2022-12-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Kan någon sammanfatta och beskriva Dumle. Varför är han så hatad? Vilka kan ha haft störst motiv till att se honom död? Vilka kan ligga bakom detta? Någon som känner någon som träffat honom och som kan beskriva hur han var att umgås med? Karaktärsdrag?
Om någon la pengar på hans huvud, vilket motiv hade de?

Han vart med o våldtog en tjej, körde upp en revolver i henne varvid hon höll på att förblöda. Det är för mig anledning nog till att han är värd att dö.
Citera
2022-12-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Einar umgicks väl iallafall med honom efter att tjejen gruppvåldtagits grovt med pistol i underlivet?

Dumle är med andra ord, någon som vittnar om Einars sanna karaktär utöver hans musik.

Sedan försökte media mörklägga förekomsten av gruppvåldtäkten efter Einars död. Eftersom Einar räknas som viktigare än det faktum att en ung tjej haft en brottsplats som efter att hon utsatts såg ut, som om de försökt slakta henne.

Du kan inte tvivla på att någon är skyldig i det fallet men han var ändå fin nog för att umgås med Einar.
https://samnytt.se/valdtaktsgangstern-dumles-offer-om-blodiga-skracknatten-jag-som-fatt-betala-priset/
Se på bilderna och ifrågasätt varför Einar umgicks med honom och varför hans liv är viktigare än att det är ut som om en ung flicka hade kunnat dö för att män våldtog henne?

Einar och alla dessa så kallade rappar blir hämtade av karma. Varför Einar hyllats o lyfts så som han gjorde var för att han var svensk inget annat. Men i grund och botten var han lika vidrig som dessa araber.
Citera
2022-12-25, 19:58
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Trevligt.
Värt en rackabajsare.
Citera
2022-12-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Han vart med o våldtog en tjej, körde upp en revolver i henne varvid hon höll på att förblöda. Det är för mig anledning nog till att han är värd att dö.

Jo visst det vet jag och det var ju så vidrigt att man kräks. Men mer? Hur var han att ha att göra med? Vilka ville ha honom dödad och varför? Om någon la pengar på honom så varför? Det har ju knappast att göra med hans våldtäkt. Vill veta mer om hans person, karaktärsdrag. Om någon har lite kuriosa om Dumle.??
Citera
2022-12-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Ja, media har publicerat pixlade bilder från hans Instagram. Dumle är död.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P455V7/man-skjuten-i-rinkeby-var-misstankt-i-einar-utredningen

https://www.instagram.com/p/CmEjSiKojCJ/

https://www.instagram.com/tv/CguurQnoR75/
Underbart, apan är död!! Stor whisky ikväll!! 😀😀😀

Jag stör mig ändå mycket på att man tog honom till vård. Visste man inte vem det var? I så fall borde det bli påföljd åt de som ville vårda honom.
Citera
2022-12-25, 20:00
Medlem
Gott nytt år 🎉🎉🎉
Citera
2022-12-25, 20:01
Medlem
Citat:
62
Men då räknar du även apor, som Dumle?
Citera
2022-12-25, 20:01
Medlem
Den äckliga råttan är död! fyfan vad gött
Citera
2022-12-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Men då räknar du även apor, som Dumle?

Alla dödsskjutningar blir 62. Varav 99% är gängrelaterade. Är något enstaka som inte är det, men de absolut flesta är det.
Citera
2022-12-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Hoppas han överlever! Dock gärna med bestående men så han inte kan skada någon annan igen. Vore kul att se Dumle rulla runt med permobil i Rinkeby. Familjen får följa med så att han kan handla i butiken

Han är redan död, kolla aftonbladet.
Citera
2022-12-25, 20:03
Medlem
RyskaMaffians avatar
Vad är oddsen att det är en bekant till våldtäktsoffret som gjort det? Hade ju gjort fallet betydligt mer intressant än om det vara gäng eller drogrelaterat
Citera
2022-12-25, 20:03
Medlem
Citat:
Alla dödsskjutningar blir 62. Varav 99% är gängrelaterade. Är något enstaka som inte är det, men de absolut flesta är det.
Vat man hur många som beskrevs som rappare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in