2022-12-07, 14:26
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Bump deluxe men undrar om det är någon som har tillgång till den här dumpen fortfarande och kan lägga upp?

Försöker få tillgång till mitt original konto, har absolut ingen aning om vilken e-post jag använde för en 22 år sedan och tänkte att förhoppningsvis finns det läkt i den här datan.

Den som lades upp här är scramblad och maskad.

Kunde hitta igen min egen gamla epostaddress i den, med tecken utbytta mot stjärnor, men inte på samma rad som mitt användarkonto eller mitt personnummer (fyra sista maskade) eller raden med mitt gamla telefonnummer.

Det är en dead end.
Citera
2022-12-07, 14:52
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Den som lades upp här är scramblad och maskad.

Kunde hitta igen min egen gamla epostaddress i den, med tecken utbytta mot stjärnor, men inte på samma rad som mitt användarkonto eller mitt personnummer (fyra sista maskade) eller raden med mitt gamla telefonnummer.

Det är en dead end.

Kod/Hacking mm är inte min starkaste sida så jag tar dig på orden och släpper det.

Är inte hela världen men skulle vara kul att läsa inkorgen på originalkontot
Är ju som sagt minst 22+ år sen det skapades och minnena är ganska luddiga från den tidens leverne
Citera
2022-12-09, 20:45
Bannlyst
Citat:
Kod/Hacking mm är inte min starkaste sida så jag tar dig på orden och släpper det.

Är inte hela världen men skulle vara kul att läsa inkorgen på originalkontot
Är ju som sagt minst 22+ år sen det skapades och minnena är ganska luddiga från den tidens leverne

Vilket årtal är du född, det går att välja mellan 1947 och 1999. Listan är för lång för att dela på en publik plats så skriver du vilket år kan jag ge dig alla konton från det årtalet efter personnummer och mail.
Citera
2022-12-09, 21:38
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V50-o-vhe
Vilket årtal är du född, det går att välja mellan 1947 och 1999. Listan är för lång för att dela på en publik plats så skriver du vilket år kan jag ge dig alla konton från det årtalet efter personnummer och mail.

Fan va juste! Tack
-82
Citera
2022-12-09, 21:53
Bannlyst
Citat:
Fan va juste! Tack
-82

Hoppas du finner, 1761st mail från -82

https://www.upload.ee/files/14733127/test.txt.html
Citera
2022-12-09, 21:58
Medlem
Pruttmuffs avatar
Inga personuppgifter har läckt ut. Man anger nämligen inte personuppgifter när man registrerar sig på Flashback.
Citera
2022-12-09, 22:02
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V50-o-vhe
Hoppas du finner, 1761st mail från -82

https://www.upload.ee/files/14733127/test.txt.html

Danke
Ska kika och se om det tar mig framåt
Citera
2022-12-19, 12:36
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Inga personuppgifter har läckt ut. Man anger nämligen inte personuppgifter när man registrerar sig på Flashback.

Nej, piscatus samkör mailaddresserna folk använt sig av när de registrerat sig på flashback med personuppgifter de använt när de näthandlat.
Citera
2022-12-19, 12:43
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Nej, piscatus samkör mailaddresserna folk använt sig av när de registrerat sig på flashback med personuppgifter de använt när de näthandlat.

Måste vara brott mot Gdpr.
Citera
2022-12-19, 12:45
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff

Epostadress räknas som personuppgift. https://www.imy.se/privatperson/dataskydd/introduktion-till-gdpr/vad-ar-personuppgifter/
Citera
2022-12-19, 12:47
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Måste vara brott mot Gdpr.

Säger du det? En privat underrättelsetjänst som kartlägger folks identiteter online ned på personnummersnivå, hur skall man få EU att bötfälla dem för det utan att begå dataintrång eller sprida uppgifter från dataintrång?
Citera
2022-12-31, 01:03
Medlem
Finns det möjlighet att någon kan ladda upp hela dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in