Tjena boys som vanligt läser jag tråden årligen, kommenterar inte alltid
Förra året blev det väldigt mycket 4verkeri sortiment, men iår skippar jag det helt då det känns som att dom har samma som förra året.
Valde då att gå för FUNKE,
Mammut blev som förväntat slutsålt väldigt fort, hann tyvärr inte klippa en....
Har sålänge köpt Minerva från Argento, döma utav videos ser den fin och bra ut. Men som man alltid är VÄLDIGT skeptisk till videos som fabrikerna visar. Dem på deras demos är laddade med 46kg krut känns det som, sedan köper man själv en och det smäller lika väl som en 500g. men men. Märkligt att vissa butiker tar 2999kr för denna medans dem flesta tar 2299kr.
sedan är jag grymt intresserad utav Extremes nya Z Shape. Tycker att videon på denna är totalt märklig. klipps, filmas och har sig i totalt olika vinklar..man vet inte vad som är när osv. Videon är helt förvirrande enligt mig. jag hoppas på att den visas på provskjutningen så att man kan se den " riktiga " sidan.
Hade önskat att dom plockat in mer titaniumskott. Verkar grymt svagt med dem iår? eller är det bara jag?
Iskra WZOR fick jag upp ögonen för när jag scrollade på tiktok idag. grym tårta med grymt drag. mixad med rejält laddade skott & satan vilka smällar. Vad tycker ni?
https://www.tiktok.com/@klickspyro_tv/video/7182108280787848453?_t=8YYxRScotlt&_r=1
Känns som att just dessa med riktigt laddade skott vill man undvika att ta in i Sverige? tråkigt...