Citat:
Ursprungligen postat av
Hjv9
Hallqvist ska in där med. Vill gärna säga Alicia Persson och Ella Olsson i sprint men då är det nog med förutsättningarna Solin hade (kanske lite tuffare kan gå).
Hallqvist och Alicia ska förstås med liksom Solin, Ella om man är riktigt snäll och då kom vi upp i 22
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjv9
Om man skulle sammanfatta läget för våra seniordamer för att få en överblick hur det ser ut. Försöker täcka in så många som möjligt.
26. Hanna Abrahamsson. Frisk, tävlar i USA.
27. Tilde Bångman. Frisk, tävlar i USA.
Finns några fler seniorer som tävlat för Sverige internationellt men stannar där. Väldigt många med diverse problem som synes. Johanna Hagström är den enda som tävlat alla fyra V-cuphelger + Bruks. Frida har tack och lov inte drabbats alls. Lisa Ingesson enda från b-laget som tävlat på utan bekymmer.
Med alla tillgängliga borde vi klara oss med det fjorton första att alternera mellan. Att ta in åkare från C sorteringen flera helger i rad får vi hoppas sker för sista gången nu denna säsong.
Hanna A tävlade ju i Östersund i helgen men resultatet imponerade inte direkt.
Att Johanna var den mest tåliga och ihärdiga var inte direkt vad jag väntat mig.
Hanna Lundberg vann JVM i orientering i början av november så hon vill väl ha lite mer tid på snö får vi anta? Hon är ju helt klart den av alla du nämner som tränat minst grenspecifikt vilket syns på hennes inte helt imponerande teknik.
Ida Dahl skulle jag vilja se mer av i världscupen.