2022-12-25, 20:17
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Det som är konstigt är egentligen varför ingen har klippt honom tidigare. Dumle levde helt klart på lånad tid med tanke på våldtäkter och hur (förmodat) många som han har goat under sin gangster-karriär. Einar var nog inte den enda som han har goat ner..
Citera
2022-12-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Underbart, apan är död!! Stor whisky ikväll!! 😀😀😀

Jag stör mig ändå mycket på att man tog honom till vård. Visste man inte vem det var? I så fall borde det bli påföljd åt de som ville vårda honom.

Han överlevde ju inte, eller hur?
Citera
2022-12-25, 20:21
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccsis
Häller upp en dubbel whisky jag med
Samma här skål! Må han vila i piss! Finns bilder eller filmer på han när han är skjuten?
Citera
2022-12-25, 20:24
Medlem
Det blev en god jul trots allt! Magiskt!!!
Citera
2022-12-25, 20:25
Medlem
äntligen!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Vadå. Så att de äckliga araberna kan importera släktingar som blir anställda för att vårda honom. Nej vi får hoppas att han dör.

Din julönskan slog in
Citera
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Samma här skål! Må han vila i piss! Finns bilder eller filmer på han när han är skjuten?

Jepp, nu blir det till att öppna barskåpet på vid gavel! Här skall firas!!!!
Citera
2022-12-25, 20:27
Medlem
korafto23s avatar
Nu är h*rungen död! En kula rakt i pannan! Aldrig blivit så glad när någon dör förens nu! Hoppas han brinner i svavel nu tfooooo äckliga våldtäksman
Citera
2022-12-25, 20:29
Medlem
Slackoffs avatar
Jag föreslår att vi har som tradition i framtiden att man på juldagen söker upp hans grav och pissar på den.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadManSad
Einar och alla dessa så kallade rappar blir hämtade av karma. Varför Einar hyllats o lyfts så som han gjorde var för att han var svensk inget annat. Men i grund och botten var han lika vidrig som dessa araber.

Håller helt med. Finns inge anledning att glorifiera Einar eller någon annat patrask som rör i de kretsarna.
Einar var lika slitigt han, alla dessa tar karma en efter en när de minst anar det.
Inte synd om någon och de är absolut inte värda att hyllas på något sätt. De har inte bidragit med något bra som gjort samhället till det bättre, tvärtom.
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Det som är konstigt är egentligen varför ingen har klippt honom tidigare. Dumle levde helt klart på lånad tid med tanke på våldtäkter och hur (förmodat) många som han har goat under sin gangster-karriär. Einar var nog inte den enda som han har goat ner..
Jag tror han varit så pass svag och obetydlig att risken inte varit värd det. Nu dök de upp ett öppet mål för några antagonister på deras hemmaplan så det var bara att avsluta som Messi.
Citera
2022-12-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound

Ska du gotta dig med filmer på en skjuten människa? Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in