Citat:
Ursprungligen postat av
Bannad4now
😂😂😂
Alex la upp en story på insta nyss med någon ex kriminell tiktokare med eget företag nyss, råkar även veta att företaget (prefab) riskerar konkurs när som helst pga att någon kund inte betalat sin faktura till dom, prefab snubben nämnde det på TikTok. Knappast en slump att han och Alex träffa på varandra halv tolv på natten.
Alex öppnar även videon genom att slöddra fram att dom är absolut inga hemlösa pundare bara att dom inte hunnit fadea sig 😂
Undrar vad fan det är dom pysslar med, nyfikenheten är ett faktum haha 😂
Kan inte någon snacka lite skit med han och spåna lite? Haha
Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Tror han vill ha ut sin inkomst utan att kronofogden kan göra utmätning.
Jävligt luffigt att använda sin insta på det där sättet, han söker en snabb pay out sen ska Bonnie & Schlaf fly landet och forsätta sin dagdrivarlivsstil i Amsterdam.
En sak jag funderat på, kan det vara så att Alex är lyst? Jag får inte uppfattningen att han skött sin skyddstillsyn som jag antar han fortfarande har.
Tror det kan vara så här att eftersom han utåt skötte sig bra under det straffet han avtjänade när den gamla domen föll, så kan frivården ha gjort bedömningen att ingen eftervård krävdes eftersom det var en gammal grej som skedde under en anstalts vistelse.
Ack så fel dom hade isåfall!
Det med youtube lönen låter inte helt fel, det jag tänker på är då är, finns det dom summorna att plocka ut för han ? Har inte riktigt koll på vad man tjänar osv.
Känns rent spontant som det är för mycket cash att plocka ut om det nu är hans?
Kan ha helt jävla fel med.