2022-12-17, 10:21
Medlem
Mad monks avatar
Jag är gammal nog att ha kommit till en insikt alla kvinnor är ytliga monster.
Citera
2022-12-17, 10:30
Medlem
Japp tyvärr finns det ju ,vet inte varför..har försökt analysera detta i typ 25 år.Periodvis går det ju bra utan att tänka destomer på personen ifråga men nu som då trillar man dit,skillt om man råkar springa på fanskapet.Har accepterat situationen på nåt vis,det bara blev såhär,kan fan inte grubbla mera på detta...
Citera
2022-12-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror de extra tokiga mardrömskvinnorna alltid kommer vara kvar i huvudet även på den mest förhärdade storknullare på tresiffrigt. Blir man rädd för en kvinna så tror jag man kommer ihåg henne hur mycket och många man än sätter på.

Nu har jag inte vart med särskilt många, så jag kommer ihåg alla (*) även de tokiga

(* Finns en kvinna som hävdar att vi legat fast vi inte gjort det, vid det tillfället hade jag bara legat med en dessutom. Man borde väl komma ihåg den andra i livet? Kommer ihåg tydligt att jag blev friendzonad när jag försökte ragga på henne på en fest, men ett år senare hävdade hon att vi hade legat vid det tillfället och hon har hävdat det här så bestämt och detaljerat så många ggr att jag tvivlar på mitt eget minne. jag önskar att vi gjorde det där, det är inte så att jag skulle haft något emot att ha gjort det där med henne, men att vi faktiskt gjorde det är förmodligen inte sant. till 99%)
Det här fick mig verkligen att skratta 🤣

Jag har också råkat ut för en snubbe som sa att jag hade haft sex med honom. När jag grälade med den jag trodde var mitt livs kärlek och skrek Du klagade fan inte nyss, då dog det minsann! något sådant varpå hans kompis hoppade in och bedyrade att det var honom jag hade varit med och inte exet. Mitt ex blick 🤬 min upplevelse 😳 killen som försökte tona ner mitt humör 🥰

Ett minne för livet.
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det man saknar eller inte kan glömma är framförallt den man själv under en tidig period i livet hängde upp mycket av sina framtidsplaner på och som man tänkte sig en familj med men som inte blev av.

Jag tänkte ofta på en kvinna som "mitt livs kärlek", hon lämnade mig när jag var 23 och lever sedan flera decennier med den man hon lämnade mig för. Uppenbarligen hennes livs kärlek.

Men, efter många förhållanden och år så är det henne jag fortfarande tänker på som "tänk om det hade varit vi". Rent objektivt förstår jag ju att det är min dåtida oerfarenhet som spökar, jag har trots allt investerat i och förlorat betydligt viktigare personer i mitt liv, men min mänskliga önskan att se helheter gör det för mig oavslutade med henne till något jag inte helt kunna släppa.
Fy vad jobbigt!

Jag har inte någon sådan. Några betydde mer i relationer. Några faktiskt som strul, ons också. Men med åren bryr man sig inte mycket. Jag tyckte om mitt ex men han var alltid snabb på att svara på sms, göra lite som jag ville och det var sannolikt enda skälet till att vi byggde upp ett starkare band. Totalt vansinnigt att uppleva att en lågbegåvad 21 åring ska uppträda som en vuxen karl,kan jag se tillbaka på det som idag 😂

Men att lämnas för någon personen stannar hos istället för att jaga bort den,det måste vara jobbigt.

Ja det var oerfarenheten. Märker extrem skillnad på män som haft många eller få kvinnor. De som haft många är mer blasé. Man fäster sig aldrig vid dem. Jag har själv aldrig någonsin heller uppnått kvaliteten på mitt sexliv som när jag själv var oerfaren och hade första killen. Totalt tragiskt faktiskt.
Citera
2022-12-17, 10:35
Medlem
Har legat med nästan tresiffrigt och kysst långt över hundratalet kvinnor men de få jag någon gång tänker på fortfarande är de som var väldigt vårdande och mer feminina än andra. Samtliga uppväxta i en annan kultur.

