Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Jag tror dem lämna pga av många drog skulder. Automatiskt lämnade de då antagligen lägenheten, slutade betala hyror, till slut stod kronofogdemyndigheten där me lås på dörren och möbler o kläder måste kvitteras ut om de vill ha tbx det. Tror faktiskt dem bara skitit i allt det där och låtit det gå åt helvete nästan medvetet. Tror inte de har lätt att få lgh, Alex har ju varit hemlös och skuldsatt hela sitt liv. Och mycket skulle förvåna mig om inte Alva också är skuldsatt vid detta laget. Så som han lurar och scammar till höger o vänster! Det sitter i ryggmärgen på honom att få ut ngt av människorna omkring honom. Nu har han fått henne beroende också, jackpott för honom! Nu måste hon också jaga droger. Så då har hon inget annat val än att ta lite sms lån och sånt här och där för att undvika att bli sjuk! Eller iofs tror det är så illa att hon inte ens kan ta sms lån iheller längre.
Men känns ju märkligt att han inte cashar en lägenhet. Han är ju KLAAAAR ekonomiskt! Han väljer helt enkelt bara att bo runt på soffor och använda samma kläder i månader, för att han tycker det är fett!
Ja det hela bet honom i röven. En missbrukare kostar pengar, men två då snackar vi.. Så det där med att få Alva beroende kanske bara var roligt för honom några veckor.
Nä men jag tror faktiskt att de båda trivs. De verkar inte ens lida av att sakna ett hem, tror de blivit så vana. Är rätt förbryllad faktiskt över hur de är funtade. Flexa på sociala medier i det skicket... Hur borta missbrukare än kan vara så brukar de veta hur man håller låg profil och inte skyltar. Även av både omtanke och skam inför sina anhöriga osv. Men inte dessa två inte.. Därför det känns som om det inte kommer bli att de slutar frivilligt. They love the lifestyle.
Och nu tror ju Alva att hon blivit någon heroine chic top notch model, såå OnlyFans lär redan vara på tapeten för de nygifta. Huujedamig mina näthinnor hade krullat ihop sig!