2022-12-29, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Så någon har brutit sig in hos dig, brutit upp golvet,lagt ner en slang eller två, lagt tillbaka golvet igen sen låst efter sig själva när de lämnade?

Då måste de ju i så fall ha tillgång till slangarna utvändigt, du har hittat något utvändift alltså?

Den enda förklaringen är att de stoppat in några slangar runt vår lägenhet (alltså i väggarna, under golvet samt i ventilation) från en grannes lägenhet. Det har borrats en hel del där.

Jag förstår att det jag skriver i denna tråd är svårt att tro på men det är exakt vad som sker, hur otroligt det än låter.

De enda jag är osäker på är VEM de är och vad de vill. Men jag har en teori ang det senare, att det beror på något jag lider av som kan störa mina grannar och som jag inte kan rå för. Om jag berättar vad det är så förstår ni att det jag skriver kan vara sant. Tyvärr finns det gott om onda människor därute.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-29 kl. 17:07.
Citera
2022-12-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
... Jag förstår att det jag skriver i denna tråd är svårt att tro på men det är exakt vad som sker, hur otroligt det än låter. ...

Du har aldrig funderat på att det låter för otroligt för att vara sant? Du har aldrig tänkt tanken att det du tror dig uppleva inte händer i verkligheten? Ingen som helst reflektion över att din hjärna kanske tolkar allt fel?

Jag har all förståelse för att man främst litar på sin egen hjärna och sina egna upplevelser. Men vad jag tycker är märkligt att den totala bristen på självkritik och reflektion som du och andra uppvisar. Om hundra av hundra personer sa till mig att jag lider av vanföreställningar så hoppas jag att jag har förstånd nog att ta till mig något.

'
Citera
2022-12-29, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
... Om ni undrar varför de fortsätter i åratal så är det för att de facto "programmera" oss till att tänka och agera som de vill ...

Det är ingen som helst förklaring. Förklara i stället varför de vill "programmera" dig som de vill?

Vad är det för skillnad mellan att inte "gangstalka" dig jämfört med att "gangstalka" dig? Syfte, motiv, "uniq selling point (USP)", return of investment (ROI)? Varför???

Ett av många skäl till att ditt resonemang faller är att det inte finns någon som helst motiv. Du har presenterat noll skäl till att lägga ned tid och resurser på dig.

Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
... Jag har aldrig fattat vad de vill, men det lär ju vara nåt av det som avverkats i tråden. ...

Avverkats har det gjorts. Men föga konstruktivt eller trovärdigt, det är mest skit som kommit fram. Det starkste argumenten är typ 666.

Har du något att tillföra?
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-12-29 kl. 19:14.
Citera
2022-12-29, 19:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är ingen som helst förklaring. Förklara i stället varför de vill "programmera" dig som de vill?

Vad är det för skillnad mellan att inte "gangstalka" dig jämfört med att "gangstalka" dig? Syfte, motiv, "uniq selling point (USP)", return of investment (ROI)? Varför???

Ett av många skäl till att ditt resonemang faller är att det inte finns någon som helst motiv. Du har presenterat noll skäl till att lägga ned tid och resurser på dig.

Har jag en skyldighet att redogöra mitt liv för dig och offentligt? Allmänheten har en skyldighet att avslöja det här men uppenbarligen händer inget. Eftersom det är olagligt.
Citera
2022-12-29, 19:17
Medlem
Citat:
Har jag en skyldighet att redogöra mitt liv för dig och offentligt? Allmänheten har en skyldighet att avslöja det här men uppenbarligen händer inget. Eftersom det är olagligt.

Nej. Men det här är ett diskussionsforum och du förväntas argumentera.

Citat:
Allmänheten har en skyldighet att avslöja det här men uppenbarligen händer inget.

Jag är "allmänheten" och jag försöker. Men du ger mig inte tillräckligt med kött på benen.

Vad är syftet med att "gangstalka" dig? Return of investment är vad?
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-12-29 kl. 19:21.
Citera
2022-12-29, 20:38
Medlem
Citat:
... Allmänheten har en skyldighet att avslöja det här ...

