2022-07-20, 16:38
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomac
Jag la märke till att det mest var killar och ungdomar som körde vattenskoter. En och annan medelålders äldre man kom körandes. Kanske var det som fadersgestalt i samband med grabbar. Typiskt brunbrända muskelknuttar och pederaster/bögar. Svårt att säga.
Jag har själv hyrt jetski som barn/ungdom. Jag dånade fram och tillbaka timmar i vattnet, och gud så skojigt jag tyckte det var. Men inte längre.

Varför är det bara roligt att köra skoter när man är liten? Med vilket syfte kör fullvuxna män vattenskoter?

skrik SD
Citera
2022-07-20, 16:41
Medlem
R5As avatar
Så typiskt jante att vara avundsjuk på när folk har roligt.
Citera
2022-07-20, 16:44
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Så typiskt jante att vara avundsjuk på när folk har roligt.

så är det
spelar ingen roll om man sköter sig eller inte
svennar ska klaga på allt

då är det ingen ide att sköta sig
Citera
2022-07-20, 16:46
Medlem
BlackFuriousRavens avatar
Citat:
Jag la märke till att det mest var killar och ungdomar som körde vattenskoter. En och annan medelålders äldre man kom körandes. Kanske var det som fadersgestalt i samband med grabbar. Typiskt brunbrända muskelknuttar och pederaster/bögar. Svårt att säga.
Jag har själv hyrt jetski som barn/ungdom. Jag dånade fram och tillbaka timmar i vattnet, och gud så skojigt jag tyckte det var. Men inte längre.

Varför är det bara roligt att köra skoter när man är liten? Med vilket syfte kör fullvuxna män vattenskoter?

Jag är fullvuxen och kör ofta vattenskoter. Det är ju det roligaste som finns.

Så det där med att det bara är roligt när man är liten får stå för dig. Det gäller inte mig och och några av mina kompisar som älskar att vara ute och köra.
Citera
2022-07-31, 22:43
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:

Det är ju lika roligt för en 50+ att köra vattenskoter som för en 15-åring .
Skillnaden är ( hos de flesta ) hur man beter sig på sjön .

Vattenskotern är ju både tyst och bränslesnål om man brukar den på rätt sätt .
Wrappa den ljus/mörkgrå och du har ett ypperligt sätt att komma nära vilda djur som annars skyggar för båtar , det ringa djupgåendet gör att du kan driva med vågorna in i princip var som helst utan risk för fastkörning .

Spännblattar och andra dumskallar som tokgasar fram och tillbaka på offentliga badstränder i storstadsområdena är ju lika blåsta oavsett vilket flytetyg de framför .
Citera
2022-12-13, 20:01
Medlem
Kernelpanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Då tycker jag att man skall gå fullt ut i den argumentationen och förbjuda sparkstöttingar, A-traktorer, dieseltraktorer, elgeneratorer, samt EPA, damcyklar och bonnläppar med åsikter om städer. Egen brunn och avlopp, jakt och öppenspis och kamin. Gräsklippare och motorsågar. Mediciner och kosttillskott som reningsverk inte kan rena, p-piller. Kondomer, import av gummi, Kaffe och te, Öl sprit och bomull. Och mycket mycket mer. Vi ska värna om miljön och vårt ekosystem och inte leka.
Förbjud också alla kläder som släpper ifrån sig mikroplaster, fyrverkerier, tomtebloss, snus och allt annat som kan vara gott och underhållande
Citera
2022-12-27, 06:39
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordormodem
Gissar att vuxna som kör vattenskoter är korkade. Alltså svagbegåvade. Dom förstår inte själva vilket värdelöst beteende det är.

Vattenskoters, jetskis i våra vatten med mera borde totalförbjudas, vilket varje normalbegåvad människa förstår och håller med om.

Fullständigt meningslös sysselsättning som endast stör och förstör.
Din jävla anti-nöjestaliban! Om du inte vill ha roligt, lås in dig men du ska faan inte komma och försöka domdera hur andra ska leva.
Luta dig tillbaka på ålderdomshemmet och njut av mjölk och kakor istället medan vi andra har roligt och njuter av livet.
Citera
2022-12-27, 09:21
Medlem
Så fullvuxna män får inte ha roligt? Det får man bara ha då man är barn/ungdom?
Citera
2022-12-27, 12:54
Medlem
Mordormodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Din jävla anti-nöjestaliban! Om du inte vill ha roligt, lås in dig men du ska faan inte komma och försöka domdera hur andra ska leva.
Luta dig tillbaka på ålderdomshemmet och njut av mjölk och kakor istället medan vi andra har roligt och njuter av livet.

Våra vatten är ingen lekstuga för uttråkade stadsbor, det är ett ekosystem som ska skyddas från oväsen och härjande muppar.
Att fara fram på en tjutande liten ful plastleksak i vuxen ålder som stör och förstör begriper väl varenda redig karl att inte ägna sig åt. En man tar hand om sin omvärld och sina vatten, han håller inte på och apar sig på en fånig bullrande vattenleksak och söker uppmärksamhet. Ägna dig åt din löjliga adrenalinabstinens annorstädes.
Senast redigerad av Mordormodem 2022-12-27 kl. 12:58.
Citera
2022-12-27, 16:08
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordormodem
Våra vatten är ingen lekstuga för uttråkade stadsbor, det är ett ekosystem som ska skyddas från oväsen och härjande muppar.
Att fara fram på en tjutande liten ful plastleksak i vuxen ålder som stör och förstör begriper väl varenda redig karl att inte ägna sig åt. En man tar hand om sin omvärld och sina vatten, han håller inte på och apar sig på en fånig bullrande vattenleksak och söker uppmärksamhet. Ägna dig åt din löjliga adrenalinabstinens annorstädes.

Tönt
Citera
2022-12-27, 17:31
Medlem
Mordormodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Tönt
Nej, såklart inte. Däremot den vuxna karl som far omkring på en tjutande plastleksak med rumpan i vädret och stör fågellivet, fisken, människor som är i naturen, ja till absolut allas förtret, där har du tönten!

Primaten med uppmärksamhetsstörningar på sin löjliga färgglada leksak i plast som vrålar ”se på mig”.

Ingen gillar en uppmärksamhetskrävande mupp, speciellt inte om densamme manövrerar en fullständigt meningslös apparat. Vill man ge sig ut på sjön för att njuta så gör man det med kanot, eka med åror eller utombordare (idag självklart en elektrisk).

Våra vatten är ingen lekstuga för uttråkade stadsbor!
Citera
2022-12-27, 18:32
Medlem
448s avatar
TS är en sån här enuck som föddes me testobrist o gick omkring i gubbkläder o mata änder med pensionärer medans polarna körde moped o jaga flickor

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in