Från mammans insta.
” Kära följare, ni som varit med länge, ni som tillkommit nyss och alla däremellan. Tack för all värme och kärlek ni skickat till mig och min familj sedan i somras. Nu orkar och vill jag berätta mer och fortsätta dela med mig av mitt liv. 💜 Tack för att ni läser expressen idag, delar artikeln som ger min dotter en röst. 📰 Tack alla ni som skänkt leksaker och förnödenheter till Luna sedan det ofattbara hände.
🧸 Vi öppnar nu en insamling till förmån för hela hennes liv och till det hon behöver. 👧🏼 Vi välkomnar alla som kan och vill skänka henne en gåva. 🎁 Swish 073-8169667 EMMA JOHDET WETTERGREN Märk gåvan "Till Luna" Från och med nu kommer min instagram fortsättningsvis även handla om Luna och det vi gör, precis som innan vansinnesdådet den 7/7 💞 Första bilden är ny och den andra bilden är den sista som vi tagit på henne innan händelsen.
📸 #Luna #förvärvadhjärnskada #brottsoffer #våldtäkt #mordförsök #mindotter #mydaughter #insamling #älskadebarn #luna #familjeliv #mammaliv #familylife #mittallt #älskadedotter #minluna #vinter #skellefteå #mammastjej #mammalivet #mammasflicka #winterday #Skellefteå #norrland”
https://instagram.com/_emzzanss_?igshid=YmMyMTA2M2Y=