2022-12-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
De är inte uttråkade
Det e sånt de gillar
Visa upp sig offentligt
Men måste hålla högre kvalite

Detta e som att se någon slänga skräp varje dag
- Ja tjena bloggen/vloggen nu ska vi ut och slänga skräp igen
Hade vart mer intressant dock
.
Senast redigerad av SkrivSuddan 2022-12-27 kl. 16:25.
Citera
2022-12-27, 16:36
Medlem
lurifaxxs avatar
Skulle det inte börja komma massa grymt content på youtube nu när allt var så bra igen? 😂
Citera
2022-12-27, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
De verkar hålla till i ett rum hos någon nu senaste tiden. Han i sin enda bruna mjukis dress, och hon i sin ljusblå/turkosa med flera lager gammalt smink som du säger, och smutsigt hår som vanligt. De verkar va uttråkade och ser inte ut att ha lämnat rummet på ett tag. Är det för Only Fans hon övar med sina foto sessioner tro? Skulle inte alls förvånad mig om Alex tvingar henne till det, para måste in! Och hon, ful som stryk och med noll självinsikt hakar på hur lätt som helst!

Ja, det där håret! Magi att lyckas få det så förbannat flottigt.

Skulle inte förvåna mig om det är dags för OF. Men det borde inte löna sig. "Never put your dick in dirty" - inte ens mentalt. Känner nästan hur illa det luktar i det där rummet, bara av att se på bilderna...
Citera
2022-12-27, 17:32
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Alva har lagt ut ett gäng med bilder, på sin Insta. Där hon ser ut som en avdankad porrskådis, som lagt på nytt smink på det gamla. I flera dagar. Skriver inte det för att håna henne - utan det är fakta.

Hon poserar som att hon ser bilderna som sexiga. Vilket jag faktisk betvivlar att någon tycker- filter till trots. Och hennes morsa kommenterar: "Tjena kexet 💕"
... Vad i helvete är kvinnans jävla problem?? Hjälp din dotter för i helvete! Fy fan. Så skevt detta är.

Pupillerna...👀 tjack troligen då det är billigaste alternativet, vilket också förklarar the confidence. Tror det kommer kännas väldigt jobbigt sen när hon blir nykter, även om det nog tar ett tag...

Och VAD gör mamma Jeanette är vi många som undrar... medberoende delux som vanligt 😥

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
De verkar hålla till i ett rum hos någon nu senaste tiden. Han i sin enda bruna mjukis dress, och hon i sin ljusblå/turkosa med flera lager gammalt smink som du säger, och smutsigt hår som vanligt. De verkar va uttråkade och ser inte ut att ha lämnat rummet på ett tag. Är det för Only Fans hon övar med sina foto sessioner tro? Skulle inte alls förvånad mig om Alex tvingar henne till det, para måste in! Och hon, ful som stryk och med noll självinsikt hakar på hur lätt som helst!

Vi bråkade om huruvida Alex var snygg eller inte och jag måste ge dig helt rätt nu. My bad!

Har ni förresten tänkt på att nu när man vet att Alva sköter Alex insta blir det ytterligare ett lager av pinsamhet när de kommenterar på varandras bilder, eller när "Alex" skriver hur heeet hans fru är... 😂
Citera
2022-12-27, 17:34
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
De är inte uttråkade
Det e sånt de gillar
Visa upp sig offentligt
Men måste hålla högre kvalite

Detta e som att se någon slänga skräp varje dag
- Ja tjena bloggen/vloggen nu ska vi ut och slänga skräp igen
Hade vart mer intressant dock

Hahaha 😂

Förresten bor de fortfarande hos Prefab i Halmstad? Kan inte han få dom intagna på rehab?

Pengarna till "ensamma mammor och pappor" kanske gick till privat behandlingshem för Alex och Alva? Tror det kostar 150k för 5v men kan vara ute och segla...
Citera
2022-12-27, 18:06
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Alva har lagt ut ett gäng med bilder, på sin Insta. Där hon ser ut som en avdankad porrskådis, som lagt på nytt smink på det gamla. I flera dagar. Skriver inte det för att håna henne - utan det är fakta.

Hon poserar som att hon ser bilderna som sexiga. Vilket jag faktisk betvivlar att någon tycker- filter till trots. Och hennes morsa kommenterar: "Tjena kexet 💕"
... Vad i helvete är kvinnans jävla problem?? Hjälp din dotter för i helvete! Fy fan. Så skevt detta är.

Såg precis bilderna. Nu är det fanimej illa! Helt mörk under ögonen, död blick, ja allt som ni andra redan nämnt. Hon tror det ser sexigt ut också Det ser så billigt ut att jag tappar orden.

Nu bör deras anhöriga steppa in. Ser dom inte vad som sker rakt framför näsan på dem så är de lika påverkade själva!

