2023-02-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nyss släppt på tiktok, Alex söker "lean" sponsor!! Bästa han provat tydligen, flaskan jävligt tom. Tror han är någon när han konstant talar om sig själv med både för- och efternamn. Men han är bara en riktig pajas🤡 Hör inte vad de säger på slutet riktigt. Men pundigt är det!!
(Klippet verkar nytt med tanke på kläder och Berg i bakgrunden)

https://vm.tiktok.com/ZMYDp48Rf/
Som han drar händerna längs kroppen, och står o gungar. Så jävla pundigt som det kan bli. Riktigt illa faktiskt
Citera
2023-02-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
... Han har inte varit gangster sen Lejonen sparkade ut honom

Berätta mer
Citera
2023-02-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Alltså nåt liknande i videon?

”Lean är en populär drogblandning i USA och utgörs av ett hopkok av receptbelagd hostmedicin, sockerdricka, godis och ibland även alkhohol. I Sverige finns dock inte den hostmedicin som krävs för att göra lean. Istället finns det uppgifter om att personer gör egna, alternativa blandningar med dämpande medel.”

Är det inte Cocliana folk använder då? Det är ju morfinetyl...
Citera
2023-02-26, 23:34
Medlem
Kan inte nån bara säga ”Aa jag bor i Skövde” bara för att få veta vafan dom håller på med?
Citera
2023-02-26, 23:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Kan inte nån bara säga ”Aa jag bor i Skövde” bara för att få veta vafan dom håller på med?
Dom letar sovplats, dom gör alltid sådär I en ny stad.

Både Alex och Alva är för fina för härbärget och det rimmar dåligt med deras instagram image.
Citera
2023-02-26, 23:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345

Kan säkert vara så, finns nog bättre grejer i USA. Farsan hade Cocliana utskrivet när jag bodde hemma. Gick ofta till kylen och tog några huttar.
Citera
2023-02-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Både Alex och Alva är för fina för härbärget och det rimmar dåligt med deras instagram image.

Helvete vilket jävla skitliv för dessa två. Hade önskat att Alva hade stöttande människor runt omkring henne istället för idioterna som hennes mamma. Känns som ett avsnitt av Black Mirror. Fyfan 🤣
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-02-27 kl. 00:39.
Citera
2023-02-27, 00:54
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345

Kodein och promethazine är de aktiva substanserna i "riktig" lean.
Citera
2023-02-27, 01:02
Medlem
Emelitos avatar
Citat:

Hahaha kom nyss en ny "Vad hääändiishhh ikväll Skövde? Skriv om ni är vakna!!" Jadu Alex.. Händer nog inte jättemkt Kl 00:50 en söndag till måndag i Skövde...

Tror du på riktigt dom luffar runt utomhus och letar sovplats?
Citera
2023-02-27, 01:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Hahaha kom nyss en ny "Vad hääändiishhh ikväll Skövde? Skriv om ni är vakna!!" Jadu Alex.. Händer nog inte jättemkt Kl 00:50 en söndag till måndag i Skövde...

Tror du på riktigt dom luffar runt utomhus och letar sovplats?
Att dom letar sovplats är jag rätt säker på.

Men dom är nog inte utomhus, sitter säkert på donken eller någon väntehall/ något som är öppet såhär dags som luffare utan bostad brukar hänga på.

Tror du min analys är felaktig eller?

Det är söndagkväll, vanligt folk är hemma och sitter vid datorn / kollar tv eller ligger i sängen såhär dags. Imorgon är det både jobb och skola, festar det gör dom flesta fre-lör man drar inte igång en tjackkväll med alvish och Alex 00:50 en söndagkväll som respektabel samhällsmedborgare.
Citera
2023-02-27, 01:22
Medlem
Personen som hjälper honom för att han är Alex Ceesay förtjänar att bli blåst. Så många hjärndöda individer i detta land. Haha usch
Citera
2023-02-27, 01:23
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Att dom letar sovplats är jag rätt säker på.

Men dom är nog inte utomhus, sitter säkert på donken eller någon väntehall/ något som är öppet såhär dags som luffare utan bostad brukar hänga på.

Tror du min analys är felaktig eller?

Det är söndagkväll, vanligt folk är hemma och sitter vid datorn / kollar tv eller ligger i sängen såhär dags. Imorgon är det både jobb och skola, festar det gör dom flesta fre-lör man drar inte igång en tjackkväll med alvish och Alex 00:50 en söndagkväll som respektabel samhällsmedborgare.

Nää du har säkert rätt.. Bara att de aldrig upphör att förvåna. En teori kan ju va att om de fick napp på sin förra "Vad händish Skövde" så har den/de personerna deklarerat slut på fest, dags att sova. Så nu behöver de någonstans att dra vidare.. Makes sense I guess..

Kan ju inte va långt kvar tills de når rock bottom på riktigt och slutar hålla upp instagramfasaden nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in