2022-12-16, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaddaAckumulatorn
Tänk inte på mig som en förlorare bara för att jag är effektiv när jag duschar.

Jag tänker snarare att du är en förlorare som inte är kapabel att ta en dusch på under 4 min. - Snacka om handikapp. Vad var det Gunde sa? Han duschade på 1 min, eller något liknande.

Wow grattis du kan duscha snabbt...

Vi andra duschar länge för det är skönt och behagligt vi försöker inte slå världsrekord i snabbast dusch.
Citera
2022-12-16, 23:31
Medlem
LaddaAckumulatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Wow grattis du kan duscha snabbt...

Vi andra duschar länge för det är skönt och behagligt vi försöker inte slå världsrekord i snabbast dusch.
Endast förlorare duschar för ”det är skönt”. En rationell människa duschar för att bli ren.
Citera
2022-12-16, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
En tvättäkta sossedusch. Fy fan vilka luffare ni är.

Tvi!

Ska gå och ta en lång dusch nu, varmt och skönt ska det bli

Du ska lära dig veta hut din bortskämda jävel. Sådana som dig hade fått en helt annan typ av dusch ifall jag hade fått bestämma, helt GRATIS dessutom.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2022-12-16 kl. 23:39.
Citera
2022-12-16, 23:41
Medlem
Chrizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtstark
"För varje minut minskad duschtid sparar bolaget 1,2 miljoner kilowatt timmar per år."

Så om någon duschar tre minuter istället för fyra minuter så sparar bolaget 1.2 miljoner kilowatt timmar per år.
Måste vara en rejält kass varmvattenberedare om den tar hundratusentals kilowatt timmar för en minuts dusch.

Tänk en gång till... Dom menar alla boende. det är 9000 minuter vid varje dusch tillfälle.

Fem minuters dusch som förbrukar 12 liter per minut drar 700 kWh/år
Citera
2022-12-16, 23:42
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Att duscha längre än 5 min är idiotiskt
Bara människor som har dålig lukt som duschar längre än 5min

Jag ligger på 20-30 minuter varje vardagsmorgon. Fel att säga att det är den bästa tiden på dygnet, men inte långt ifrån. Under tiden läser jag jobbmail, nyheter och lyssnar på musik.
Citera
2022-12-16, 23:48
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Om nätverket bråkar lr strömmen går har bolaget 4 minuter på sig att fixa't annars får de stå för el/nät-räkningen då?

Varför skulle det vara så? Tror inte det står så i kontraktet som hyresgäster valt att skriva under helt utan tvång.
Citera
2022-12-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinkliving
Jag duschar hur ofta och hur mycket jag vill.

Nu duschar jag inte jättelänge, men är principen.

Sedan är det väl bara kvinnor som duschar längre än 5min?

Har haft ex som kunde utan problem duscha i en halvtimme, vad fan gör ni därinne? (exkl rakning)

De onanerar.
Citera
2022-12-16, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Varför skulle det vara så? Tror inte det står så i kontraktet som hyresgäster valt att skriva under helt utan tvång.

Inte heller står det något om att man bara får duscha i 4 minuter så duscha på gott folk!
Citera
2022-12-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Du ska lära dig veta hut din bortskämda jävel. Sådana som dig hade fått en helt annan typ av dusch ifall jag hade fått bestämma, helt GRATIS dessutom.

Cum shower?
Citera
2022-12-16, 23:51
Medlem
Så ska man älska i duschen få det gå undan
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag ligger på 20-30 minuter varje vardagsmorgon. Fel att säga att det är den bästa tiden på dygnet, men inte långt ifrån. Under tiden läser jag jobbmail, nyheter och lyssnar på musik.

"Den moderna människan".

Nej det här är bra i längden. Även om jag inte är på samma sida som de muppar som orsakat detta så är detta precis vad som behövs för att väcka bortklemade, degenererade människor som levt i sina rosa moln allt för länge.

Ett starkt och ordentligt folk skapas av svårigheter och utmaningar. Den största anledningen till att folk blivit så degenererade är bekvämligheten.

Sitta och skryta om att man duschar varmt i 20-30 minuter och lyssnar på musik när våra förfäder bokstavligen slitit liv och lem ur sig för att detta ens ska vara möjligt. Skamligt.
Nej, skärpning. Hårda tider, ingen el, ingen mat är precis vad vi behöver.
Det är naturens gång, de starka överlever.
Citera
Medlem
Detta slumpmässiga lotteri om energipriser delar befolkningen i vinnare och loosers, totalt.!!
Vem tjänar på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in