2022-12-25, 07:48
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så kan det nog vara.

Du vill också straffa och se anhöriga till beslutsfattare lida samt mörkhyade bara för att de är mörkhyade?

Om jag skriver negerapa och blatte, är jag lika tuff som du är då?

Hur hjälper det här sådana som den där lilla flickan som fick sitt liv slaget i spillror?

Förbättrar vi situationen genom att ha en riktigt unken människosyn?
Citera
2022-12-25, 08:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du vill också straffa och se anhöriga till beslutsfattare lida samt mörkhyade bara för att de är mörkhyade?

Om jag skriver negerapa och blatte, är jag lika tuff som du är då?

Hur hjälper det här sådana som den där lilla flickan som fick sitt liv slaget i spillror?

Förbättrar vi situationen genom att ha en riktigt unken människosyn?

Det är helt uppenbart att du skiter fullständigt i de livsförödande konsekvenser som denna lilla svenska flicka utsatts för i Sverige - av en hitbaxad afrikan. Du tänker på "de mörkhyade" och känner dig säkert lite fin och bra och snäll på kuppen.

Det här "mörkhyade" monstret borde lika lite befinna sig i Sverige som en skopa apkoppor.

En riktigt unken människosyn - ja, det är det verkligen att utsätta en 10-årig flicka för ett sådant här monster. Och alla som kommer att följa i hennes tragiska spår - för att sådana som du inte vill skicka hem sådana här monster.
Citera
2022-12-25, 08:08
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Det är helt uppenbart att du skiter fullständigt i de livsförödande konsekvenser som denna lilla svenska flicka utsatts för i Sverige - av en hitbaxad afrikan. Du tänker på "de mörkhyade" och känner dig säkert lite fin och bra och snäll på kuppen.

Det här "mörkhyade" monstret borde lika lite befinna sig i Sverige som en skopa apkoppor.

En riktigt unken människosyn - ja, det är det verkligen att utsätta en 10-årig flicka för ett sådant här monster. Och alla som kommer att följa i hennes tragiska spår - för att sådana som du inte vill skicka hem sådana här monster.

Återigen.

Ska vi straffa mörkhyade bara för att de är mörkhyade samt ska vi straffa och se till att anhöriga till beslutsfattare får lida bara för att de är anhöriga till dessa?

Är det verkligen en bra lösning på det här?

Det bästa vore kanske istället att se till att starta ett omfattande återvandringsprogram samt att stoppa den här typen av invandring helt och hållet?

Jag personligen vill verkligen inte leva i ditt vidriga samhälle där vi straffar och ser till att anhöriga till beslutsfattare får lida eller där vi straffar människor bara för att de har mörk hudfärg.

Har du någon i din familj eller släkt som begått brott någon gång eller har du någon beslutsfattare som fattat något beslut som orsakat problem för människor?

Ska vi straffa dig då och se till så att du får lida för vad någon i din närhet har gjort?

Är det ett sådant samhälle du vill ha?
Citera
2022-12-25, 08:13
Avstängd
Citat:
Återigen.

Ska vi straffa mörkhyade bara för att de är mörkhyade samt ska vi straffa och se till att anhöriga till beslutsfattare får lida bara för att de är anhöriga till dessa?

Är det verkligen en bra lösning på det här?

Det bästa vore kanske istället att se till att starta ett omfattande återvandringsprogram samt att stoppa den här typen av invandring helt och hållet?

Jag personligen vill verkligen inte leva i ditt vidriga samhälle där vi straffar och ser till att anhöriga till beslutsfattare får lida eller där vi straffar människor bara för att de har mörk hudfärg.

Har du någon i din familj eller släkt som begått brott någon gång eller har du någon beslutsfattare som fattat något beslut som orsakat problem för människor?

Ska vi straffa dig då och se till så att du får lida för vad någon i din närhet har gjort?

Är det ett sådant samhälle du vill ha?

Så du tycker att negermonstret och hans importerade bidragsnegerklan ska vara kvar i Sverige? Är det ett sådant samhälle du vill ha?
Citera
2022-12-25, 08:14
Avstängd
Förlåt, "bidragsmörkhyade klan" menar jag ju så klart ha ha och smileys.
Citera
2022-12-25, 08:18
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Så du tycker att negermonstret och hans importerade bidragsnegerklan ska vara kvar i Sverige? Är det ett sådant samhälle du vill ha?

Nej.

Läser du inte vad jag skriver?

