Citat:
Ursprungligen postat av
Kokhett
Alva har lagt ut ett gäng med bilder, på sin Insta. Där hon ser ut som en avdankad porrskådis, som lagt på nytt smink på det gamla. I flera dagar. Skriver inte det för att håna henne - utan det är fakta.
Hon poserar som att hon ser bilderna som sexiga. Vilket jag faktisk betvivlar att någon tycker- filter till trots. Och hennes morsa kommenterar: "Tjena kexet 💕"
... Vad i helvete är kvinnans jävla problem?? Hjälp din dotter för i helvete! Fy fan. Så skevt detta är.
Såg precis bilderna. Nu är det fanimej illa! Helt mörk under ögonen, död blick, ja allt som ni andra redan nämnt. Hon tror det ser sexigt ut också

Det ser så billigt ut att jag tappar orden.
Nu bör deras anhöriga steppa in. Ser dom inte vad som sker rakt framför näsan på dem så är de lika påverkade själva!
"Tjena kexet" skriver mamman... Sluta förstör din dotter ännu mer, ta tag i situationen för fan!
Alex skiter totalt i Alva. Tyvärr ville han bara knarka, och hon gav till slut upp. Allt för att vara nära honom. Det är inte kärlek hur ni än vänder på det!
Jeanette, Alex han slå Nicole under deras tvåveckorsknull. Vad tror du inte Alva får utstå? Det vidriga är att hon aldrig skulle erkänna när hon är såhär medberoende. "Han menade det inte", "Jag var för jobbig först så får skylla mig själv".. Man ser spåren av det under deras senaste video. Hon tar smällen för allt. Alva sitter och nickar när Alex förklarar att han var tvungen att lämna henne. "Ni fattar inte"... Han är den svagaste och fegaste typen av man som finns. Och nu vet alla det också. Alla utom Alva. Hoppas hon klarar sig ur både drogträsket och våldet.