Exempelvis en som skrev efter träffar med henne om hur kul hon hade haft, var tacksam för att träffa mig osv. och såg till att alltid stiga upp tidigare än mig för att göra i ordning frukost och masserade min rygg utan bli bedd om det. Hur många svenska kvinnor gör det liksom? De tycks ju se det som kränkande att de ska behöva bidra med någon slags värde utöver deras fitta.
Sådana småsaker hela tiden är vad det handlar om.

Män rent generellt bidrar betydligt mer till en kvinnas liv än vad hon bidrar till hans liv. På dejter är det jag som är rolig, drar vulgära skämt som hon skrattar åt - inte hon. Det är kvinnor som fått högre status av att vara vid min sida, inte omvänt. Det är alltid jag som betalat för mer än vad kvinnan har gjort för mig osv. osv.
Det är jag som alltid givit mer värde till kvinnan än vad jag fått tillbaka. Det är jag som blir ihågkommen.

Men det är svårare att glömma dig som kvinna ju mer du har reducerat den obalansen ovh skänkt värde till mannens liv, sen är det lite skit samma på vilka sätt och vis som du har gjort det.

Dagens moderna svenska kvinnor funderar på hur de ska ta den i tvåan för att bli ihågkomna och låta sig gurgla käften full i spermier och så vidard.
Men hade jag varit kvinna så hade jag lärt mig lira Xbox (så jag inte var lika värdelös som alla andra kvinnor), lärt mig berätta roliga historier och lira biljard och jag hade kunnat stå ut från alla andra.
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2022-12-17 kl. 10:41.
Citera
2022-12-17, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Det här fick mig verkligen att skratta 🤣

Jag har också råkat ut för en snubbe som sa att jag hade haft sex med honom. När jag grälade med den jag trodde var mitt livs kärlek och skrek Du klagade fan inte nyss, då dog det minsann! något sådant varpå hans kompis hoppade in och bedyrade att det var honom jag hade varit med och inte exet. Mitt ex blick 🤬 min upplevelse 😳 killen som försökte tona ner mitt humör 🥰

.

Haha!

Hon berättade även det här för den tjejen jag hade ett tag efter detta, de var rätt nära vänner, att vi hade legat med varandra men det var innan ni blev ihop. Jag hade han först tihihihih men det är inget mellan oss nu tihihihih. Känns helt ok för mig att ni är ihop nu tihihii.

Var så enormt förvirrande och hon lät så övertygad om att vi hade legat och drog upp det så många gånger att jag tvivlade litegrann på mitt eget förstånd. Även dåvarande flickvän trodde att vi hade legat och när jag försökte förklara enskilt för henne så tyckte hon jag var konstig. varför skulle någon ljuga om en sån sak? varför nekar du det var ju innan vi blev ihop det är ok. Hon är ju jättesnygg så jag förstår det är faktiskt ok. För att sedan när jag försökte förklara mera och att det inte ens hänt vända det till varför ältar du detta? är du kär i henne eller? du är väl med mig nu? hade du lämnat mig om hon ville ha dig tillbaks?... Den typen av resonemang.
Citera
2022-12-17, 10:58
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Det fanns en tjej som gjorde en macka till mig från ingenstans en gång efter ett ONS där jag stannade hela eftermiddagen dagen efter. Vissa utav oss får dock nöja sig med bara en liten glimt av det goda livet.

God macka var det också.
Citera
2022-12-17, 11:08
Medlem
Emellies avatar
Tänker att det kan handla om någon som sticker ut ifrån mängden på något sätt, i positiv bemärkelse. Någon som överraskar och är egen på ett sätt som man sällan ser hos andra.
Citera
2022-12-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Haha!

Hon berättade även det här för den tjejen jag hade ett tag efter detta, de var rätt nära vänner, att vi hade legat med varandra men det var innan ni blev ihop. Jag hade han först tihihihih men det är inget mellan oss nu tihihihih. Känns helt ok för mig att ni är ihop nu tihihii.

