2022-12-26, 01:57
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Var i helvete tar mitt inlägg vägen där jag uttrycker min glädje över invällarens död.

Hoppas aset led. Good riddence! Glad att han dog. Firade med bärs. Lite för bra för vad drägget förtjänade dock.
S to spit!
Hur kan man fira någons död?
Dumle var inte den skarpaste kniven i lådan men ändå.
Karma kanske det heter.
Citera
2022-12-26, 02:05
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattefientlig
Tänk om dom här fega kräken till moderatorer hade spårats. Vad folk bokstavligt talat sprängt bort deras hjärnor så fort som lämnat sina bostäder.

Det är nämligen det som väntar folket som modererar här om deras identiteter röjs.
Gangsta much?
Citera
2022-12-26, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Hur kan man fira någons död?
Dumle var inte den skarpaste kniven i lådan men ändå.
Karma kanske det heter.
Jag kan förstå det om tänker ur ett samhällsperspektiv. Nu är jag ingen matematiker men jag killhissar mig till att Stockholm är ca 2% säkrare plats nu. Och från hyllad våldtäksman till fördömd över hela Instagram/Snapchat etc över en natt. Jag kommer sova gott åt hur barnen inte hyllar honom något mer. Skål
Citera
2022-12-26, 02:10
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknisklagd
Jag kan förstå det om tänker ur ett samhällsperspektiv. Nu är jag ingen matematiker men jag killhissar mig till att Stockholm är ca 2% säkrare plats nu. Och från hyllad våldtäksman till fördömd över hela Instagram/Snapchat etc över en natt. Jag kommer sova gott åt hur barnen inte hyllar honom något mer. Skål
Jo det är klart en del människor skall inte vara ute i det fria.
Men att fira någons död känns bara fel.
Han är där han är nu, det räcker väl.
Citera
2022-12-26, 02:12
Medlem
Citat:
Jo det är klart en del människor skall inte vara ute i det fria.
Men att fira någons död känns bara fel.
Han är där han är nu, det räcker väl.
Jag firar det inte öppet men måste erkänna att det pirrar i magen lite.
Citera
2022-12-26, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Whyy!? Vad är fyrverkerigrejen?

Andra gäng brukar fyra av fyrverkerier när någon viktig eller extra vidrig människa från den andra klanen har blivit klippt.

I detta fall borde det bli av tänkte jag, och det hade det enligt en annan användare. 🎆
Citera
2022-12-26, 03:02
Medlem
Dumle var samhällets bottenskrap, en våldtäktsman som hängde med äckliga negrer från Somalia och begick mord m.m, jag skall fanimej korka en fin flaska skumpa och unna mig en lite finare cigarr pga detta. Vilken julklapp.
Citera
2022-12-26, 03:05
Medlem
Running_mans avatar
Är denne "Dumle" och Dumlee på Spotify samma person?
Citera
2022-12-26, 03:13
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Är denne "Dumle" och Dumlee på Spotify samma person?
Yes.

Det var ju bara en tidsfråga innan någon satte stopp för hans vardag.

Han levde verkligen på lånad tid.
Citera
2022-12-26, 03:15
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Andra gäng brukar fyra av fyrverkerier när någon viktig eller extra vidrig människa från den andra klanen har blivit klippt.

I detta fall borde det bli av tänkte jag, och det hade det enligt en annan användare. 🎆

Jaha har det varit en nationell högtid då för det brändes av en del fyrverkerier helt random nere i Skåne idag med.
Citera
2022-12-26, 03:20
Medlem
Man får väl hoppas att "Dumle" hade på sig en fin (snodd) kopiaklocka och en drös blingbling när hädanfärden skedde. Så att han verkligen kände att det var värt allt besvär.
Citera
2022-12-26, 03:48
Medlem
Citat:
Einar var en kassako som andra kriminella levde på han var inget i den kriminella världen, utan backup var han en vanlig svensson. Han blev mördad pga hans låt text eller för att han högg en kille.
Einars bortgång har inget med nån text eller att han högg nån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in