Fy fan vad dåligt. Min fru hade köpt två lotter för att barnen skulle få kryssa lite... men helvete vad dåligt? Fick flashbacks till 90-talet när man spelade på fyllan med polarna och respektive... ingen skillnad. Jag hatar er. Alla. Puss
Vet ju inte vilken sten du kravlat fram ifrån men det finns ett tvspektakel som kallas för "virvel virvel" postkodmiljonären, hastigt förkortat P-nr.
Trodde alla hade lite koll på det. My bad.
Va? Hur får du postkodmiljonären till p-nr?? O varför tror du nån annan på jorden förstår vad du menar??
Då var det dags igen, kvällen innan julafton då TV4 kör sin bingokväll igen. I år blir gästerna Keyyo, Chris Kläfford, Arvingarna, Anna Bergendahl, Måns Zelmerlöw, Carola Häggkvist, Sanna Nielsen, Helen Sjöholm, Anna Stadling, Rickard Söderberg, Tone Sekelius, Alexandra Zazzi, Olof Wretling och Jan Rippe. TV4 och TV4 Play sänds programmet, självklart massor utfyllnad med mat och musik då det inte är bingo och reklam. Få se vad som händer i programmet, brukar alltid bli något spännande som händer då det är direktsändning med så många gäster.
Jag har redan räknat till 2st transor. Ytterst modernt.
Herregud vad fort det gått för Rickard Olsson att tappa precis all hårfärg och bli helt vithårig. Inte många år sen han var på tv. Vad gör de med honom på radiokanalen? Får han slita hund?