2022-12-07, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
Nja, det är väl inte alls barnsligt. Allt beror på hur man bär upp det. Nu gjorde han dock en grej av att han hade oranget vilket jag tycker var ett misstag. Han skulle inte ha nämnt att han tvekade på vad han skulle ha på sig och bara rockat det istället, gå rakryggad och bära upp det med stil. Då hade det fungerat bättre.

Barnsligt och pajasaktigt med sån klädstil. Musslan på kvinnor stängs direkt, blir inget för sånt mansbarn.
Citera
2022-12-07, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag undrar hur många gånger Else har varit i Gambia? Hon är definitivt urtypen som åker till Afrika för att knulla av sig med unga svarta hingstar några veckor per år, för att sedan återgå till att vara frigid dam när hon kommer hem. Hela hennes utstrålning skriker Gambiaresenär.
O yes, hon har bra många resor till Gambia. Gillar varma länder och är kräsen.... (unga vältränade killar) Helt rätt Else, lev livet man ångrar saker man inte gjorde!
Men jäklar stel middag, han försöker dra igång en berättelse om dejten som ledde till att han köpte hund, och hon bara jaså, och lyssnar inte vidare eller vill att han ska berätta mer. Eller var det klassikern, prata aldrig om ex och andra dejter, så hon klippte samtalet.

Andreas och Anna, sjuk dålig match. hon spelar i en helt annan liga både utseende och mentalt. Illa, att säga att man aldrig varit med någon. Sjuk turn off och en gul flagga. Dra till med en lite lögn, typ några korta förhållanden. Bla bla. Blir det kärlek, kan man ju berätta sanningen.
Senast redigerad av bridge 2022-12-07 kl. 06:14.
Citera
2022-12-08, 00:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Därför att de båda så väldigt gärna vill träffa någon! Båda har dåliga erfarenheter bakom sig, och mitt intryck blev att båda tack vare sin respektive brist på bra kärleksrelationserfarenheter byggt upp en rädsla, en tveksamhet, ett skydd. Detta skydd är till hinder för dem och ökar risken att de tar det säkra före det osäkra och avstår hellre än att ta en risk. Statistiskt åtminstone så minskar det chansen att alls hitta någon.
Men dom passade inte ihop oavsett

Hon var för normal på alla plan för honom
Citera
2022-12-12, 19:34
Medlem
dialektikers avatar
Alltså Tor Här har ni verkligen urtypen för vad jag tycker är ett slemmo.
Sådär jävla äckligt inkännande, meditativ-frigörande-dans-tantra-slemmo.
Ryser. Känner igen hans typ.
Så äcklig och ful, med en urtvättad, gråvit-smutsig slafsig t-shirt på en dejt också.
Höjden av osexigt tantra-yoga-äckel.
Väldigt osexig då det kom till notan. En snål jävel. Det syntes på honom.

En såndär typ som inte klarar av att slappna av heller, utan hela tiden ska krumbukta med "att vara djup" för att krypa in dejten under skinnet.

Gud vad jag ryser. Om ni vill veta min äckel-peckel-urtyp för vad jag tycker är vrålslemmig kille, så är det hans typ.
Citera
2022-12-12, 22:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det börjar på tv om 10 minuter
Citera
2022-12-13, 00:41
Medlem
Vilken vinflöjel, mes och pussy han Oliver var. Fan och split på notan. Kan killar inget idag... klart han hamnar i friendzone då han inte tar initiativ och visar sig manlig så tjejen känner sig kvinnlig. Ingen kvinna vill ga en mespropp.

Undrar om inte Tor är gay, fick gayvibbar hela tiden, såg även Cato blev besvärad över hans stirrande och lismande.
Citera
2022-12-13, 01:24
Medlem
Citat:
Alltså Tor Här har ni verkligen urtypen för vad jag tycker är ett slemmo.
Sådär jävla äckligt inkännande, meditativ-frigörande-dans-tantra-slemmo.
Ryser. Känner igen hans typ.
Så äcklig och ful, med en urtvättad, gråvit-smutsig slafsig t-shirt på en dejt också.
Höjden av osexigt tantra-yoga-äckel.
Väldigt osexig då det kom till notan. En snål jävel. Det syntes på honom.

