Citat:
Ursprungligen postat av
Wildebeest
Jag har inte skrivit att det står i trådstarten att ALLA har chansen att göra det. Inte heller har jag skrivit att INGEN har möjlighet att göra det, tvärtom skrev jag att det kan kanske vara en lösning för vissa. Tyvärr verkar du vara så jävla efterbliven att det inte är någon vits med att svara på dina frågor mer, uppenbarligen förstår du inte svaren ändå. Imponerande att du verkar klara att sätta ihop vissa ord till meningar i alla fall, grattis! Du måste varit bland de bästa i klassen på särskolan!
Skulle man bli tvingad så kan man nog se det som en möjlighet.
Nu lever inte mina närstående på riktigt den nivån, men abolut kan det vara en möjlighet om man bor nära varandra och har små marginaler.
Nu har i och för sig min familj gjort precis tvärt om. Yngsta grabben flyttat till eget hus, ena syrran har skillt sig och flyttat isär, andra syrran har skaffat ett extrahus så de har 2 boenden.
Visst kostar det men har man skött om sitt hus de senaste åren så finns marginalerna.
Själv så börjar lönekontot krympa ihop så nu har jag bara så jag klarar 3 månaders utgifter kvar på lönekontot när alla räkningar är betalda.