2022-12-16, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Cum shower?

Tänkte mer på gas.
Citera
2022-12-16, 23:52
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Inte heller står det något om att man bara får duscha i 4 minuter så duscha på gott folk!

Men ett bostadsbolag har troligtvis rätt att ändra vissa villkor på vissa grunder. Brukar stå i avtalen. Så duscha på, men gnäll inte om det blir extra dyrt...
Citera
2022-12-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Sverige börjar allt mer likna en jävla Soviet stat.
Sverige är i ett rent förfall finns inget positivt att lyfta längre om detta skitland vi lever i.
Citera
2022-12-16, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Vad i helvete, hade inte gått med på det.

Fyra minuter räcker knappt för att tvätta dolmen.

Och just nu under vintern också
4 minuter räcker ju inte tvätta dom kalla kulorna som ska värmas upp i duschen. Kan stå i 30 minuter och duscha i kokande vatten
Citera
2022-12-16, 23:57
Medlem
Idiotin bland svenskar tar nya högre nivåer. Vart är landet på väg? Lite vinterväder och landet går bananas.

De som fått en sån här jävla duschklocka, hur tycker ni?

Det viktigaste (jag är man) det är duscha och tvåla håret, kuken och "baksidan". Kör ett grepp på tårna också.

Är jag unik? Jaja, det går åt el i värmepannan. Jaja.
Citera
2022-12-17, 00:00
Medlem
You will own nothing and you will be happy. Vårt system havererar.
Citera
2022-12-17, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Idiotin bland svenskar tar nya högre nivåer. Vart är landet på väg? Lite vinterväder och landet går bananas.

De som fått en sån här jävla duschklocka, hur tycker ni?

Det viktigaste (jag är man) det är duscha och tvåla håret, kuken och "baksidan". Kör ett grepp på tårna också.

Är jag unik? Jaja, det går åt el i värmepannan. Jaja.

För inte så längesedan så tvättade man sig enbart på jul och inte fan gnällde folk över detta. Vill du tvätta dig mer än en gång per år så får du väl hoppa i sjön? Sluta gnäll på icke-problem.
Citera
2022-12-17, 00:07
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Vem fan har råd med en massa bad, vi tvättar oss rena snabbt under handfat, 20 sek- sedan kan man ju lyxa till det när elpriset är lågt.

Vi får tacka Socialdemokraterna och Miljöpartiet för detta.

Ett stort tack.
Citera
2022-12-17, 00:08
Medlem
Erik Östs avatar
Så här är vi nu på väg när hela världen hellre lyssnar/lyssnade på en skolkande tonåring än på sitt eget rena bondförnuft!

Iq-nivån sjunker , liksom " fixade" pisa-siffror skulle ha visat , i det tidigare så framgångsrika lilla landet svärje men det är självförvållat av invånarna själva ! Kan ni tänka er? nä jag tror inte det längre

Det här ska bli underhållande att följa för en gammal gubbe , lita på det!

Nästa år när jag pensioneras går jag i exil till ett sundare land och följer "framgångssagan svärje" , men på skyddat avstånd via internet bara , ska bli skönt!

Tiden går ,klockan slår, sedan kan svärje högaktningsfullt bara dra åt h-te! J-la cp-land det har blivit!

(Flåt jag menade naturligtvis dysfunktionellt och inte cp!)
Senast redigerad av Erik Öst 2022-12-17 kl. 00:27.
Citera
2022-12-17, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
För inte så längesedan så tvättade man sig enbart på jul och inte fan gnällde folk över detta. Vill du tvätta dig mer än en gång per år så får du väl hoppa i sjön? Sluta gnäll på icke-problem.

Jo, jag vet. Jag gnäller inte på ett icke-problem, jag kommenterar ett idiotiskt kommunbeslut.

Är du lika jävla dum som min svägerska som jag just sagt upp kontakten med?
Citera
2022-12-17, 00:11
Medlem
Jahbrahs avatar
Detgår bra för (autocorrect gjorde det till "brakförlust, vilket också passar haha) Sverige nu.

Men ösa pengar i bistånd gör de ännu? Mer invandring?
Folk i u-länder skrattar när dehör attSvenskar sitter med jackan på sig inomhus eller fått en duschtimer, fy fan vad pinsamt.
Citera
2022-12-17, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Jo, jag vet. Jag gnäller inte på ett icke-problem, jag kommenterar ett idiotiskt kommunbeslut.

Är du lika jävla dum som min svägerska som jag just sagt upp kontakten med?

Det är endast idiotiskt på kort sikt. På lång sikt så kommer det ha väldigt bra effekter då det kommer tvinga folk att skärpa till sig och vakna upp ur dvalan.

Det enda som kan ändra riktiningen och göra oss till ett starkt folk igen är just hårda tider. Inte att sitta och duscha varmt i 30 minuter och tro att livet går ut på att du ska ha det så bekvämt som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in