2022-12-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jo, alltså själva N1 när man behövde mejla. Kan varit ca 2 år sedan. Fattar inte varför folk jämt säger att man i te kan kontakta N1 🤔 Måste ha specialkrafter isånnafall. Har mejlkonversationen kvar t om

Skicka gärna den.
Citera
2022-12-15, 21:11
Medlem
3meters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medioten
Hur betalar ni era abonemang nu för tiden?

Safello går inte längre då man blir uppringd av polis som frågar om man vet vad man gör osv.

Försökte sedan köpa Bitcoin på andra plattformar men det är sådant jäkla strul med identifiering osv. så jag la av.

Höll på i 2 timmar för att skapa konto innan jag lade av.

Detta borde ju ligga i leverantörernas intresse att detta fungerar smidigt, och utan strul om dom vill sälja tänker jag.

Snackade även med en Bitcoin kille som sa att det blivit extremt strulit sedan i höstas.

Någon som har lösning på problemet?

Brukar betala med kontanter oftast. Kan ju tillägga att personen jag köper av jobbar på samma företag så träffar honom så gott som dagligen.
Citera
2022-12-15, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige32
Skicka gärna den.

Why? För att alla säger att man inte kan mejla n1? Vilket är en ren bs.
Citera
2022-12-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Why? För att alla säger att man inte kan mejla n1? Vilket är en ren bs.
Det ÄR ren BS att du köpt något direkt ifrån N1. Du har bara blivit lurad att tro det av någon återförsäljare.

De enda som fått btc adresser direkt från N1 är återförsäljare som fyllt på krediter i panelen, och dessa var då slumpade fram såklart. Så nej du har verkligen inte pratat med någon som rattar N1.
Senast redigerad av Kingcool88 2022-12-15 kl. 22:17.
Citera
2022-12-16, 13:52
Medlem
Min tv känner inte längre av några hdmi-signaler på min tv. Jag har testat fabriksåterställning, byta kablar etc. men varken min playstation 4 eller min Nvidia Shield-box där jag kollar på iptv genom Tivimate fungerar. Jag funderar därför på att skaffa en ny tv och använda denna till extra tv. Eftersom hdmi inte fungerar så är därför min fråga vilken usb-sticka ni rekommenderar för att titta på iptv? Jag vill helst att man kan köra Tivimate på den om möjligt och helst att den stödjer 4K.
Citera
2022-12-16, 13:57
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggs72
Min tv känner inte längre av några hdmi-signaler på min tv. Jag har testat fabriksåterställning, byta kablar etc. men varken min playstation 4 eller min Nvidia Shield-box där jag kollar på iptv genom Tivimate fungerar. Jag funderar därför på att skaffa en ny tv och använda denna till extra tv. Eftersom hdmi inte fungerar så är därför min fråga vilken usb-sticka ni rekommenderar för att titta på iptv? Jag vill helst att man kan köra Tivimate på den om möjligt och helst att den stödjer 4K.

Tror du att "stickorna" ansluts till TVn via USB annat än för ström? Det är ju HDMI.

Annars kan du ju köpa en hdmi till komponent adapter och kolla på 1080p iaf. Förutsatt att din TV har komponent uttag
Citera
2022-12-16, 15:04
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Tror du att "stickorna" ansluts till TVn via USB annat än för ström? Det är ju HDMI.

Annars kan du ju köpa en hdmi till komponent adapter och kolla på 1080p iaf. Förutsatt att din TV har komponent uttag

Man ska inte koppla en sticka till USB-uttag på TVn för ström. Dom ska kopplas till eluttag. Detta för att stickorna behöver kring 1A, och USB oftast bara ger 0,5A. Dom kan fungera, men blir segare om man tar ström via ett USB-uttag.
Citera
2022-12-16, 15:13
Medlem
Bastuvurpas avatar
Någon som vet om det är strul med "Alienstreams"?
Citera
2022-12-16, 15:37
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Man ska inte koppla en sticka till USB-uttag på TVn för ström. Dom ska kopplas till eluttag. Detta för att stickorna behöver kring 1A, och USB oftast bara ger 0,5A. Dom kan fungera, men blir segare om man tar ström via ett USB-uttag.

Det kan man visst och det är vanligt att folk gör just så.
Citera
2022-12-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Någon som vet om det är strul med "Alienstreams"?

Har legat nere i 2 dagar för mig och nån hjälp via mail eller nåt får man självklart inte
Citera
2022-12-16, 16:38
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambessa
Har legat nere i 2 dagar för mig och nån hjälp via mail eller nåt får man självklart inte

Tack! Då vet jag... surt som fan!
(Nä inget svar där jag köpt heller... står bara att de jobbar med servern.)
Citera
2022-12-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Tack! Då vet jag... surt som fan!
(Nä inget svar där jag köpt heller... står bara att de jobbar med servern.)

Vart hitta du den infon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in