2022-12-12, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jaman122
Slå lite olja i en kastrull eller stekpanna ta sedan fram en kulinarisk kryddblandning tex garam masala eller nu till juletid så passar blandningen sju kryddor som du kan handla i närmsta orientaliska affär.
Fräs kryddorna medans du blossar på🫡
Jovisst, men både väldigt drygt att göra och känns som slöseri (både på olja & el). Men om jag någon gång poppar popcorn brukar jag försöka timea det med att röka!
Citera
2022-12-13, 15:13
Medlem
Varför röker du inte under fläkten son alla andra?
Citera
2022-12-13, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Varför röker du inte under fläkten son alla andra?
Trodde inte det skulle behövas med en vaporizer, men lär bli lösningen. Filosofin går väl "om man inte känner sina grannars matos känner dom inte din rök".
Citera
2022-12-13, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmoneuti200
Trodde inte det skulle behövas med en vaporizer, men lär bli lösningen. Filosofin går väl "om man inte känner sina grannars matos känner dom inte din rök".
Yes så äre. Sen kan man sätta in ett kolfilter i fläkten om man vill med!
Citera
2022-12-14, 09:16
Medlem
Vill man vara försiktig så ät edibles hemma och rök ute.
Citera
2022-12-14, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Vill man vara försiktig så ät edibles hemma och rök ute.
Det är ett alternativ, dock luktar det istället garanterat i trapphuset när jag ska laga ediblesen.
Sen tycker jag effekten utav edibles inte alls funkar lika bra för dagligt bruk, blir för seg och trött .
Citera
2022-12-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmoneuti200
Det är ett alternativ, dock luktar det istället garanterat i trapphuset när jag ska laga ediblesen.
Sen tycker jag effekten utav edibles inte alls funkar lika bra för dagligt bruk, blir för seg och trött .

Det luktar knappt något att göra edibles, när du decarbar gräset/haschet så ska du linda i det i folie och sen när du t.ex bakar på smöret/fettet så doftar det mer av själva kakan än rökat.

Man får ta låga doser men håller med man kan bli seg och det är en helt annat rus.
Citera
2022-12-14, 12:18
Medlem
0nlAs avatar
Rök bara under fläkten, funkar väl alltid?
Citera
2022-12-14, 13:29
Medlem
Miys avatar
Skaffa dig en smokebuddy.
Citera
2022-12-15, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Det luktar knappt något att göra edibles, när du decarbar gräset/haschet så ska du linda i det i folie och sen när du t.ex bakar på smöret/fettet så doftar det mer av själva kakan än rökat.

Man får ta låga doser men håller med man kan bli seg och det är en helt annat rus.
Hhahahaha det stinker som inåthelvete när man bakar mer än om man hade rökt.
Citera
2022-12-15, 05:00
Medlem
Gretathugbergs avatar
Jag har lyckats flytta in i ett rökfritt hus men har puffat på under fläkten sedan dag ett utan problem. Har nu bott där i 1,5 år. Innan dess bodde jag i en äldre lägenhet mer centralt och då puffade jag överallt i lägenheten. No probs där heller, men ett bra tips är som någon tidigare skrivit är att se till att stänga fönster och ev. dörrar till rum där du har ventilation som kan riskera att föra röken vidare till dina grannar.

Off topic så önskas förslag på bra vapes, stabila verktyg som man kan njuta av. Blandar ni ut eller laddas det rent i en vape?
Citera
2022-12-16, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Hhahahaha det stinker som inåthelvete när man bakar mer än om man hade rökt.
Var lite i samma tankebanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in