Citat:
Sade gåsleverkommunisten. Som sitter med 2 siffrigt antal miljoner vill ha global valuta och gör reklam för varenda politiskt korrekt agenda.
Behöver folk sådana fästingar myggor och blodiglar som suger ens blod?
Nej tråden handlar.om perspektiv, vi skall såklart diskutera utifrån arbetarens perspektiv.
Inte en liten parasitisk globalistisk ja-sägarklick som säljer ut produktionen.
Och sen påstår att det är "know how" som är det nya i väst.
Utan såklart att specifiera vad du menar exakt.
Vi vet redan hur västs företag och militärindustri samt läkemedelsindustri fungerar.
Du tycker såklart det är bra om pfizers får sälja giftsprutor till Indien tex, blir det plus i västvärldens balnasräkning då? Till den lilla parasitiska klicken du slickar rövarna på? Är det vad du syftar på med att väst har "know how" samtidigt som man säljer ut produktionen i övrigt?
Kronan är bra för arbetaren, jag har redan skrivit i detalj varför. Du vill ha euro och dollar. Jag har skrivit i detalj varför det är bra för dig som är någon sorts low level globalist/nättroll med en säck silver du lurat till dig.
Min chef förstår inte mycket av själva arbetet.
Min chef är mer beroende av mig och vad jag kan tillföra. Min chef är i sin tur underställd en koncern som vad jag sett vill främja agenda 2030.
Jag kan dra ur proppen på det fina ekonomiska flöde jag ger bolaget när jag känner för det om de förargar mig så de håller sig väl.
Om du lämnar, blir utmanövrerad, säger fel sak, så är du lätt att byta ut hehe det är vad som gör er pk fjantar så lättstyrda. Det vet alla. Synd bara att ni drar ner hela samhället i avgrunden för att ni är så jäkla värdelösa människor som inte klarar av tillverka någonting själva, kan inte räkna ut hur man gör heller.
Så du bör veta vad för arbetare du tilltalar, jag är inte en av dina undergivna låglöneimporter.
Är man duktig på något som andra behöver så har man den egentliga makten.
Vi kan ju knappast intala oss att pk folk som gör reklam för pk agendor och som försöker att pk manipulera, tillhör kategorin av folk som kan något som andra behöver.
Frågan är ifall en ai robot kan ta över ditt " jobb".
Din överflödiga ätare och n00000b

Nu gissar jag på att du inte har någon replik. Så du antingen piper iväg som en mus eller säger att tråden handlar om annat.
Då kan man ju undra varför du börjar diskutera ifrån den korrupta elitens perspektiv och säger indirekta saker som att väst har "know how".
När du egentligen bara vill berika dig själv på bekostnad av vanligt folk.
Har du något vettigt svar på det?
Behöver folk sådana fästingar myggor och blodiglar som suger ens blod?
Nej tråden handlar.om perspektiv, vi skall såklart diskutera utifrån arbetarens perspektiv.
Inte en liten parasitisk globalistisk ja-sägarklick som säljer ut produktionen.
Och sen påstår att det är "know how" som är det nya i väst.
Utan såklart att specifiera vad du menar exakt.
Vi vet redan hur västs företag och militärindustri samt läkemedelsindustri fungerar.
Du tycker såklart det är bra om pfizers får sälja giftsprutor till Indien tex, blir det plus i västvärldens balnasräkning då? Till den lilla parasitiska klicken du slickar rövarna på? Är det vad du syftar på med att väst har "know how" samtidigt som man säljer ut produktionen i övrigt?
Kronan är bra för arbetaren, jag har redan skrivit i detalj varför. Du vill ha euro och dollar. Jag har skrivit i detalj varför det är bra för dig som är någon sorts low level globalist/nättroll med en säck silver du lurat till dig.
Min chef förstår inte mycket av själva arbetet.
Min chef är mer beroende av mig och vad jag kan tillföra. Min chef är i sin tur underställd en koncern som vad jag sett vill främja agenda 2030.
Jag kan dra ur proppen på det fina ekonomiska flöde jag ger bolaget när jag känner för det om de förargar mig så de håller sig väl.
Om du lämnar, blir utmanövrerad, säger fel sak, så är du lätt att byta ut hehe det är vad som gör er pk fjantar så lättstyrda. Det vet alla. Synd bara att ni drar ner hela samhället i avgrunden för att ni är så jäkla värdelösa människor som inte klarar av tillverka någonting själva, kan inte räkna ut hur man gör heller.
Så du bör veta vad för arbetare du tilltalar, jag är inte en av dina undergivna låglöneimporter.
Är man duktig på något som andra behöver så har man den egentliga makten.
Vi kan ju knappast intala oss att pk folk som gör reklam för pk agendor och som försöker att pk manipulera, tillhör kategorin av folk som kan något som andra behöver.
Frågan är ifall en ai robot kan ta över ditt " jobb".
Din överflödiga ätare och n00000b

Nu gissar jag på att du inte har någon replik. Så du antingen piper iväg som en mus eller säger att tråden handlar om annat.
Då kan man ju undra varför du börjar diskutera ifrån den korrupta elitens perspektiv och säger indirekta saker som att väst har "know how".
När du egentligen bara vill berika dig själv på bekostnad av vanligt folk.
Har du något vettigt svar på det?
Behöver inte ge dig några svar men gör det ändå.
Köpte bla 2017 ett mindre företag i en liten ort i skogen med 12 anställda. Företaget var bara några månader ifrån en konkurs och nedläggning men jag om min kompanjon tillförde nytt kapital, några nya idéer och idag jobbar alla 12 jobbar kvar och dessutom blivit 5 fler som tillkommit.
Så du kan rapa vilket kommunistdravel du vill grabben men en fungerande ekonomi behöver både personer som är beredda att riskera och investera, som människor som bara vill arbeta 9-5. Men till skillnad från dig så hyser jag stor respekt för alla.
Däremot så har jag ingen respekt för personer som sitter på arslet paralyserade av sin egen tafatthet, brist på initiativförmåga och oförmåga att tänka i nya banor och istället för att göra något vettigt försöker klistra etiketter på människor som osar avundsjuka och bitterhet. Lycka till med det grabben..