Citat:
Ursprungligen postat av
mr.gegge
Haha!
Hon berättade även det här för den tjejen jag hade ett tag efter detta, de var rätt nära vänner, att vi hade legat med varandra men det var innan ni blev ihop. Jag hade han först tihihihih men det är inget mellan oss nu tihihihih. Känns helt ok för mig att ni är ihop nu tihihii.
Var så enormt förvirrande och hon lät så övertygad om att vi hade legat och drog upp det så många gånger att jag tvivlade litegrann på mitt eget förstånd. Även dåvarande flickvän trodde att vi hade legat och när jag försökte förklara enskilt för henne så tyckte hon jag var konstig. varför skulle någon ljuga om en sån sak? varför nekar du det var ju innan vi blev ihop det är ok. Hon är ju jättesnygg så jag förstår det är faktiskt ok. För att sedan när jag försökte förklara mera och att det inte ens hänt vända det till varför ältar du detta? är du kär i henne eller? du är väl med mig nu? hade du lämnat mig om hon ville ha dig tillbaks?... Den typen av resonemang.
Oj, nä vissa kompisar är skumma.
Storyn bakom (komplicerat) var att jag mött en brud och dragit iväg till några killar och blev knockout-kär. Pang, första ögonkastet så smällde världens förälskelse ner när en kille började prata. Varpå min nyvunna vän tog in killen i sovrummet och hade sex med honom. Jag tog honom direkt efter ändå

då låg hon dagen efter med hans kompis. Som blev kär i henne. Då låg hon dagen efter det med den killens bror. Dagen efter det trodde den sista killen som hållit mig sällskap i köket första kvällen och hört mig chockerad ifrågasätta vad hon gjorde, att då kunde väl han också ha sex. 🤷
Först min förälskelse och lämnat mig i köket bredvid. Rätt kränkande faktiskt. Sedan kille nr 2. Sedan nr 3 som var bror till 2 som faktiskt tog det rätt hårt han med. Så kille nr 4 tänkte att det blir att ligga då när hon är så generös. Men hon blev arg när han gjorde närmanden och ringde till mig och skrek varpå jag sprang med min då, kille. Varpå jag anklagades för vara boven som lämnat henne och stressad skrek jag till slut åt killen att nu var det slut. Då jävlar såg jag upp i der ett tårregn och såg apan till kompis sitta och le njutningsfullt. Tiden gick och jag hängde efter snubben som inte var särskilt snäll. Kille nr 5 kommer in i bilden och blir förtjust i mig
De andra försöker pusha mig till kille 5 med min "vän som knuffare. Särskilt snälla var inte några mer än nr 5 och nr 4.
Riktigt elaka var de andra.
Så jag och kille 4, på en längre resa längs motorvägen hånglade av rent jävelskap med min vän och hans i framsätena. De var stormförtjusta. De kunde knappt röra sig av glädje och lycka
Nä men det var efter det kille4 trodde att han tog en för laget när han hoppade in i världens bråk och på fullt allvar påstod att han och jag hade haft sex. Men han tog en för mycket för laget där
Sorry. Allt jag har att säga är alltid komplicerat

Men där blev det "sanning" och killen verkade vara fullständigt övertygad om att han och jag hade haft sex vilket var svårt att slå bort när vi brukade sova bredvid varandra ibland 🤣😂😭 helt platoniskt.