Citat:
Ursprungligen postat av
Recursion2.0
Frågade du? Jag vill se om vi kan kommunicera med varandra genom dom.
Signalspaning är nog en bättre person. Han påstår sig kommunicera med sina stalkers.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
På grund av de tokiga experimenten på Vipeholm har vi idag väldigt bra tandvård. Så att jämföra det med din psykiska ohälsa är knappast relevant...
Psykisk ohälsa? Sa jag att syftet med Vipeholmsexperimenten var att ge bättre vård för utvecklingsstörning eller?
De enda diagnoser jag har är generaliserat ångestsyndrom och ocd.
Jag spekulerade bara i mitt tidigare inlägg och det är nog inte korrekt eftersom terrorn jag är utsatt för inte känns regelbundet utan det känns som den utförs av någon tokig person som saknar en vettig plan och som tycks leva i nuet. Jag trodde först att terrorn berodde på något jag lider av som jag inte kan rå för men personen tycks terrorisera min hund istället om jag gör absolut ingenting. Så jag vet inte vad han vill utom att han möjligtvis bara är ute efter att tillfredsställa sin sadistiska lust och använder det faktum att jag kan vara (motvilligt) störande mot mina grannar som en ursäkt att rättfärdiga sin sjukliga handlingar.
Föreställ dig en Leonardo da Vinci fast med ett sadistiskt begär och inte intresserad av konst och dylik. Han väljer att ägna sitt liv och sin intelligens åt att stalka och plåga en viss person för att kunna stilla sitt sjukliga begär. Jag förstår inte hur mina grannar kan låta honom terrorisera mig. En tänkbar förklaring är att han berättade lögner om mig (tex jag är pedofil) och om vilka ämnen han använder. Men oavsett, mina grannar/hyresvärd är lika skyldiga då det dom gör är fullständigt olagligt.