Jag tycker inte att anhöriga till dem som orsakat den här flickans lidande som exempelvis soctanternas anhöriga, skolpersonals anhöriga samt beslutsfattare med flera ska straffas och lida för slapphäntheten och den ansvarslösa politiken samt så tycker jag inte att mörkhyade ska straffas och lida bara för att de är mörkhyade.

Läser du inte inlägg när du ger dig in i en diskussion?

Läste du inte att jag skrev att det vore bättre med ett omfattande återvandringsprogram och att stoppa denna typ av invandring?

Läs först och sedan så kan du ge dig in i diskussionen.

Skribenten jag började diskutera med vill straffa och se anhöriga till alla inblandade i den här soppan lida. Jag vill inte det utan bara de som är ansvariga ska straffas.

Tycker inte du det?
Citera
2022-12-25, 08:22
Avstängd
Citat:
Nej.

Läser du inte vad jag skriver?

Jag tycker inte att anhöriga till dem som orsakat den här flickans lidande som exempelvis soctanternas anhöriga, skolpersonals anhöriga samt beslutsfattare med flera ska straffas och lida för slapphäntheten och den ansvarslösa politiken samt så tycker jag inte att mörkhyade ska straffas och lida bara för att de är mörkhyade.

Läser du inte inlägg när du ger dig in i en diskussion?

Läste du inte att jag skrev att det vore bättre med ett omfattande återvandringsprogram och att stoppa denna typ av invandring?

Läs först och sedan så kan du ge dig in i diskussionen.

Skribenten jag började diskutera med vill straffa och se anhöriga till alla inblandade i den här soppan lida. Jag vill inte det utan bara de som är ansvariga ska straffas.

Tycker inte du det?

Nej, hela den mörkhyade klanen (som inte alls ens borde varit i Sverige till att börja med) ska hem.

Men som det ser ut just nu så kommer ju inte ens negermonstret straffas och negerklanen har fått skyddat boende för många svenska pengar.
Citera
2022-12-25, 08:24
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Nej, hela den mörkhyade klanen (som inte alls ens borde varit i Sverige till att börja med) ska hem.

Där är vi ju överens så vad fan är det du käftar om?

Citat:
Men som det ser ut just nu så kommer ju inte ens negermonstret straffas och negerklanen har fått skyddat boende för många svenska pengar.

Ja det är fruktansvärt skevt det här alltså.
Citera
2022-12-25, 08:27
Avstängd
Medan 10-åriga Luna varken kan gå, prata eller äta själv längre.

För att det kommit en sinnessjuk afrikan till Sverige, som har släppts in hit, som har begått brott förut - berätta för mig varför han eller hans "klan" ska få vistas i Sverige?

Det är ju ingen naturlag att afrikaner ska omfördelas till Sverige när de knullat sönder sin egen kontinent.
Citera
2022-12-25, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelposten
Precis, bättre att andra apor sitter inburade tex sånna som gav sig på Luna…och gärna även politikerna som tagit hit asen!

Fast tänk på att APOR är underbara varelser! Är det frågan om någon mycket sjuk sexualsadist, som den här förövaren måste vara...då är det inte fina schimpanser, gorillor och orangutanger man ska jämföra med!
Citera
2022-12-26, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelposten
Annars så finns det några lediga platser i aphuset efter att några ljushuvuden sköt några apor efter dom rymt…där kan han platsa till en början.
Bra förslag.

Men du har missat en detalj.

Svenskar betalar för att få se schimpanser i aphuset.

Svenskar betalar miljoner extra för att bo i dyrare bostadsområden för att slippa se negrer.

Och för att slippa få sina små 9-åriga döttrar strypvåldtagna av inkräktande negrer.
Citera
2022-12-26, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Helt riktigt, detta hade helt klart kunnat undvikas och Luna hade varit oskadd.
Ja som sagt, du tycks blåsa i den gamla garderobs trumpeten.
Centerpartiets partiprogram var rätt i sin sak absolut, men nu vet vi att de inte är bönder som styr.
Sedan kan vi blåsa på med fan vi vill och citera och radera men det blir ingen direkt förändring.
Medans vi sysslar med denna finger gymnastik håller de fullt upp med att föröka sig, de blir fort fler, och som galna med knivar i händerna greppar de tag i nya offer medans deras spaghetti fäder svingar machete framför kassörskor och fan o hans moster, rånar och gör videor på dålig svenska för SVT och de balla grabbarna och tjejerna på P3
Jag är bedrövad.
Har svårt att tolka
"fullt upp med att föröka sig, de blir fort fler"
som något annat än att du är fullt medveten om det biologiska arvets betydelse för det beteendemönster vi diskuterar i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in