Citat:
Ursprungligen postat av
moneymagic
Fattar inte folk som inte reggar sig via TOR och en temporär mailadress..
TOR var knappast allmängods 2002 när forumet öppnade, tempmail är väl lite rimligare. Man hamnar väl på en watch-list bara man använder TOR idag.