2022-12-19, 08:35
  #4657
Medlem
Har inte orkat läsa igenom hela tråden, och egentligen skiter jag i vem som legat med vem, men ger GW rätt. Det är bara att byta ut hela ledningen inom Polismyndigheten och börja om från början.
Citera
2022-12-19, 10:09
  #4658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kvinnor lockas ofta av makt och det går inte att komma högre inom Försvarsmakten än ÖB men LHS å sin sida är inte direkt någon snygg fräsch tonårig strippa som fick en försvarsminister i UK på fall för snart 60 år sedan utan hon är en medelålders kvinna som snart fyller 50. LHS verkar dock ha sin attraktionskraft i behåll trots sin höga ålder.



Ja det är en märklig soppa det här, man undrar hur hans tidigare familj tog emot nyheterna om snedsteget?

Jag känner någon som tillhör ÖBs närmaste krets, och han och denna donna är verkligen ett par säregna figurer.

Hon gillar män med mycket guld på axlarna, och han gillar att få sin k*k avsugen av en sån som Linda då uppenbarligen.

That's it.

Edit.
Har hon åstadkommit något under den tiden hon haft sin post eller har hennes tjänst bara lyckats förhala något utveckling för myndigheten än mer?

Kan tänka mig isåfall att det finns en heeeeel drös med förbannade, kanske t.o.m. mer berättigade individer för tjänsten sen innan, hos polisen som själva sett hur ruttet det faktiskt är att jobba på denna myndigheten.
__________________
Senast redigerad av quickhook 2022-12-19 kl. 10:15.
Citera
2022-12-19, 10:21
  #4659
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Men vad gäller Staaf kan ju något behov av tjänstevapen aldrig ha existerat. Om man nu klädde ut henne i polisuniform, så kunde hon ju även ha burit en vapenreplika. Vänta lite. Det kanske bara var en replika som hon blev tilldelad? Hur skulle hon (eller journalistkåren) ha märkt skillnaden? Minns hur för några år sedan en "polis" satt i TV och visade upp beslagtagna "livsfarliga vapen", och råkade vända på en UZI så att det tydligt syntes att det var en soft air.

Jodu, så är det ju statistiskt för nästa alla poliser (och det är ju allmänt bra) - de behöver ju ytterst sällan sitt vapen. Sedan (det är också bra) har faktiskt frågan om "hur vapentilldelningen gått till och var det korrekt skött" kommit på bordet. Har vår huvudperson i tråden fulla kvalifikationer och godkända prov bakom sig, fine. Har hon fått puffran enbart som accessoar till uniformen, mindre bra.

Att poliser har vapen (och är skyldiga att bära vapen om så anbefalles) är ju i sig inte konstigt. Att polisledningen uppträder i uniform i TV och media är nog också som det skall vara. Däremot administrerar polisen ju allas våra vapenregler, och samma skicklighet och omdöme som de avkräver oss (sedär!) för att ha vapen skall ju rimligtvis gälla även dem.
Citera
2022-12-19, 10:21
  #4660
Medlem
ANALYS

Hur skall dessa tre kunna klara gängen?

1 Thornberg - pzykad av sin cancer mest intresserad av att överleva o behålla jobb
superpzykad för att Löfving brädad honom på Linda om detta nu inte är en trådsanning.
Hur är hans familjerelationer - var han en desperat runkare innan cancern-hur är hans
läge på damfronten idag - kan alltid återgå till patrullerandet om han har jobbet kvar.

Schnabeln sannolik döööd som en spiiik

2 Mats Löfving - misslyckad flintskalle som inte ens klarar av sin egen familjsituation
ägnar åt köpefix - köper spermautsläppsrätter med statens pengar - så länge det går.
Tänker bara på o med kuken under sitt arbete - är stalker - jaga knulla inom arbetet
totalt jävla lågvattenmärke (är detta detsamma för Jan Staaf) - ser till att anställa o
befordra sexobjekt med statens pengar med hopp om äganderätt - tjiii dääär.

