2022-12-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Ingen aning hur hon tog sig dit men det går väl relativt frekvent med bussar mellan Sundsvall och Njurunda...vet dock inte hur det ser ut med kommunikationerna mellan Bergeforsen och Sundsvall i och för sig.

B.O annonserar lite då och då i Facebookgruppen Vem kör ikväll….
Svarttaxi
Citera
2022-12-18, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterSarkasm
Manipulativ, bedräglig, aggressiv, opålitlig och på fyllan (som hon ju var för jämnan) också våldsam. Lurade både löst folk och sina nära på pengar systematiskt, tog emot materiella grejer via bortskänkes-grupper på fb som hon senare sålde för ockerpriser. Hotade människor hon inte kom överens med/som på något adresserade hennes bristande karaktär till livet på en nästan daglig basis. Använde sitt utseende och sexuella tjänster som medel för att få sådant hon ville ha.
Duperade folk i hennes sociala nätverk, startade onödiga triangeldraman för att få vara i händelsernas centrum, ljög och stal och söp.
Ett avskrap till person helt enkelt.

Tacka fan att hon hade fiender.
J*ssica som nämns i tråden är inte någon man leker med, varken hon eller hennes karl har alla gafflar i rätt låda, så har T*Reese startat något gruff med henne förstår jag att J*ssica sitter på sannolika skäl.

Är det JR hon är förlovad med?
Tror jag såg på hennes Instagram att hon börjat "arbetsträna" och mådde bättre än på länge
Citera
2022-12-18, 15:04
Medlem
Snacket på byn går om att kvinnan frös ihjäl under natten utanför en bostad.
Kan det möjligen ha blitt nåt bråk och att hon blev utelåst på storfyllan och pga det frös ihjäl?
Citera
2022-12-18, 15:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Till Aktuella brott .

Försvunna personer --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2022-12-18, 15:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2022-12-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGubban
Snacket på byn går om att kvinnan frös ihjäl under natten utanför en bostad.
Kan det möjligen ha blitt nåt bråk och att hon blev utelåst på storfyllan och pga det frös ihjäl?

Knappast. Det rör sig folk där dygnet runt. De som bor där har hemtjänst, flera med hundar osv.
Citera
2022-12-18, 15:22
Medlem
Citat:
Manipulativ, bedräglig, aggressiv, opålitlig och på fyllan (som hon ju var för jämnan) också våldsam. Lurade både löst folk och sina nära på pengar systematiskt, tog emot materiella grejer via bortskänkes-grupper på fb som hon senare sålde för ockerpriser. Hotade människor hon inte kom överens med/som på något adresserade hennes bristande karaktär till livet på en nästan daglig basis. Använde sitt utseende och sexuella tjänster som medel för att få sådant hon ville ha.
Duperade folk i hennes sociala nätverk, startade onödiga triangeldraman för att få vara i händelsernas centrum, ljög och stal och söp.

J*ssica som nämns i tråden är inte någon man leker med, varken hon eller hennes karl har alla gafflar i rätt låda, så har T*Reese startat något gruff med henne förstår jag att J*ssica sitter på sannolika skäl.

Spelar ingen roll hur illa man tyckte om någon medan dom var vid liv, hänger man ut nån som nyss avlidit på det här sättet är man garanterat minst lika jävla rutten själv som personerna du beskriver.
Senast redigerad av journeyman2k 2022-12-18 kl. 15:58.
Citera
2022-12-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFiende
Knappast. Det rör sig folk där dygnet runt. De som bor där har hemtjänst, flera med hundar osv.

Jag tänkte också att hon hade frusit ihjäl. Kanske inte är så mycket folk i rörelse sent på kvällen?

Samtidigt isåfall konstigt att man anhållit två personer; det tyder ju på att det finns något annat mer konkret att gå på.
Citera
2022-12-18, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag tänkte också att hon hade frusit ihjäl. Kanske inte är så mycket folk i rörelse sent på kvällen?

Samtidigt isåfall konstigt att man anhållit två personer; det tyder ju på att det finns något annat mer konkret att gå på.

Hinner man frysa ihjäl på mindre än en halvtimme? Det är ju speciellt på sena kvällen det rör sig folk där när de ska rasta sina hundar.
Citera
2022-12-18, 15:37
Medlem
Citat:

Nu har jag inte träffat BO på åratal och alla kan ändras men har svårt tro nån förändras sådär som du beskriver, strulig visst men hotande är inte den bild jag tycker kan stämma. Lågt att ens skriva detta och med tanke på din beskrivning av J som någon man inte leker med säger väl det mesta. Hon är och kommer alltid vara ett bottenskrap men farlig, ge upp va.
Senast redigerad av CrazySwede88 2022-12-18 kl. 15:47.
Citera
2022-12-18, 15:53
Medlem
Citat:
Hinner man frysa ihjäl på mindre än en halvtimme? Det är ju speciellt på sena kvällen det rör sig folk där när de ska rasta sina hundar.

Jag vet inte riktigt men låt säga att personen är väldigt berusad och tunnklädd då kan det nog gå rätt fort dessvärre.

Är det så många hundägare i norr som går ut efter 22.00 när det är kall vinter?
Citera
2022-12-18, 15:55
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Hon försvann ett dygn innan hon hittades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in