2022-12-26, 00:38
Medlem
Verkar som att 1.Cuz hånat Dumle på en story tidigare ikväll, som möjligen i efterhand tagits bort.
Citera
2022-12-26, 00:38
Medlem
Förvånad över att det tog så lång tid med tanke på allt han gjort. Som andra skrev rörde han sig helt öppet dagligen, ofta ensam eller med endast 1 till person.
Citera
2022-12-26, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
kör dom mot varandra? trodde dom körde tsm?
Han har ju rätt. " Låt oss äta varandra".
Senast redigerad av Hoarder 2022-12-26 kl. 00:45.
Citera
2022-12-26, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Dumle fick betala dyrt men det kommer fler. Detta var delbetalning.

Berätta mer. Vem är på tur?
Citera
2022-12-26, 00:54
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Håll dig till fakta att Muhammed inte firar Jul.

Finns gott om kristna i irak
Citera
2022-12-26, 00:55
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Hade kanske inte uttryckt dig precis som du gjorde ovan, men håller till 100% med i budskapet. Absolut, det han gjort var totalt fruktansvärt, men det går ändå inte att komma ifrån att ett alldeles för ungt liv har gått om intet i den här totalt meningslösa våldsspiralen ute i våra förorter. Och absolut, han sa ju själv i expressen intervjun att han inte trodde att han skulle överleva sin 30 års dag, så detta var absolut ingen överraskning men han förtjänar ju inte att bli hånad efter sin död ändå. Det gör ingen, hur vidriga gärningar man än ställt till med.

Fyfan för sådana som dig. Sådana som dig är skälet till varför landet ser ut som skit.
Du menar att vi ska känna sympati med en äcklig jävla invällare som inte gjort något annat än att begå brott, spotta på svenska folket och Sverige, grovt våldta en tjej och skjutit folk?

Du måste ju skämta. Ingen kan vara såhär tappad. S to spit.
TVI. Han kan brinna i helvetet och hoppas aset led. En sådan snabb död är för bra för ett as som honom och det enda jag sörjer är hur man ödslar våra skattepengar på att både försöka rädda honom och dessutom skicka dit polisresurser och allt annat för massor av pengar som kunde gått till oss svenskar istället. T.ex. till att rädda någon som väntar på vård i vårdköerna.
Senast redigerad av DreamVoid 2022-12-26 kl. 01:51.
Citera
2022-12-26, 01:05
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Stod på aftonbladet att han var påväg till bilen i anslutning till en anhörigs hem.

Still, jobbar man inte så är man inte vaken 08:30. Så vad hade han och göra 08;30 och vem viste om detta och stod och inväntade honom.

Bästa sättet att få ut en goare tidigt? Man säger att man har go på g, jag gissar att det här var något liknande som i Rinkeby förra året när 2 somalier blev klippta i en port som trodde de va på väg att skjuta någon men var själva targets...

Får se om snuten hittar något vapen och andra förberedelser i närheten...

F.ö ond snubbe som vandrade fri allt för länge.
Citera
2022-12-26, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattefientlig
Ta det lugnt. Snart kommer årsredovisningen för alla etniska svenskar som avlidit i självmord. Brukar ligga en bra bit över 1 000. Man brukar säga att det ligger runt 1 500.
Vad har det ens med saken att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Älskar hur Svenne-bananer leker allan ballan på forum, snackar skit osv, samtidigt som många köper knark av dessa gäng. Inte direkt från gängen, men indirekt.

Dubbelmoral någon?
Varför tror folk fortfarande på väg in i 2023 att det bara är svenskar på Flashback. Måste ha varit omkring 2015 när rätt många invandrare här på Flashback försökte ragga på mig. Det har knappast minskat med invandrare på forumet. Faktum är att när det gäller människor som lämnat mycket information och skvaller i brttstrådar, lär det varit icke etniska svenskar.

Men ja, man ska inte köpa droger och sedan ifrågasätta vad de håller på med.

Jag kan inte förstå hur människor överhuvudtaget, oavsett ursprung, faktiskt gillar den här karusellen av att kränkta män och pojkar mördar systematiskt av en mängd olika skäl.
Citera
2022-12-26, 01:10
Medlem
Dreamvoid

Hade den här aset våldtagit något i din närhet, Eller tex utpressad din familj, sålt ut din bror/släkting.

Hade du nog aldrig skrivit som du skriver.

Jag tycker iallafall inte synd om honom.

Ska man härja fri och begå brott och massa annat skit då ska man inte tycka synd om honom och jag hade förstått om han var ung och kankse gjort något dumt men ångrat sig och lagt av med all skit och suttit av straffet men den här åsnan har hållit på hur länge som helst och verkar som han aldrig haft tankarna att förbättra sitt liv och leva normalt. Så nej lika bra han dör.
Nu gäller inte bara dumble, gäller alla dessa vi betalar massa onödiga skattepengar för.

Alla kan leva normalt om de vill, här i Sverige har man möjligheter till allt du vill.

Sen att våra journalister berättar om deras svåra uppväxt och hur svårt dessa kriminella har haft det i uppväxten är bara massa struntprat.

Jag är själv invandrare och haft det svårt i min uppväxt och kunde lika gärna bli "kriminell" för att jag inte pallar ta tag i mitt liv. Men nej det är bara svaga människor som skyller på att man blir "kriminell" för att man haft en svår uppväxt.
Citera
2022-12-26, 01:10
Medlem
Kommer dumles bror hämnas eller hur ser det ut han är väl kriminell?
Citera
2022-12-26, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Kommer dumles bror hämnas eller hur ser det ut han är väl kriminell?

Självklart kommer han att hämnas.

Han kommer packa sin väska lämna landet som en vilsen hund och önskar att han och hans bror istället sköt sig och inte lekt gangsters.
Citera
2022-12-26, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YELLOWSUPERCAR
Kontentan, ge inte blod så fler kriminellt pack kan dö.

Fan vilken trevlig nyhet, självsanering när det är som bäst!
Ja fy fan så vidrigt om ens blod kommer in i sånt avskums ådror!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in