2022-12-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Jag skulle ta två bad om dagen bara för att.
Dusch klocka?
Bättre standard i fängelserna än i vissa hyresrätter verkar det som.

Snåla jävla usla företag som bara räknar siffror.

Två bad om dagen? Är fan nästan som ett heltidsjobb. Först en kvart för att fylla karet, sedan ligga där och plaska i 20min eller mer. Så jäkla kul är det väl inte?
Citera
2022-12-16, 22:19
Medlem
Då borde de också få sänkt hyra
Citera
2022-12-16, 22:20
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
This.

2,67% av de boende kommer bry sig.
Jo, den dagen det sitter separata vattenmätare på varmvattnet till varje lägenhet. Inte förr.
Det är inte vattnet som är dyrt utan den uppvärmning till varmvatten.

Har du överhuvudtaget fattat något i skolan?
Citera
2022-12-16, 22:24
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Nej då, det funkar fint.

- Skölj igenom håret, schamponera och skölj ur
- STÄNG VATTNET
- Applicera balsam
- Tvätta resten av kroppen medans balsamet verkar
- Starta vattnet igen och skölj både knopp och kropp

Helt rätt.
Inte svårt alls!
Citera
2022-12-16, 22:26
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Det är inte vattnet som är dyrt utan den uppvärmning till varmvatten.

Har du överhuvudtaget fattat något i skolan?
Det här barn är varför PCP är dåligt för er.
Citera
2022-12-16, 22:27
Medlem
Ganonitos avatar
Hade inte pallat med en sådan stressdusch. 5 minuter är jävligt snålt. En halvtimme hade varit mer lagom. Mina duschar brukar ligga på ca 20 minuter.
Citera
2022-12-16, 22:36
Medlem
Det är väl onödiga utgifter? Kan inte folk använda en vanlig timer på telefonen eller?
Citera
2022-12-16, 22:36
Avslutad
Det är alltså en uppmaning och inget tvång? Varför ska någon bry sig vad värden tycker och tänker om hur länge de duschar?

Jag hade sagt till hyresvärden att dra åt helvete och att de kan köra upp sitt timglas i röven. Något fel med det?

Om hyresvärden valt att elen ska ingå i hyran är det deras problem och inte mitt.
Citera
2022-12-16, 22:56
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Det är alltså en uppmaning och inget tvång? Varför ska någon bry sig vad värden tycker och tänker om hur länge de duschar?

Jag hade sagt till hyresvärden att dra åt helvete och att de kan köra upp sitt timglas i röven. Något fel med det?

Om hyresvärden valt att elen ska ingå i hyran är det deras problem och inte mitt.

Okej du förstår inte vad det hela handlar om. Det är inte kostnaden i första hand.
Om alla tänker till och använder mindre el, vatten/värme så kanske vi slipper ett elbortfall i vinter.
Citera
2022-12-16, 22:56
Medlem
LaddaAckumulatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Jaha du har en sådan tråkig dusch, lider med dig hade det själv flera år sedan. Min nya är monterad i taket sen finns det slang/munstycke man kan slå på/av vid sidan om man vill ha det.

Ska börja duscha 24 minuter nu, och tänka på dig som bara har 4 minuter. Det blir kallt om man stänger av vattnet begriper du väl. Sedan använder jag schampo som ska sitta 3 minuter innan man sköljer, samma sak med conditioner/balsam. För kroppen använder jag speciell duschkräm och duschgel, brukar passa på att fila fötterna också under varmt rinnande vatten så de blir lena och fina. Men förstår att de går snabbt om man tvättar arslet och ansiktet med samma kemiska gift. Jag har väl tur att det ingår varmvatten hos mig.

Nej badhus luktar klor och är en centralstation för fotsvamp har jag hört.
Tänk inte på mig som en förlorare bara för att jag är effektiv när jag duschar.

Jag tänker snarare att du är en förlorare som inte är kapabel att ta en dusch på under 4 min. - Snacka om handikapp. Vad var det Gunde sa? Han duschade på 1 min, eller något liknande.
Senast redigerad av LaddaAckumulatorn 2022-12-16 kl. 23:00.
Citera
2022-12-16, 23:03
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Helt rätt.
Inte svårt alls!

En tvättäkta sossedusch. Fy fan vilka luffare ni är.

Tvi!

Ska gå och ta en lång dusch nu, varmt och skönt ska det bli
Citera
2022-12-16, 23:20
Medlem
SamuraiBennys avatar
Om nätverket bråkar lr strömmen går har bolaget 4 minuter på sig att fixa't annars får de stå för el/nät-räkningen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in