2022-12-23, 15:46
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vad är hans riktiga ålder?
Eller ser han mycket äldre ut?
Man kan ju kolla knäna och tänderna eller vad det nu är man gör.

Ja att ingen tidigare tänkt på att ålderskolla honom..???

Du forskar inte lite innan gällande ämnet i trådarna du kommenterar?
Du har alltså helt missat detta??

https://frihetsnytt.se/skelleftea-etiopiern-erkanner-hade-falsk-alder/

https://www.dn.se/sverige/aldersbedomning-klar-i-skellefteafallet-misstankt-pojke-over-15-ar/

https://www.svd.se/a/WjnzWL/skelleftea-fallet-pojkens-alder-utreds-metoderna-ar-hyfsade

https://www.expressen.se/nyheter/pojken-och-flickan-har--gatt-pa-samma-skola-/
Citera
2022-12-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Om du hade tänk ett steg längre än din egen näsa så hade du begripit innebörden av vad jag menade med att de som sysslar med överfallsvåldtäkter är kriminella. Nämligen att de vid sidan av sina överfall på kvinnor sysslar med antisocial aktivitet i form av att uppehålla sig här illegalt, knarka eller sälja knark, syssla med stölder och rån eller i BÄSTA FALL jobba svart i taxibranschen eller bara gå på bidrag.
Det är lösdrivare som tillåts uppehålla sig här på grund av att det rödgröna vanstyret, och tidigare moderata vanstyret under Usama Bin Reinfeldt, gav möjlighet till det.

Kombinationen av det faktum att de är antisociala lösdrivare i varierande grad, med att de har med sig taskiga värderingar om sekulära kvinnor har skapat den här situationen. Nästan varenda gång, det slår fan aldrig fel, så är offret en vit sekulär kvinna. Gång efter gång efter gång efter gång. Om inte sådana värderingar spelar in, varför är då offret aldrig en utländsk kvinna i slöja? Varför är det bara Elin Krantz, Luna och andra svenska kvinnor som gång efter gång faller offer tror du?

Om det var det motsatta, att det bara var utländska kvinnor som föll offer för brutala sexualbrott på gatan eller annat grovt våld för den delen, samtidigt som gm alltid var en vit etnisk svensk eller flera svenska män, hade du förklarat det hela med att det bara beror på tidigare övergrepp? Tror inte det. Men i det här fallet gör du det. Du bortser helt från hedersbegreppet, islamismens påverkan. Det håller inte. Det förstår du också.

Känns som du sitter och kokar av ilska när du skriver detta. Faktum kvarstår, GM här bedöms vara psykiskt sjuk, finns ingenting som tyder på att det skulle vara motiverat av något annat än hans rätt
grava psykiska sjukdom.

Gällande sexualbrott är fortfarande kvinnor med utländsk bakgrund överrepresenterade bland offer, detta enligt BRÅ. Och då kan man nog anta att det finns en högre anmälningsbenägenhet bland människor utan utländsk bakgrund.
Citera
2022-12-23, 16:15
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Nämen nämen ojjjj, jag är en extrem extremist som inte bryr sig vad folk tycker om mina åsikter.
Vänstermänniskor behöver inte vatten på sin kvarn förstår du, vänsterblivna förhåller sig inte till fakta.
Tänk om negern förgrep sig på dina anhöriga, då ska vi blunda!
Om du visar dig vulgär på internet, då skall du förföljas.

Förstår du inte att du bara gör skada?

Vi håller nog med varandra i sak bara det att du uppenbarligen har lika vidrig människosyn som många från tredje världen har.

Du har mer gemensamt med klankriminella än vad du sannolikt vill erkänna och tro. Du är mer lik dem än oss vanliga svenskar som bara vill ha det land vi en gång hade.

Det som har hänt den här flickan och så många andra tack vare den galna politiken och de slappa myndigheterna är helt fruktansvärt.

Skillnaden mellan dig och mig är dock att jag inte önskar sådan här olycka för någon medans du verkar önska det åt anhöriga, mörkhyade osv.

Du är ju inte ett dugg bättre.
Citera
2022-12-23, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Känns som du sitter och kokar av ilska när du skriver detta. Faktum kvarstår, GM här bedöms vara psykiskt sjuk, finns ingenting som tyder på att det skulle vara motiverat av något annat än hans rätt
grava psykiska sjukdom.

Gällande sexualbrott är fortfarande kvinnor med utländsk bakgrund överrepresenterade bland offer, detta enligt BRÅ. Och då kan man nog anta att det finns en högre anmälningsbenägenhet bland människor utan utländsk bakgrund.

Nej jag kokar inte av ilska alls faktiskt.

Jag pratar inte om sexualbrott i stort, våldtäkter i stort eller om pedofilbrott. Jag pratar om överfallsvåldtäkter som sker. Och de senaste årens fenomen med överfallsvåldtäkter där flera(2-8) gärningsmän är inblandade. Det är vad jag pratar om och vad diskussionen handlar om.

Det finns grader i helvetet. Att förnedra eller våldta är alltid fel. Men det är skillnad på en oaktsam våldtäkt under en dejt, och ett brutalt överfall på gatan där en ensam kvinna utsätts av okända män. Konsekvenserna blir så ofantligt mycket större för både individen och samhället i stort.
Senast redigerad av cocavanilla 2022-12-23 kl. 16:29.
Citera
2022-12-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Nej jag kokar inte av ilska alls faktiskt.