Helt klart fittbitchierad

Är ensam desperat runkare idag o pzykfall när han tänker på när o hur Byden
bearbetar hans Linda med sin schnabel.

Säger sig välkomna den utredning om hans doppande o rekrytering som nu kommer.

Dvs om allt hade fungerat väl o all tysthet hade hela hans värld rasat samman.
Det är ju vad han påstår - hur många tror honom.

3 Linda Staaf - den smartaste av dem - en superslug taktiker som skall upp upp upp till
varje pris o går det inte på annat sätt försöker man med den inbyggda spemakanalen
vilket denna taktiker lyckats väl med - frågan är när hon karriärmässigt blir helt nöjd
då kan hon satsa på jobbet istället för att ta sats i den inbyggda spermakanalen.

Även Linda har haft svårt att klara av sin egen familjesituation o är nu singelmamz

Helt klart fittbitchierarare

4. Jan Staaf misslyckad figur med minst 4 barn - klarar inte av sin egen familjsituation
i kvadrat - kan denne pzykade cuck prestera vettigt på sin arbetsplats.

Sannolikt också fittbitchierad

5. Micael Byden - klarar inte av sin egen familjesituation - dumpar sin superordentliga
o superpålitliga fru - som dock var sex år äldre men detta var hans eget val - för yngre
dam - ännu ett offer för lolitasyndromet o gubbsjuka - lättfångat offer för vackra ryska
blondiner

Helt klart fittbitchierad svikare

Det är något jävla systemfel med hela samhället - o Linda Golddigger har trivts som fisken
i vattnet - skulle jag ha fel - ja då hade hon satsat på arbetsuppgifterna o nöjt sig med 25,000 brutto
per månad - detta jobbar många för här i landet.
__________________
Senast redigerad av SisterJones 2022-12-19 kl. 10:25.
Citera
2022-12-19, 10:25
  #4661
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Tycker du ja, men hon är för många de facto en riktig tiopoängare. Inte bara för sitt utseende men för att hon verkar ha mer än ludd mellan öronen, milt uttryckt, och för att hon (hur det än står till med rekryteringen till just den här chefstjänsten) verkar riktigt driven, spännande och smart. Jag vet att intelligens hos kvinnor inte står så högt i kurs hos män i den här tråden, men hade jag varit snubbe så hade jag inte tackat nej. 😉

Det är givetvis mycket lätt att inse att LS har hög generell attraktionskraft, särskilt på jämnåriga (eller, jämnåriga+). Annars hade de här invecklade turerna med diverse partners aldrig uppstått.
Citera
2022-12-19, 10:45
  #4662
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Tycker du ja, men hon är för många de facto en riktig tiopoängare. Inte bara för sitt utseende men för att hon verkar ha mer än ludd mellan öronen, milt uttryckt, och för att hon (hur det än står till med rekryteringen till just den här chefstjänsten) verkar riktigt driven, spännande och smart. Jag vet att intelligens hos kvinnor inte står så högt i kurs hos män i den här tråden, men hade jag varit snubbe så hade jag inte tackat nej. 😉
Hon framstår som en golddigger. En lycksökerska. Ingen man vare sig i den här tråden eller i verkliga världen är på något sätt rädd för hennes intelligens.
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Om ÖB hade mentalt gjort denna kalkyl hade han nog kommit fram till att affären med LS skulle vara ett misstag.
Det är bedrövligt att vi har en sån slapp Överbefälhavare. Vi bör ha en med självdisciplin, stil och hyfs.
Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Jag känner någon som tillhör ÖBs närmaste krets, och han och denna donna är verkligen ett par säregna figurer.

Hon gillar män med mycket guld på axlarna, och han gillar att få sin k*k avsugen av en sån som Linda då uppenbarligen.

That's it.

