GW säger: "Alla tre kommer att få gå."
Ja, vad kommer hända i realiteten?
Anders Thornberg kommer att utses till SÄPO-chef inom tre månader.
Linda Hansson kommer att bli en av de högsta cheferna inom Domstolsväsendet.
Mats Löving kommer att premieras extra högt och bli Gunnar Strömmers högra hand på Justitedepartementet.
Eller något i den stilen. Gemensamt för alla tre är det kommer att få sina löner höjda med minst 50.000:- per månad. Det är SÅ Sverige fungerar idag. Och så tycker media och politiker att vi vanligt folk är hatiska och konstiga som inte bara ACCEPTERAR detta. "Jävla rättshaverister och hatare." Det krävs ett STARKT psyke för att inte bli skatt galen i dagens Sverige.