Var så enormt förvirrande och hon lät så övertygad om att vi hade legat och drog upp det så många gånger att jag tvivlade litegrann på mitt eget förstånd. Även dåvarande flickvän trodde att vi hade legat och när jag försökte förklara enskilt för henne så tyckte hon jag var konstig. varför skulle någon ljuga om en sån sak? varför nekar du det var ju innan vi blev ihop det är ok. Hon är ju jättesnygg så jag förstår det är faktiskt ok. För att sedan när jag försökte förklara mera och att det inte ens hänt vända det till varför ältar du detta? är du kär i henne eller? du är väl med mig nu? hade du lämnat mig om hon ville ha dig tillbaks?... Den typen av resonemang.
Oj, nä vissa kompisar är skumma.

Storyn bakom (komplicerat) var att jag mött en brud och dragit iväg till några killar och blev knockout-kär. Pang, första ögonkastet så smällde världens förälskelse ner när en kille började prata. Varpå min nyvunna vän tog in killen i sovrummet och hade sex med honom. Jag tog honom direkt efter ändå då låg hon dagen efter med hans kompis. Som blev kär i henne. Då låg hon dagen efter det med den killens bror. Dagen efter det trodde den sista killen som hållit mig sällskap i köket första kvällen och hört mig chockerad ifrågasätta vad hon gjorde, att då kunde väl han också ha sex. 🤷

Först min förälskelse och lämnat mig i köket bredvid. Rätt kränkande faktiskt. Sedan kille nr 2. Sedan nr 3 som var bror till 2 som faktiskt tog det rätt hårt han med. Så kille nr 4 tänkte att det blir att ligga då när hon är så generös. Men hon blev arg när han gjorde närmanden och ringde till mig och skrek varpå jag sprang med min då, kille. Varpå jag anklagades för vara boven som lämnat henne och stressad skrek jag till slut åt killen att nu var det slut. Då jävlar såg jag upp i der ett tårregn och såg apan till kompis sitta och le njutningsfullt. Tiden gick och jag hängde efter snubben som inte var särskilt snäll. Kille nr 5 kommer in i bilden och blir förtjust i mig
De andra försöker pusha mig till kille 5 med min "vän som knuffare. Särskilt snälla var inte några mer än nr 5 och nr 4. Riktigt elaka var de andra.

Så jag och kille 4, på en längre resa längs motorvägen hånglade av rent jävelskap med min vän och hans i framsätena. De var stormförtjusta. De kunde knappt röra sig av glädje och lycka

Nä men det var efter det kille4 trodde att han tog en för laget när han hoppade in i världens bråk och på fullt allvar påstod att han och jag hade haft sex. Men han tog en för mycket för laget där

Sorry. Allt jag har att säga är alltid komplicerat Men där blev det "sanning" och killen verkade vara fullständigt övertygad om att han och jag hade haft sex vilket var svårt att slå bort när vi brukade sova bredvid varandra ibland 🤣😂😭 helt platoniskt.
Citera
2022-12-17, 11:37
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Det fanns en tjej som gjorde en macka till mig från ingenstans en gång efter ett ONS där jag stannade hela eftermiddagen dagen efter. Vissa utav oss får dock nöja sig med bara en liten glimt av det goda livet.

God macka var det också.

Vad kul. Fan vad intressant.
Citera
2022-12-17, 14:51
Medlem
Soperents avatar
Ja det finns nog en handfull som varit speciella och man haft riktigt trevligt med. En av dessa har jag inte legat med men hon hade andra bra egenskaper.
Citera
2022-12-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferryinnash
På något sätt går alla män och kvinnor vidare och känner speciellt för många andra genom livet, men finns det en viss kvinna som män aldrig glömmer? Om det är så, vad är det för kvinna? Måste han ha legat med henne för att hon ska bli en sådan kvinna för honom eller kan det räcka med ett stort intresse han haft för henne utan att någonsin ens kysst henne? Möjligen bara kramats mycket nära där kropparna verkligen rört vid varandra under den långa kramen. Dela med er av era egna och andras erfarenheter som ni känner till.
I mitt fall lär jag på min dödsbädd uttala en förbannelse på min narcissistiska exfru. Henne lär jag aldrig glömma😂
Citera
2022-12-17, 15:31
Medlem
Tror de flesta har nått hjärnspöke men aldrig pratar om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in