2022-12-25, 20:07
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Einar umgicks väl iallafall med honom efter att tjejen gruppvåldtagits grovt med pistol i underlivet?

Dumle är med andra ord, någon som vittnar om Einars sanna karaktär utöver hans musik.

Sedan försökte media mörklägga förekomsten av gruppvåldtäkten efter Einars död. Eftersom Einar räknas som viktigare än det faktum att en ung tjej haft en brottsplats som efter att hon utsatts såg ut, som om de försökt slakta henne.

Du kan inte tvivla på att någon är skyldig i det fallet men han var ändå fin nog för att umgås med Einar.
https://samnytt.se/valdtaktsgangstern-dumles-offer-om-blodiga-skracknatten-jag-som-fatt-betala-priset/
Se på bilderna och ifrågasätt varför Einar umgicks med honom och varför hans liv är viktigare än att det är ut som om en ung flicka hade kunnat dö för att män våldtog henne?

Ja efter ett sånt besinningslöst sexuellt våld kan man inte annat än att önska livet ur Dumle. Må han brinna i helvetet.
Citera
2022-12-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vat man hur många som beskrevs som rappare?

Nej, vilken fråga du ställer. Nästan så jag tror att du försöker göra narr av mig.
Men de flesta är gängrelaterade. Något enstaka är inte kopplats till förorten och gängen. Men i vilket fall är det rekord. Det förra rekordet låg är slaget med stor stor marginal.
Citera
2022-12-25, 20:08
Medlem
Kan det vara undanröjande från inblandade i Einar-mordet?
Man vill sopa igen alla möjliga risker…

(Sedan så förstår jag att Dumle/Dödspatrullen har sina fiender sedan tidigare förstås).

Ingen förlust för samhället i vilket fall.
Citera
2022-12-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadManSad
Einar och alla dessa så kallade rappar blir hämtade av karma. Varför Einar hyllats o lyfts så som han gjorde var för att han var svensk inget annat. Men i grund och botten var han lika vidrig som dessa araber.
Ja, alltså jag kan inte svara på hur de olika artister jag knappast satt mig in i agerar men deras texter är inte bättre än vilka hatinlägg som helst. Ändå provoceras människor mer av att någon vågar svara ett nättroll hårt och grymt, ön vad de gör med rena uppmaningar till, narkotikabrott och hämndmord bara lite kränkthet finns. Såklart för att de själva, har hämndlystna behov av att skada andra.

Alla ser sina egna söner i Einar. Men om Einar hade varit min son hade jag stått för det att han förtjänade redigt med stryk. Det var måhända en invandrarunge han drevade mot på HVB-hemmet, men det var också någons barn. Precis som den flicka som våldtogs så där illa som vi kan se av bilderna på hennes kläder efter att ha träffat Dumle och vilka fler det än var.

Det är väldigt äckligt att se så många medelålders kvinnor ha den där besattheten av Einar baserat på att det var någon som de ku de relatera till utseendemässigt till som sitt eget barn. Även andras barn räknas, inte bara de som ser ut som en själv. Såklart oavsett hur man ser ut.

Jag tror inte ett skit gott om Einar sedan kvällen jag såg HVB filmerna. Han var säkert nervös och orolig själv ibland på det vis, svin är när det gäller dem själva.

Hans val av umgänge tyder på att han var störd och utan empati. Sedan får han vara hur blond som helst. Tack gode Gud inte min unge iallafall. Jag hade skämts.
Citera
2022-12-25, 20:11
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadManSad
Einar och alla dessa så kallade rappar blir hämtade av karma. Varför Einar hyllats o lyfts så som han gjorde var för att han var svensk inget annat. Men i grund och botten var han lika vidrig som dessa araber.

Klart det e så. Ingen har gjort en dokumentär om Dumle, men de har gjort en dokumentär om vitlöken Salladsost Einar. Inte fan var han bättre än andra.
Citera
2022-12-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Tomten kom visst sent i år. God jul allesammans!
God jul
Citera
2022-12-25, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B00ney
Kan det vara undanröjande från inblandade i Einar-mordet?
Man vill sopa igen alla möjliga risker…

(Sedan så förstår jag att Dumle/Dödspatrullen har sina fiender sedan tidigare förstås).

Ingen förlust för samhället i vilket fall.

Nej. Det skapar ännu mer problem att behöva anstifta ännu mer, mer uppmärksamhet osckå. Dessutom kostar det mer pengar. Det fungerar inte så. Det är inte typ Putin eller nån som anstiftar, som bara kan sitta ostressat och ta bort den ena efter den andra. Jobbar man så, vem tror du vill göra affärer med en?

Släpp den banan, det är långsökt. Funkar inte så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Klart det e så. Ingen har gjort en dokumentär om Dumle, men de har gjort en dokumentär om vitlöken Salladsost Einar. Inte fan var han bättre än andra.

Einar tjänade miljoner på musiken, han var den mest streamade artisten i Sverige.

Vad fan var Dumles avtryck i musiken? Det bästa som kommit från han var ljudet från när han sket ner sig när han dog.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Underbart, apan är död!! Stor whisky ikväll!! 😀😀😀

Jag stör mig ändå mycket på att man tog honom till vård. Visste man inte vem det var? I så fall borde det bli påföljd åt de som ville vårda honom.

Häller upp en dubbel whisky jag med
Citera
2022-12-25, 20:15
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyskaMaffian
Vad är oddsen att det är en bekant till våldtäktsoffret som gjort det? Hade ju gjort fallet betydligt mer intressant än om det vara gäng eller drogrelaterat

Han satt på info om vem han hjälpte döda Einar. Matten får du göra själv.
Citera
2022-12-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Einar tjänade miljoner på musiken, han var den mest streamade artisten i Sverige.

Vad fan var Dumles avtryck i musiken? Det bästa som kommit från han var ljudet från när han sket ner sig när han dog.

Hahhqhaa spot on 🤣🤣🤣
Citera
2022-12-25, 20:16
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
De har förvandlat ett tidigare lugnt och ordnat land till en soptipp, en kulturell öken utan självrespekt. Av stort allmänintresse således oavsett de enskilda karaktärerna beskaffenhet i fråga.

tvärtom, de är inte värda uppmärksamheten och kändisskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in