Det håller jag inte med om.

Vad är "det här" och vilken skyldighet har jag att avslöja vad?

Vad jag möjligen kan sträcka mig till är att jag som en medmänniska har någon form av moralisk "skyldighet" att ta hand om svagare individer som inte kan stå på egna ben. Skillnaden mellan din och min ståndpunkt handlar snarast om vilken typ av hjälp som behövs. Du hävdar att vi ska lägga resurser på att jaga "dem" - jag vill att vi lägger pengar på att ge stöd och hjälp till de som känner sig oförmögna.

Citat:
... Allmänheten har en skyldighet att avslöja det här ...

Moraliskt har jag en skyldighet att hjälpa dig. Men rent praktiskt är det omöjligt eftersom du inte är mottaglig.

Har du nägra ideer om hur man kan hjälpa någon som inte vill ha hlälp?
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-12-29 kl. 21:08.
Citera
2022-12-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Måste bara rätta ett fel i mitt tidigare inlägg, jag lider inte av GAD utan nåt annat som är ångest-relaterat.

Du får tro vad du vill men kan säga att vi har bevis och det kommer nya varje dag så att man undrar om de är korkade. De har lämnat spår av kemikalier på alla möjliga ställen inuti väggar, ventilationer, m.m. Mina kroppsskador har även dokumenterats på vårdcentralen och sjukhuset. Det är förmodligen bara en tidsfråga innan polisen gör husrannsakan hos min granne.

Och ändå så händer inget? Har du så hållbara bevis med kroppskador så skulle inte polisen vänta, så troligen har du inga sådana skador eller har fått dem av egen maskin...
Citera
2022-12-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Det är inte du och dem utan artificiell intelligens som tar över deras och dina/våra tankar osv!

"Ultraglobalistens förkunnelse: ”Människa och maskin ska smälta samman”
https://nyadagbladet.se/it-overvakning/ultraglobalistens-forkunnelse-manniska-och-maskin-ska-smalta-samman/

När inläggen kommer från dig så saknas fakta, du har väl inte någon verifierbar fakta utan bara förnekelse.

Jag väntar på att ni ska komna med ens en gnutta bevis på det ni fabulerar om.
Så innan ni kommer med ens något som går att bevisa så finns det inget för mig att motbevisa.
Citera
2022-12-30, 18:16
Medlem
Gang stalkerna säger att det inte är lönt att gå mot deras chef!

"Det lönar sig inte att hota chefen. Hon skyddas av sälerhetspolisen"
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-30 kl. 18:24.
Citera
2022-12-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Gang stalkerna säger att det inte är lönt att gå mot deras chef!

"Det lönar sig inte att hota chefen. Hon skyddas av sälerhetspolisen"
Hur framförs detta budskap? Vem sa det? Och har du möjlighet att spela in det som sägs, exempelvis med mobilens diktafon som kan vara på i timmar?
Citera
2022-12-30, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarn
Hur framförs detta budskap? Vem sa det? Och har du möjlighet att spela in det som sägs, exempelvis med mobilens diktafon som kan vara på i timmar?

Hörs ute från gården elller från grannen. Möjligtvis en väggavlyssningsmikrofon eller utplacerad avyssningautrustning i rabatterna, bredvid trottoaren eller under nåns balkomg hade fångat in ljuden. Pengar jag inte har och så måste det ju också vara rätt utrustning och det får inte heller vara uppkopplat till internet.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-30 kl. 19:00.
Citera
2022-12-30, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Hörs ute från gården elller från grannen. Möjligtvis en väggavlyssningsmikrofon eller utplacerad avyssningautrustning i rabatterna, bredvid trottoaren eller under nåns balkomg hade fångat in ljuden. Pengar jag inte har och så måste det ju också vara rätt utrustning och det får inte heller vara uppkopplat till internet.
Men du kan ju höra det, och du sitter väl inte i rabatterna eller har örat mot väggen? Så varför skulle inte ljudet kunna fångas upp av en vanlig mobil? Eller en gammal hederlig bandspelare eller vad som helst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in