Citat:
Ursprungligen postat av
45-75Marlin
Ja det finns ingen gräns för hur vidriga dessa ryssäckel är!
Hur fan kan de se sig själva i spegeln?
Och sen alla dessa vidriga ryssrunkare och nyttiga idioter som hejar på svinen? De är fan i mig tio resor värre!
Det är bra att ryzzsvinen påminner västs naiva politiker och medborgare om vad de är till sin natur.
De är vidriga monster. Ryzzsvin är det mest motbjudande och hatiska folket som om de ges en möjlighet att endera göra något gott och ärligt eller något kriminellt och lömskt så väljer de alltid det sistnämnda.
Jag önskar detta folk inget annat än fortsatt olycka.