2022-12-10, 18:00
Medlem
N1 nere för fler?
Såg diskussion om servrar, har xxx.xxx kan det bero på det? Inte vanliga N1 alltså.
Senast redigerad av rockabilly65 2022-12-10 kl. 18:07.
Citera
2022-12-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
N1 nere för fler?
Såg diskussion om servrar, har xxx.xxx kan det bero på det? Inte vanliga N1 alltså.

Så du har inte n1?

Vilken är den ovanliga?
Citera
2022-12-11, 09:56
Medlem
BitGirls avatar
För mig flöt det på igår kväll. Har N1,säkert den "riktiga"
Citera
2022-12-11, 18:42
Medlem
Kört n1 från M*n*ter och det funka bra men kan någon meddela mig privat med adress till antingen orginal säljaren för n1 eller den billigaste?
För om jag inte missuppfattat detta så har återförsäljarna ingen kontroll alls över tjänsten förutom support och hur lång tid det tar att aktivera ens konto första gången väl? Så kan lika bra halvera priset och ta tjänsten för vad det är
Citera
2022-12-12, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimZiii
Kört n1 från M*n*ter och det funka bra men kan någon meddela mig privat med adress till antingen orginal säljaren för n1 eller den billigaste?
För om jag inte missuppfattat detta så har återförsäljarna ingen kontroll alls över tjänsten förutom support och hur lång tid det tar att aktivera ens konto första gången väl? Så kan lika bra halvera priset och ta tjänsten för vad det är

Du får nog googla vidare. Du har noll koll.
Leverantören säljer inget till slutkund.
Citera
2022-12-12, 08:14
Medlem
Nedomanskys avatar
Ska börja titta på iptv via min padda, har tagit ner lämplig app för att testa. Appen frågar efter MUI någonting, vad är det o var hittar/konstruerar jag en sådan? Har en Formuler Alphabox..
Citera
2022-12-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ska börja titta på iptv via min padda, har tagit ner lämplig app för att testa. Appen frågar efter MUI någonting, vad är det o var hittar/konstruerar jag en sådan? Har en Formuler Alphabox..

M3u kod?

Du måste ju köpa iptv av en säljare. Som i sin tur ger dig kod elller xtream kod login
Citera
2022-12-12, 15:38
Medlem
Hej hopp,
Ngn som har tips på app till en iPhone som man också kan casta ifrån?
Citera
2022-12-12, 16:23
Medlem
Hur betalar ni era abonemang nu för tiden?

Safello går inte längre då man blir uppringd av polis som frågar om man vet vad man gör osv.

Försökte sedan köpa Bitcoin på andra plattformar men det är sådant jäkla strul med identifiering osv. så jag la av.

Höll på i 2 timmar för att skapa konto innan jag lade av.

Detta borde ju ligga i leverantörernas intresse att detta fungerar smidigt, och utan strul om dom vill sälja tänker jag.

Snackade även med en Bitcoin kille som sa att det blivit extremt strulit sedan i höstas.

Någon som har lösning på problemet?
Citera
2022-12-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du får nog googla vidare. Du har noll koll.
Leverantören säljer inget till slutkund.

Ja just de noll koll.

Det är därför man frågar här. Eller?

Vem har noll koll?
Citera
2022-12-12, 16:34
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige32
M3u kod?

Du måste ju köpa iptv av en säljare. Som i sin tur ger dig kod elller xtream kod login

har abonnemang för iptv + box, kan jag inte mui koden via min box, säljaren har jag svårt att få tag i
Citera
2022-12-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medioten
Hur betalar ni era abonemang nu för tiden?

Safello går inte längre då man blir uppringd av polis som frågar om man vet vad man gör osv.

Försökte sedan köpa Bitcoin på andra plattformar men det är sådant jäkla strul med identifiering osv. så jag la av.

Höll på i 2 timmar för att skapa konto innan jag lade av.

Detta borde ju ligga i leverantörernas intresse att detta fungerar smidigt, och utan strul om dom vill sälja tänker jag.

Snackade även med en Bitcoin kille som sa att det blivit extremt strulit sedan i höstas.

Någon som har lösning på problemet?

Du menar att polisen ringer upp dig för att du vill köpa BTC via Safello? Låter helt orimligt.
Safello kan höra av sig via sms att man ska godkänna överföringen.

Finns ju andra tex bt.cx du kan använda dig av.

Är inget konstigt att köpa på sig BTC.
Vilken sida försökte du regga dig på i två timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in