Citat:
Ursprungligen postat av
jorban
Jösses vad uselt.
Du menar att Zelensky inte är en USA-marionett för att han inte flydde? Herregud
Kan ju inte avfärda något du känner i mammamagen, men det har ju heller ingen betydelse, så ointressant.
Citat:
För det första förstår du inte geografin.
Kiev och västra Ukraina är pro-ukrainskt. Där är det cool-lugnt att vara som västvänlig / USA marionett.
med väst ukraina så menar du hela ukraina? de kunde ju valt att vara med i sovjet 2.0 , men de valde annarlunda
https://en.wikipedia.org/wiki/1991_Ukrainian_independence_referendum
Citat:
Kiev och västra Ukraina är inte målet för Rysk ockupation.
du vet att det är fängelse straff för att ljuga, eller utala sig negativt om röda armen i ryssland, 10-15 års fängelse....
Citat:
Det är möjligt att Ryssland ville gå in i Kiev och försöka ersätta regeringen, men Ryssland skulle aldrig pemanent annektera Kiev.
inte? säger din livmoder det till dig ?
Citat:
Det är helt lugnt för Zelensky att befinna sig i Kiev.
Att han inte flytt är inget bevis för att han inte är en Amerikansk soros-marionett
tillskillnad från när Janukovytj beordrade säkerhetstyrkor att mörda fredliga civila som, röstades bort av Ukrainska parlamentet och flydde till putinland?