Citat:
Ursprungligen postat av
Antoinette
Tycker du ja, men hon är för många de facto en riktig tiopoängare. Inte bara för sitt utseende men för att hon verkar ha mer än ludd mellan öronen, milt uttryckt, och för att hon (hur det än står till med rekryteringen till just den här chefstjänsten) verkar riktigt driven, spännande och smart. Jag vet att intelligens hos kvinnor inte står så högt i kurs hos män i den här tråden, men hade jag varit snubbe så hade jag inte tackat nej. 😉
Hon framstår som en golddigger. En lycksökerska. Ingen man vare sig i den här tråden eller i verkliga världen är på något sätt rädd för hennes intelligens.
Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
Om ÖB hade mentalt gjort denna kalkyl hade han nog kommit fram till att affären med LS skulle vara ett misstag.
Det är bedrövligt att vi har en sån slapp Överbefälhavare. Vi bör ha en med självdisciplin, stil och hyfs.
Citat:
Ursprungligen postat av
quickhook
Jag känner någon som tillhör ÖBs närmaste krets, och han och denna donna är verkligen ett par säregna figurer.
Hon gillar män med mycket guld på axlarna, och han gillar att få sin k*k avsugen av en sån som Linda då uppenbarligen.
That's it.
Edit.
Har hon åstadkommit något under den tiden hon haft sin post eller har hennes tjänst bara lyckats förhala något utveckling för myndigheten än mer?
Kan tänka mig isåfall att det finns en heeeeel drös med förbannade, kanske t.o.m. mer berättigade individer för tjänsten sen innan, hos polisen som själva sett hur ruttet det faktiskt är att jobba på denna myndigheten.
Inte ens om hon vore utsänd för att sabotera svensk polis och militärledning från en utländsk makt hade hon gjort det bättre än hon gjort nu.
Istället för att fokusera på våra problem fokuseras det på vad den här människan ställt till med i sitt dekadenta sexualiserade leverne.
Släng ut henne.
Släng ut varje man som ens petat på henne med en batong.
Rensa upp i leden. Degenererade knullkompisar kan starta en liten klubb där de kan ha sina ormgropar.