Citat:
Ursprungligen postat av
SadManSad
Einar och alla dessa så kallade rappar blir hämtade av karma. Varför Einar hyllats o lyfts så som han gjorde var för att han var svensk inget annat. Men i grund och botten var han lika vidrig som dessa araber.
Ja, alltså jag kan inte svara på hur de olika artister jag knappast satt mig in i agerar men deras texter är inte bättre än vilka hatinlägg som helst. Ändå provoceras människor mer av att någon vågar svara ett nättroll hårt och grymt, ön vad de gör med rena uppmaningar till, narkotikabrott och hämndmord bara lite kränkthet finns. Såklart för att de själva, har hämndlystna behov av att skada andra.
Alla ser sina egna söner i Einar. Men om Einar hade varit min son hade jag stått för det att han förtjänade redigt med stryk. Det var måhända en invandrarunge han drevade mot på HVB-hemmet, men det var också någons barn. Precis som den flicka som våldtogs så där illa som vi kan se av bilderna på hennes kläder efter att ha träffat Dumle och vilka fler det än var.
Det är väldigt äckligt att se så många medelålders kvinnor ha den där besattheten av Einar baserat på att det var någon som de ku de relatera till utseendemässigt till som sitt eget barn. Även andras barn räknas, inte bara de som ser ut som en själv. Såklart oavsett hur man ser ut.
Jag tror inte ett skit gott om Einar sedan kvällen jag såg HVB filmerna. Han var säkert nervös och orolig själv ibland på det vis,
svin är när det gäller dem själva.
Hans val av umgänge tyder på att han var störd och utan empati. Sedan får han vara hur blond som helst. Tack gode Gud inte min unge iallafall. Jag hade skämts.