Jag pratar inte om sexualbrott i stort, våldtäkter i stort eller om pedofilbrott. Jag pratar om överfallsvåldtäkter som sker. Och de senaste årens fenomen med överfallsvåldtäkter där flera(2-8) gärningsmän är inblandade. Det är vad jag pratar om och vad diskussionen handlar om.

Det finns grader i helvetet. Att förnedra eller våldta är alltid fel. Men det är skillnad på en oaktsam våldtäkt under en dejt, och ett brutalt överfall på gatan där en ensam kvinna utsätts av okända män. Konsekvenserna blir så ofantligt mycket större för både individen och samhället i stort.

Du vet om att detta handlar om en ensam och psykiskt sjuk gärningsman? Och du vill prata om gruppöverfallsvåldtäkter? Får nog säga att det är lite off topic.
Citera
2022-12-23, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Att det kunnat bli så här beror på att psykvården i Sverige inte räcker till! Den här förövaren är RIKTIGT sjuk, ett seriemördarämne!! Det vidriga mordförsöket på Luna borde ha kunnat förhindrats!!

Ja det hade enkelt förhindrats ifall landsförrädarna i 7 klövern inte hade importerat den värsta skiten som går att hitta i världens olika skitländer från mellanöstern och afrika!

Miljontals brott hade aldrig begåtts ifall skiten aldrig hade släppts in i landet, måtte inbördeskriget snart komma, det är vår tur nu att få samma situation som före detta jugoslavien hade på 90 talet.
Citera
2022-12-23, 23:25
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohmygood1
Det är väl just precis det resonemanget som genomsyrar den svenska politiken och det svenska samhället.
Det är alltid någon annans fel och du behöver själv inte ta ansvar för dina handlingar.
Exakt.
Var o en får ju sköta om de sina egna helt enkelt.
Nu var det inte jag som drabbades.
Inte du. Inte hon på Riks Morgonzoo.
Inte Bianca Ingrosso. Inte en lokalpolitiker.
Inte Ernst Kirschteiger. Inte Ashberg.
Men om jag hade drabbats av det som Lunas far drabbades av, hade 'Skellefteåmonstret' då inte blivit särbehandlad jämfört med de andra invasiva skadedjursarterna, som man gallrar bort ur den svenska faunan med lämpligtvis 36 grams hagelpatroner med kornstorlek 3.5 mm.
Filtförladdade utan plast, för miljöns skull, vill jag tillägga.
Citera
2022-12-24, 08:12
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Förstår du inte att du bara gör skada?

Vi håller nog med varandra i sak bara det att du uppenbarligen har lika vidrig människosyn som många från tredje världen har.

Du har mer gemensamt med klankriminella än vad du sannolikt vill erkänna och tro. Du är mer lik dem än oss vanliga svenskar som bara vill ha det land vi en gång hade.

Det som har hänt den här flickan och så många andra tack vare den galna politiken och de slappa myndigheterna är helt fruktansvärt.

Skillnaden mellan dig och mig är dock att jag inte önskar sådan här olycka för någon medans du verkar önska det åt anhöriga, mörkhyade osv.

Du är ju inte ett dugg bättre.
Du är en mespropp som tror sig vara moraliskt överlägsen.
Sverige har omvandlats till tredje världen, ditt sätt att se på saker är föråldrat.
Ditt synsätt banar vägen för att små flickor som Luna blir brutaliserade av främmande undermänniskor harkel harkel din (människosyn).
Skillnaden mellan dig och mig är att jag är att jag inte godhetssignalerar till makterna som har orsakat Luna och Sverige skada.
Jag ser vad som behöver göras, klarsynt.
Du sätter mig i samma fack som denna Etiopiern, jag sätter dig i facket av värdelösa godhetsknarkare som har skapat problemen i västvärlden.
Om man ska undgå att folkmördas så kan man inte vända andra kinden till, som du gör cuckboy.
Det förstår tom tredje världens människor.
Citera
2022-12-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Nej!! Har inte dom stackars överlevande schimpanserna på Furuviksparken lidit nog?!!

Precis, bättre att andra apor sitter inburade tex sånna som gav sig på Luna…och gärna även politikerna som tagit hit asen!
Citera
2022-12-24, 18:47
Medlem
Biggedys avatar
Detta är varför jag aldrig skulle skaffa ungar i Sverige. Fy fan att se sin dotter ligga på sjukhus som en grönsak efter att ha blivit våldtagen och halvt ihjälslagen av en skelögd importneger...

Fy fan var hade man liksom riktat sin ilska???
Citera
2022-12-25, 06:23
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Du är en mespropp som tror sig vara moraliskt överlägsen.
Sverige har omvandlats till tredje världen, ditt sätt att se på saker är föråldrat.
Ditt synsätt banar vägen för att små flickor som Luna blir brutaliserade av främmande undermänniskor harkel harkel din (människosyn).
Skillnaden mellan dig och mig är att jag är att jag inte godhetssignalerar till makterna som har orsakat Luna och Sverige skada.
Jag ser vad som behöver göras, klarsynt.
Du sätter mig i samma fack som denna Etiopiern, jag sätter dig i facket av värdelösa godhetsknarkare som har skapat problemen i västvärlden.
Om man ska undgå att folkmördas så kan man inte vända andra kinden till, som du gör cuckboy.
Det förstår tom tredje världens människor.

Så, man är en cuck och mespropp för att man inte skriver neger och blatte samt för att man inte önskar lidande och straff åt oskyldiga anhöriga till beslutsfattare och mörkhyade?

Ja, då är jag fan en cuck och mespropp. Du är en psykopat.
Citera
2022-12-25, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ja, då är jag fan en cuck och mespropp.

Så kan det nog vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto