Jag hittade en flaska cocilliana i en polares kyl igår på fyllan. Vi hällde i oss kasnke 2dec. tillsammans. Till saken hör att innehållet var 5år gammalt, men det var inget vi funderade närmare på i fylleruset.
Jag kände inte så jättemycket av ruset, blev lite småmysig och fyllan blev mer påtaglig. Jag fick även ett sjusatans magont. Men fyhelvete vad jag mådde under natten, min kompis låg och sprutspydde hela morgonen, medans jag fick den värsta bakfyllan i mannaminne. Var törstig som en ökenvandrare men allt jag drack kastades upp. Nu ett dygn senare mår jag fortfarande skitkasst i magen och kan nätt o jämt få i mig vatten om jag tar ca en klunk i halvtimmen. Mer än så resulterar i en visit på toa med huvudet nerkört i muggen. Har inte kunnat äta något under hela dagen trots att jag är vrålhungrig

. Hur det kommer bli att skita vill jag inte ens tänka på...
Är detta farligt på något sätt? Gammal cocilliana kombinerat med stora mängder alkohol? Inte för att jag vill göra om det, men det hade varit skönt att veta om jag skadat min lever eller något. Jag undrar också hur länge det tar innan man blir återställd efter något sånt här? Jag antar att det varierar från person till person, men på ett ungefär? Och vad kan jag eventuellt stoppa i mig för att mildra illamående osv.?
Det kan tilläggas att dessa symptom inte enbart beror på alkoholen, för jag brukar klara mig relativt väl från bakfyllor vanligtvis...