Citat:
Ursprungligen postat av
UndeadNinja
Förstår du inte att du bara gör skada?
Vi håller nog med varandra i sak bara det att du uppenbarligen har lika vidrig människosyn som många från tredje världen har.
Du har mer gemensamt med klankriminella än vad du sannolikt vill erkänna och tro. Du är mer lik dem än oss vanliga svenskar som bara vill ha det land vi en gång hade.
Det som har hänt den här flickan och så många andra tack vare den galna politiken och de slappa myndigheterna är helt fruktansvärt.
Skillnaden mellan dig och mig är dock att jag inte önskar sådan här olycka för någon medans du verkar önska det åt anhöriga, mörkhyade osv.
Du är ju inte ett dugg bättre.
Du är en mespropp som tror sig vara moraliskt överlägsen.
Sverige har omvandlats till tredje världen, ditt sätt att se på saker är föråldrat.
Ditt synsätt banar vägen för att små flickor som Luna blir brutaliserade av främmande undermänniskor harkel harkel din (människosyn).
Skillnaden mellan dig och mig är att jag är att jag inte godhetssignalerar till makterna som har orsakat Luna och Sverige skada.
Jag ser vad som behöver göras, klarsynt.
Du sätter mig i samma fack som denna Etiopiern, jag sätter dig i facket av värdelösa godhetsknarkare som har skapat problemen i västvärlden.
Om man ska undgå att folkmördas så kan man inte vända andra kinden till, som du gör cuckboy.
Det förstår tom tredje världens människor.