2022-12-23, 01:29
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du låter nästan som att uttöver dina stalkers kan något demoniskt ha kopplats till dig. Något som livnär sig på negativ energi och psykiskt illamående.. Jaga bort den snabbt.
Har du några konkreta tips på hur man jagar bort något sådant?
Citera
2022-12-23, 01:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Förresten, kan du berätta mer om dessa stalkers i din omgivning? Har du sett dem eller bara hört dem prata? Varför skriver du till dig själv på nätet istället för att prata direkt med dem om du kan höra dem?

Fråga honom om den "app" som används av 500 000 svenskar att genomföra det hela. Hur vet han det och varför. Denna "Signalspaning" har djupa kunskaper om rättsapparaten men han har även get hur många som helst anledningar till varför han är på "listan".
Citera
2022-12-23, 01:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Fråga honom om den "app" som används av 500 000 svenskar att genomföra det hela. Hur vet han det och varför. Denna "Signalspaning" har djupa kunskaper om rättsapparaten men han har även get hur många som helst anledningar till varför han är på "listan".

Ja, om jag ska vara ärlig så tror jag nästan ibland att han är egentligen en del av ett GS nätverk och driver med oss. Mycket av det han skriver här är precis vad jag är med om men han skriver det på ett komiskt sätt, kanske för att få oss framstå som psyksjuka?
Citera
2022-12-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Har du några konkreta tips på hur man jagar bort något sådant?

Om du är utsatt på riktigt fråga efter pekkilibo och vilken frukt som gäller.
Citera
2022-12-25, 22:57
Avslutad
Vi tror nu vi vet hur de för in ämnen i vår lägenhet, nämligen genom en eller flera slangar under golvet. Vi hör hur något rör sig där och vi känner vibrationer. Detta kan förklara hur ämnen kunde dyka upp i attefallshuset där jag bodde i somras. Jag skulle egentligen flytta in ett färdigbyggt hus men blev informerad nån vecka innan inflyttningen om att någon annan hunnit signera ett hyresavtal före mig och jag blev istället erbjuden ett annat som inte byggts klart än. Jag fick vänta i ytterligare 3 veckor. Fattade misstankar redan och det visade sig senare att jag hade rätt. Det verkade som de satte dit slangar under golvet som ledde till garaget i den större villan på tomten. Dom hade grävt jorden mellan villan och attefallshuset.

Det är otroligt hur de anstränger sig så mycket men i vilket syfte? De följer mitt ointressanta liv 24/7. Jag utgör inget hot mot någon.

På Vipeholm utsattes patienter med utvecklingsstörning för bla skadliga mängder av kola så de fick karies och extrem tandvärk. Men eftersom anstalten är nedlagd idag så undrar jag om de nu istället utsätter individer med psykiska diagnoser i deras egna hem för experimentet med olika ämnen, för ingen kommer tro på dem ändå. Det är kanske inte staten som ligger bakom, det kan vara något privat läkemedelsbolag som mutar folk.

Jag kan ärligt talat inte föreställa mig ett bättre offer än mig.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-25 kl. 23:13.
Citera
2022-12-26, 00:38
Medlem
Citat:
Vi tror nu vi vet hur de för in ämnen i vår lägenhet, nämligen genom en eller flera slangar under golvet. Vi hör hur något rör sig där och vi känner vibrationer. Detta kan förklara hur ämnen kunde dyka upp i attefallshuset där jag bodde i somras. Jag skulle egentligen flytta in ett färdigbyggt hus men blev informerad nån vecka innan inflyttningen om att någon annan hunnit signera ett hyresavtal före mig och jag blev istället erbjuden ett annat som inte byggts klart än. Jag fick vänta i ytterligare 3 veckor. Fattade misstankar redan och det visade sig senare att jag hade rätt. Det verkade som de satte dit slangar under golvet som ledde till garaget i den större villan på tomten. Dom hade grävt jorden mellan villan och attefallshuset.

Det är otroligt hur de anstränger sig så mycket men i vilket syfte? De följer mitt ointressanta liv 24/7. Jag utgör inget hot mot någon.

