Citat:
Ursprungligen postat av
Bazecoon
Blir väldigt mycket airbombs i år för mig. Många olika sorter då Thunderkings är princip tillbaka. Jag har sett om filmer på Funkes "Thunderking" "Scream shorts" samt "Vortex salute" och helvete vad de verka smälla högt. Jag får en känsla att dom här är det ingen större skillnad knall mässigt mot gamla 90 tals thunderkings. Dem verka smälla riktigt ordentligt så det lär att köpa på sig nära paket iaf.

Funkes "Thunderking" kommer nog bara in i årets batch så där får man passa på. Den går ju fladdrigt och lågt som dåtidens TK:s och verkar ha bra pang. Säkert relativt likvärdig med dåtidens Thunderking. Bara att det står "Made In Guangxi, China" på dom gör dom ju värda att köpa. Är lite rädd att knallen inte är så pass snärtig som i dåtidens. Däremot i "Scream Shot" så verkar knallen vara sådär som man vill att den ska vara i en bra airshot. Väldigt snygg spinner i dom också
Ska givetvis testas om jag får tillfälle
Linders har fått in Asian Thunder från Weco också. Går rätt lågt, men jag är ju en sucker för renodlade smällar så dom får jag nog också testa
Faktiskt kommit massa nya roliga oneshots i år. Jag som tänkte fokusera på tårtor, det kommer gå lite sisådär känner jag