"Tjena kexet" skriver mamman... Sluta förstör din dotter ännu mer, ta tag i situationen för fan!
Alex skiter totalt i Alva. Tyvärr ville han bara knarka, och hon gav till slut upp. Allt för att vara nära honom. Det är inte kärlek hur ni än vänder på det!
Jeanette, Alex han slå Nicole under deras tvåveckorsknull. Vad tror du inte Alva får utstå? Det vidriga är att hon aldrig skulle erkänna när hon är såhär medberoende. "Han menade det inte", "Jag var för jobbig först så får skylla mig själv".. Man ser spåren av det under deras senaste video. Hon tar smällen för allt. Alva sitter och nickar när Alex förklarar att han var tvungen att lämna henne. "Ni fattar inte"... Han är den svagaste och fegaste typen av man som finns. Och nu vet alla det också. Alla utom Alva. Hoppas hon klarar sig ur både drogträsket och våldet.
Citera
2022-12-27, 18:11
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Hahaha 😂

Förresten bor de fortfarande hos Prefab i Halmstad? Kan inte han få dom intagna på rehab?

Pengarna till "ensamma mammor och pappor" kanske gick till privat behandlingshem för Alex och Alva? Tror det kostar 150k för 5v men kan vara ute och segla...

Mm han kanske brandat om till Prehab-Andreas och lovat att få dem nyktra under sitt tak? Han lär tröttna snart också.
Alex la ju up en story häromveckan/dagen att Andreas är en riktig bror som öppnade dörren när ingen annan gjorde det. Jag menar, det är väl många på den listan nu.. De har ju luffat runt hos många.

Vi behöver få veta nu varför de inte återvänder till Stockholm? Deras möbler måste väl vara där uppe? Måste väl gå att hitta något att hyra?

Enda jag sett är att blackghost skrev att Alex var jagad pga en drogskuld där. Någon som vet mer exakt? Något är det ju....
Citera
2022-12-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Mm han kanske brandat om till Prehab-Andreas och lovat att få dem nyktra under sitt tak? Han lär tröttna snart också.
Alex la ju up en story häromveckan/dagen att Andreas är en riktig bror som öppnade dörren när ingen annan gjorde det. Jag menar, det är väl många på den listan nu.. De har ju luffat runt hos många.

Vi behöver få veta nu varför de inte återvänder till Stockholm? Deras möbler måste väl vara där uppe? Måste väl gå att hitta något att hyra?

Enda jag sett är att blackghost skrev att Alex var jagad pga en drogskuld där. Någon som vet mer exakt? Något är det ju....
Jag tror dem lämna pga av många drog skulder. Automatiskt lämnade de då antagligen lägenheten, slutade betala hyror, till slut stod kronofogdemyndigheten där me lås på dörren och möbler o kläder måste kvitteras ut om de vill ha tbx det. Tror faktiskt dem bara skitit i allt det där och låtit det gå åt helvete nästan medvetet. Tror inte de har lätt att få lgh, Alex har ju varit hemlös och skuldsatt hela sitt liv. Och mycket skulle förvåna mig om inte Alva också är skuldsatt vid detta laget. Så som han lurar och scammar till höger o vänster! Det sitter i ryggmärgen på honom att få ut ngt av människorna omkring honom. Nu har han fått henne beroende också, jackpott för honom! Nu måste hon också jaga droger. Så då har hon inget annat val än att ta lite sms lån och sånt här och där för att undvika att bli sjuk! Eller iofs tror det är så illa att hon inte ens kan ta sms lån iheller längre.

Men känns ju märkligt att han inte cashar en lägenhet. Han är ju KLAAAAR ekonomiskt! Han väljer helt enkelt bara att bo runt på soffor och använda samma kläder i månader, för att han tycker det är fett!
Senast redigerad av johannajack 2022-12-27 kl. 19:55.
Citera
2022-12-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Pupillerna...👀 tjack troligen då det är billigaste alternativet, vilket också förklarar the confidence. Tror det kommer kännas väldigt jobbigt sen när hon blir nykter, även om det nog tar ett tag...

Och VAD gör mamma Jeanette är vi många som undrar... medberoende delux som vanligt 😥

Vi bråkade om huruvida Alex var snygg eller inte och jag måste ge dig helt rätt nu. My bad!

Har ni förresten tänkt på att nu när man vet att Alva sköter Alex insta blir det ytterligare ett lager av pinsamhet när de kommenterar på varandras bilder, eller när "Alex" skriver hur heeet hans fru är... 😂
Du hahaha det är lungt man behöver inte tycka samma
Ja det är så tydligt att hon helt tagit över spakarna på hans Instagram! Han har aldrig nånsin innan gett henne "kärleks förklaringar" det brukade bara vara hon som skrev på bilderna och hade monologer med sig själv utan att han kommenterade!
Citera
2022-12-28, 01:44
Medlem
knark-kungens avatar
Alva sadlar om till modell, snart på en vouge nära dig.

http://www.bilddump.se/bilder/20221228014356-2001:2043:dc00:b200:985:e0f:37fa:edd4.jpg
Citera
2022-12-28, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alva sadlar om till modell, snart på en vouge nära dig.

http://www.bilddump.se/bilder/20221228014356-2001:2043:dc00:b200:985:e0f:37fa:edd4.jpg
Sexigt som fan med fotografens Vita skitiga vridna tubsocka där nere till vänster på sängen
Citera
2022-12-28, 11:36
Medlem
https://imgbb.com/HDdkHJm

Jag vet inte om modellyrket är för Stugbajsaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in