Edit.
Har hon åstadkommit något under den tiden hon haft sin post eller har hennes tjänst bara lyckats förhala något utveckling för myndigheten än mer?

Kan tänka mig isåfall att det finns en heeeeel drös med förbannade, kanske t.o.m. mer berättigade individer för tjänsten sen innan, hos polisen som själva sett hur ruttet det faktiskt är att jobba på denna myndigheten.
Inte ens om hon vore utsänd för att sabotera svensk polis och militärledning från en utländsk makt hade hon gjort det bättre än hon gjort nu.

Istället för att fokusera på våra problem fokuseras det på vad den här människan ställt till med i sitt dekadenta sexualiserade leverne.

Släng ut henne.
Släng ut varje man som ens petat på henne med en batong.

Rensa upp i leden. Degenererade knullkompisar kan starta en liten klubb där de kan ha sina ormgropar.
Citera
2022-12-19, 13:26
  #4663
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Hon framstår som en golddigger. En lycksökerska. Ingen man vare sig i den här tråden eller i verkliga världen är på något sätt rädd för hennes intelligens.
Jag ser gott om tecken på att män här har mycket svårt att acceptera att detta handlar om en mycket kompetent kvinna. Som under sin karriär, oavsett hur det står till med just den här rekryteringen, åstadkommit mer än de flesta i den här tråden (undertecknad inräknad) klarar under ett helt liv. Lite respekt skulle faktiskt inte skada. Varför så mycket fokus på henne och inte på Löfving som inte verkar besitta någon som helst moralisk kompass i sammanhanget? Och helt rättmätigt åker dit på det nu också.
Citera
2022-12-19, 13:48
  #4664
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Jag ser gott om tecken på att män här har mycket svårt att acceptera att detta handlar om en mycket kompetent kvinna. Som under sin karriär, oavsett hur det står till med just den här rekryteringen, åstadkommit mer än de flesta i den här tråden (undertecknad inräknad) klarar under ett helt liv. Lite respekt skulle faktiskt inte skada. Varför så mycket fokus på henne och inte på Löfving som inte verkar besitta någon som helst moralisk kompass i sammanhanget? Och helt rättmätigt åker dit på det nu också.

Jösses..!
Jo, hon är ytterst "kompetent" i att splittra äktenskap och familjer och de kvinnor och barn som tvingats gå igenom en smärtsam skilsmässa på grund av henne tycker knappast att hon åstadkommit fantastiska saker.

De är de egentliga offren i denna smutsiga härva.

När det gäller hennes begåvning, intelligens och förmåga att klara ansvarsfulla arbeten, så har hon säkert klarat det galant, men hon skulle fokuserat enbart på sin karriär och personliga utveckling i arbetslivet utan att skapa en massa splittring och kaos med gifta män och deras familjer.

Nä, hon förtjänar namnet... Fröken Gubba Gegg!
Citera
2022-12-19, 13:56
  #4665
Medlem
Haha vilken såpa.

Jag gissar att Staaf inte blivit stalkad.
Jag gissar att hon redigerar relationen, av uppenbara skäl.
Hon vill väl inte kännas vid sin fd partner.
Vad grundar jag detta på?
Bara magkänsla.....
Stalkingen verkar fö väldigt mesig
Jag har råkat ut för liknande och skulle inte drömma om att anmäla.

Blev uppsökt på konditori...

Lol 🙂
Citera
2022-12-19, 13:58
  #4666
Medlem
Våran ÖB och Rikspolischef har båda tappat sin integritet å det grövsta.
Citera
2022-12-19, 14:29
  #4667
Medlem
Abelssuns avatar
Har hon anorexia? Ser sjukligt smal ut.
Citera
2022-12-19, 14:34
  #4668
Medlem
Alonens avatar
Man kan ju inte lägga allt på Linda.

Det är ju gubbtjyvarna själva som styrt in sin pelikan i henne…

”Det ska vara två till en tango”
__________________
Senast redigerad av Alonen 2022-12-19 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in