En såndär typ som inte klarar av att slappna av heller, utan hela tiden ska krumbukta med "att vara djup" för att krypa in dejten under skinnet.

Gud vad jag ryser. Om ni vill veta min äckel-peckel-urtyp för vad jag tycker är vrålslemmig kille, så är det hans typ.

Lugn och fin nu.

Lite ovanligt utseende, visst, men jag tycker han var trevlig och uttryckligen öppen och intresserad. Motsatsen till såååå många killar och män, i min mening.
Citera
2022-12-13, 10:43
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Lugn och fin nu.

Lite ovanligt utseende, visst, men jag tycker han var trevlig och uttryckligen öppen och intresserad. Motsatsen till såååå många killar och män, i min mening.

Skönt att någon annan kan förbarma sig över honom.

Yoga i kalsonger, poledance, tantra, och frigörande andning väntar dig.
Citera
2022-12-13, 10:52
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Därför att de båda så väldigt gärna vill träffa någon! Båda har dåliga erfarenheter bakom sig, och mitt intryck blev att båda tack vare sin respektive brist på bra kärleksrelationserfarenheter byggt upp en rädsla, en tveksamhet, ett skydd. Detta skydd är till hinder för dem och ökar risken att de tar det säkra före det osäkra och avstår hellre än att ta en risk. Statistiskt åtminstone så minskar det chansen att alls hitta någon.
Skojar du nu? De var ju inte i närheten på samma plats i livet om man ser till livserfarenhet. Hon separerad mor och han aldrig varit i ett förhållande ens. Hur ska det gå ihop hade du tänkt? Ska hon lära upp denna kille om hur en romantisk relation fungerar?
Citera
2022-12-13, 11:51
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Vilken vinflöjel, mes och pussy han Oliver var. Fan och split på notan. Kan killar inget idag... klart han hamnar i friendzone då han inte tar initiativ och visar sig manlig så tjejen känner sig kvinnlig. Ingen kvinna vill ga en mespropp.

Undrar om inte Tor är gay, fick gayvibbar hela tiden, såg även Cato blev besvärad över hans stirrande och lismande.

Haha ja "Hej Cato" var uppenbarligen obekvämt för C, han brukar inte tappa fattningen. Hade det vart nån annan skulle han fattat att han sett honom på TV och därför vet hans namn. Men Tors var väl obehaglig.
Citera
2022-12-13, 15:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Haha ja "Hej Cato" var uppenbarligen obekvämt för C, han brukar inte tappa fattningen. Hade det vart nån annan skulle han fattat att han sett honom på TV och därför vet hans namn. Men Tors var väl obehaglig.

Ja, Cato ryste också av Tor.
Citera
2022-12-13, 21:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Oliver är världens äldsta 23 åring! vill inget annat än
att få återge sanning eller konka(konkurs-bo) med en ocharmig afrikansk undernärings-glugg, och började inställsamt och överdriva sin kristenhet så fort han fick reda på att hon var det
"Jag tror att Jesus funnits" det tror en ateist också

Citat:
Skönt att någon annan kan förbarma sig över honom.

Yoga i kalsonger, poledance, tantra, och frigörande andning väntar dig.
Det är sådana tjejer i kallingar man vill ha, som har lite uthållighet (kan betala sin egen nota) för att vara nyfiken på tantra fast yoga är bara feminint flum.
Jag fick dock av Tor våldsamma no-homo-raw-man kurs vibes, där han sitter med sina bröder & tillfredsställer varandra för att komma i kontakt med urmannen, därför skrämde sedermera Cåto honom med sin homosexualitet

Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Eran gaydar behöver skickas på reparation eller bytas ut för det var Tor som vart livrädd ifall ni råka förväxla dom båda?

Lita för djävulen på Cåtos gaydar, för det var han som råstötte på Tor, körde klassikern "Hey har inte vi sätts förrut (på gayklubben)" allt som swisha genom Cåtos huvud var en blonderad Freddy Mercury som han inte fick ihop fullt ut

Sedan hur han snegla på Tor under middagen när han kommit med (v)räkningen var obehagligt attraherat!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-12-13 kl. 21:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in