2022-12-17, 15:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Finns det en viss kvinna som män inte glömmer?

Skulle väl vara lilla mamsen då är min första tanke.

Nej, skämt åsido. För egen del är det väl de kvinnor som aldrig höll på och krånglade och som ställde upp på sex i ur och skur som jag aldrig kommer att glömma. Bra och spännande sex gör avtryck.
Citera
2022-12-17, 19:21
Medlem
Mr-Kristers avatar
Hårda tider, bra tider tillsammans. Alltid finnas där och ta hand om varandra. Att rädda varandras liv om och om igen. Evigt förlåtna av varandra oavsett vad. Att gå bakom din svassande alfahona i bikini. Sitta nära ben mot ben i en bil, en lång kram med lite försynt rumpklämmande. Pressat venusberg. Upphopp i ens famn, rodnade kinder. Blickar, ord och tystnad. Att ha henne i sitt knä medans hon fiser på dig. Orgasmkramper och gå upp i brygga bara av den andres doft och närhet. Andas in och äta upp varandra. Villkorslös kärlek är alltid minnesvärd... även utan fullbordat sex...
Citera
2022-12-17, 21:08
Medlem
Nedomanskys avatar
En relation som börjar med 2 inte helt psykiskt välmående människor som älskar varandra, vi pratar om lättare depressioner o liknande.
Situationen förvärras av svårlösliga arbetsplatsproblem, vilket leder till försämrad ekonomi osv. När man inte får livssituationen att fungera så äter dt tillslut upp relationen inifrån. Oavsett hur stark kärleken en gång var så visar man upp de sämre sidorna av sig själv pga dessa omständigheterna o relationen är dömd att misslyckas.

Det är en sådan kvinna jag minns, tänker på henne varje dag..
Citera
2022-12-17, 21:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Nä. Håller inte på med romantiserande trams. Finns inga känslor kvar för min första och största kärlek heller för man växer upp och förstår att dåtiden är dåtiden och nu är nu. Ser ingen poäng i att vara nostalgisk.
Citera
2022-12-17, 21:57
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bojo1969
Första riktiga kärleken måste jag säga sitter i ännu typ 15 år efter att det tog slut. Det var något speciellt när man var ung, dök djupare in i känslorna och upplevde allt starkare än nu. Numera är det mer en dov och praktisk kärlek.

31 år senare.
Citera
2022-12-17, 22:00
Medlem
MrSwaggers avatar
Vem glömmer folk? Jag kommer ihåg samtliga. Är inte efterbliven
Citera
2022-12-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Vem glömmer folk? Jag kommer ihåg samtliga. Är inte efterbliven

Handlar väl snarare om att man förtränger om något, iaf för mig.
Citera
2022-12-17, 22:47
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glennglock
Handlar väl snarare om att man förtränger om något, iaf för mig.
Står klart o tydligt i titeln "... Som män inte glömmer?".
Jag glömmer då ingen, minns fortfarande min första fjortis kärlek som jag tog för givet alla gjorde
Citera
2022-12-17, 23:03
Medlem
Citat:
Står klart o tydligt i titeln "... Som män inte glömmer?".
Jag glömmer då ingen, minns fortfarande min första fjortis kärlek som jag tog för givet alla gjorde

Förtränga betyder ju att psykologiskt försöka och glömma något frivilligt, så jag har glömt det mesta angående dom jag inte vill minnas.
Senast redigerad av glennglock 2022-12-17 kl. 23:08.
Citera
2022-12-17, 23:16
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Förtränga betyder ju att psykologiskt försöka och glömma något frivilligt, så jag har glömt det mesta angående dom jag inte vill minnas.
Nej du har inte glömt dem. Du minns de nu, när vi pratar om de eller hur?
Citera
2022-12-17, 23:25
Medlem
Citat:
Nej du har inte glömt dem. Du minns de nu, när vi pratar om de eller hur?

Minns knappt några specifika minnen med dom personerna, tänker inte försöka heller. Det är lite det som är grejen.

Som svar på ts så hamnar en person inte i det facket om dom inte sårat eller varit dåliga för mig.
Har gott om minnen med bra tjejer.
Citera
2022-12-17, 23:27
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Minns knappt några specifika minnen med dom personerna, tänker inte försöka heller. Det är lite det som är grejen.
OK det får va för dig då, själv minns jag allt om samtliga. Trodde inte man kunde bestämma över sitt minne. Det man minns minns man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in