Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Så du tycker alltså inte om det fria ordet, du tycker inte om när någon har en annan åsikt än vad du själv har. Intressant!
Det jag har sagt i den andra tråden, upprepande gånger vilket man kan läsa om man läser ordentligt, är:
Jag fördömer hennes handling där hon sköt honom, men försvarar henne mot allt skitsnack som förekommer i tråden.
Jag vet inte hur det är med dig, men jag känner henne och vet att hon aldrig under några normala omständigheter skulle ha gjort detta fruktansvärda. Alltså, det ligger mer bakom.
Hur du kan få det till att man vill förminska något m.m, ja det får stå för dig, men det är ju inte sant.
Jag är absolut det fria ordet.
Åt alla.
Jag tycker alla ska få skriva sin åsikt och sina tankar och slippa bli "åthutade" när det inte överens stämmer med en del väldigt aktiva skribenter.
Hade du läst mitt inlägg ordentligt så står det huruvida jag känner dom inblandade eller inte.
Jag läste inte alla inlägg i förra tråden men ditt mantra om att sjukvården inte hjälpt, andra omständigheter, svår uppväxt kommer på nästan varje inlägg som inte hyllar L.
Och det var det jag menade med "tjata sönder".
Och du verkar ligga i bra i den här trådén med...