Citat:
Ursprungligen postat av
SysterSarkasm
Manipulativ, bedräglig, aggressiv, opålitlig och på fyllan (som hon ju var för jämnan) också våldsam. Lurade både löst folk och sina nära på pengar systematiskt, tog emot materiella grejer via bortskänkes-grupper på fb som hon senare sålde för ockerpriser. Hotade människor hon inte kom överens med/som på något adresserade hennes bristande karaktär till livet på en nästan daglig basis. Använde sitt utseende och sexuella tjänster som medel för att få sådant hon ville ha.
Duperade folk i hennes sociala nätverk, startade onödiga triangeldraman för att få vara i händelsernas centrum, ljög och stal och söp.
Ett avskrap till person helt enkelt.
Tacka fan att hon hade fiender.
J*ssica som nämns i tråden är inte någon man leker med, varken hon eller hennes karl har alla gafflar i rätt låda, så har T*Reese startat något gruff med henne förstår jag att J*ssica sitter på sannolika skäl.
Nu har jag inte träffat BO på åratal och alla kan ändras men har svårt tro nån förändras sådär som du beskriver, strulig visst men hotande är inte den bild jag tycker kan stämma. Lågt att ens skriva detta och med tanke på din beskrivning av J som någon man inte leker med säger väl det mesta. Hon är och kommer alltid vara ett bottenskrap men farlig, ge upp va.