2022-12-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Jag vet inte riktigt. Tror de hade ett frivilligt förhållande. Samtidigt var hon en person som verkade utifrån sett vara väldigt trasig så han kanske såg sin chans.

Varför skulle då tjejen som blev våldtagen dokumentera övergreppen i form av anteckningar? Samtidigt hålla fast en av tjejerna under ett av övergreppen.

Sluta elda på de sjuka fantasierna här, bara onödigt
Citera
2022-12-12, 13:52
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Jag vet inte riktigt. Tror de hade ett frivilligt förhållande. Samtidigt var hon en person som verkade utifrån sett vara väldigt trasig så han kanske såg sin chans.
Usch så sorligt
Citera
2022-12-12, 14:15
Medlem
Hur fan är de möjligt. Om de är den tjej jag tror så ser hon ju bra ut. Hur kan detta inte stoppats tidigare och hur i helvete kunde hans äckelpolare få va med. mår illa vafan.
Citera
2022-12-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Hur fan är de möjligt. Om de är den tjej jag tror så ser hon ju bra ut. Hur kan detta inte stoppats tidigare och hur i helvete kunde hans äckelpolare få va med. mår illa vafan.

Tjejen du hittat en den äldre systern, hon har endast fått utså sexuella övergrepp där JÖ i ett av fallen hållt fast henne. Så att de skulle sälja sex är fantasier för gubbarna här inne
Citera
2022-12-12, 16:07
Medlem
Kedoxs avatar
Vad var relationen till barnet? Dotter/styvdotter.

Måste ju nästan vara någon i omedelbar närhet för att kunna utföra så många våldtäkter, och antagligen nån i beroendeställning då det lätt kunnat skvallrats om han jobbade som fritidsledare t.ex.
Citera
2022-12-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vad var relationen till barnet? Dotter/styvdotter.

Måste ju nästan vara någon i omedelbar närhet för att kunna utföra så många våldtäkter, och antagligen nån i beroendeställning då det lätt kunnat skvallrats om han jobbade som fritidsledare t.ex.
Styvdöttrar.
Citera
2022-12-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Han kommr inte levande ut ur fängelset

För det sker ju väldigt ofta att folk blir mördade i svenska fängelser.. not.
Citera
2022-12-12, 16:37
Medlem
Ghastens avatar
Citat:

Din hjärna känns mer trasig om du tror hon skulle tända på en gubbe. Hon lär kunna få killar i sin ålder om hon vill.
Citera
2022-12-15, 00:51
Medlem
Om jag förstått det rätt handlar detta om tre offer totalt? Enligt stämningsansökan är offer NN15, NN16 samt NN2?
Citera
2022-12-15, 02:04
Medlem
tingsryd2.8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jandel
Om jag förstått det rätt handlar detta om tre offer totalt? Enligt stämningsansökan är offer NN15, NN16 samt NN2?

Ja det har du ju fan rätt i.

Förutom NN16 näms ju även en NN17... Undrar om detta betyder att man hittat bevis i form av barnporr att JÖ även förgripit sig på två i nuläget okända flickor?

Både målsägande NN16 och NN17 står som "oklart om anspråk finns". Dock är båda företrädda av en advokat. 🤷 Otydligt, får se om nån orkar begära ut FUPen
Citera
2022-12-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tingsryd2.8
Ja det har du ju fan rätt i.

Förutom NN16 näms ju även en NN17... Undrar om detta betyder att man hittat bevis i form av barnporr att JÖ även förgripit sig på två i nuläget okända flickor?

Både målsägande NN16 och NN17 står som "oklart om anspråk finns". Dock är båda företrädda av en advokat. 🤷 Otydligt, får se om nån orkar begära ut FUPen
Fup:en kommer självklart begäras ut,när den finns tillgänglig.
Riktigt jävla vider är va han är J.
Citera
2022-12-15, 02:16
Medlem
tingsryd2.8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Fup:en kommer självklart begäras ut,när den finns tillgänglig.
Riktigt jävla vider är va han är J.

Vet du om fupen blir tillgänglig när rättegången börjar eller när den är slut? Rättegången ska börja imorgon om dom inte ändrat planeringen. Eller ja, idag, 15dec
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in