På Vipeholm utsattes patienter med utvecklingsstörning för bla skadliga mängder av kola så de fick karies och extrem tandvärk. Men eftersom anstalten är nedlagd idag så undrar jag om de nu istället utsätter individer med psykiska diagnoser i deras egna hem för experimentet med olika ämnen, för ingen kommer tro på dem ändå. Det är kanske inte staten som ligger bakom, det kan vara något privat läkemedelsbolag som mutar folk.

Fråga om vilken frukt som gäller. Återkom om de säger någon.

Är det en ljusbrun/ golden retriever hund som du har?
Citera
2022-12-26, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Fråga om vilken frukt som gäller. Återkom om de säger någon
De har aldrig snackat med mig. Jag har aldrig hört dem prata med mig. Så varför skulle de plötsligt prata med mig bara för att jag frågat vilken frukt som gäller?

Citat:
Är det en ljusbrun/ golden retriever hund som du har?
Nej
Citera
2022-12-26, 02:35
Medlem
Citat:
De har aldrig snackat med mig. Jag har aldrig hört dem prata med mig. Så varför skulle de plötsligt prata med mig bara för att jag frågat vilken frukt som gäller?

Nej

Frågade du? Jag vill se om vi kan kommunicera med varandra genom dom.
Citera
2022-12-26, 09:34
Medlem
Citat:

På grund av de tokiga experimenten på Vipeholm har vi idag väldigt bra tandvård. Så att jämföra det med din psykiska ohälsa är knappast relevant...
Citera
2022-12-26, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
På grund av de tokiga experimenten på Vipeholm har vi idag väldigt bra tandvård. Så att jämföra det med din psykiska ohälsa är knappast relevant...

Nja skulle nog inte påstå att det finns ett kausalt samband mellan Vipeholm och dagens tandvård. Experimentet var inget annat än idiotiskt och slöseri med tid.
Citera
2022-12-26, 14:31
Medlem
Citat:
Nja skulle nog inte påstå att det finns ett kausalt samband mellan Vipeholm och dagens tandvård. Experimentet var inget annat än idiotiskt och slöseri med tid.

Då har du extremt dålig koll.
Men vi kan ju lämna det där då fakta är avlägset i detta forum 🤣
Citera
2022-12-26, 15:01
Avslutad
Citat:
Frågade du? Jag vill se om vi kan kommunicera med varandra genom dom.
Signalspaning är nog en bättre person. Han påstår sig kommunicera med sina stalkers.

Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Psykisk ohälsa? Sa jag att syftet med Vipeholmsexperimenten var att ge bättre vård för utvecklingsstörning eller?

De enda diagnoser jag har är generaliserat ångestsyndrom och ocd.

Jag spekulerade bara i mitt tidigare inlägg och det är nog inte korrekt eftersom terrorn jag är utsatt för inte känns regelbundet utan det känns som den utförs av någon tokig person som saknar en vettig plan och som tycks leva i nuet. Jag trodde först att terrorn berodde på något jag lider av som jag inte kan rå för men personen tycks terrorisera min hund istället om jag gör absolut ingenting. Så jag vet inte vad han vill utom att han möjligtvis bara är ute efter att tillfredsställa sin sadistiska lust och använder det faktum att jag kan vara (motvilligt) störande mot mina grannar som en ursäkt att rättfärdiga sin sjukliga handlingar.

Föreställ dig en Leonardo da Vinci fast med ett sadistiskt begär och inte intresserad av konst och dylik. Han väljer att ägna sitt liv och sin intelligens åt att stalka och plåga en viss person för att kunna stilla sitt sjukliga begär. Jag förstår inte hur mina grannar kan låta honom terrorisera mig. En tänkbar förklaring är att han berättade lögner om mig (tex jag är pedofil) och om vilka ämnen han använder. Men oavsett, mina grannar/hyresvärd är lika skyldiga då det dom gör är fullständigt olagligt.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-26 kl. 15:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in