2022-12-01, 21:27
Medlem
Isnatts avatar
Vad var det för jobb Orangea Kent hade haft, som enligt honom delvis hållit honom från familjelivet?
Skönt att slippa fru och barn i alla fall
Citera
2022-12-04, 01:13
Medlem
Pughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Tänkte precis samma sak. Misslyckad matchning. Märktes direkt hur besviken hon var, han såg väldigt gammal ut, klädde sig dock som ett barn och pratade väldigt fjolligt. Det blev jobbig stämning när han frågade om hon hade några barn.

Det var även jobbigt när hon övertydligt sa ”Jag träffas gärna igen, men INTE på en dejt” och han typ ”Ja, vi kan träffas igen, så får vi se vad det leder till” 😓 Otroligt att det ändå verkar resulterat i en vänskap, jag trodde att det bara var tomma ord från hennes sida.

Tycker tvärt om att Kent verkade väldigt genuin och cool. Han klädde sig som en konstnär och hade skönt vokabulär och framtoning.
Citera
2022-12-04, 17:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
Tycker tvärt om att Kent verkade väldigt genuin och cool. Han klädde sig som en konstnär och hade skönt vokabulär och framtoning.
Men du hörde ju var kvinnan i tråden sa, det är att klä sig barnsligt att ta på sig orange (så hon blev tvångsmässigt avtänd )

Stefan & Krister hade röda och gröna byxor på sig 1989
Citera
2022-12-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh

Ja han gjorde ett bra intryck. Roligt att de i alla fall slutade som vänner.
Citera
2022-12-04, 20:33
Medlem
Pughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Men du hörde ju var kvinnan i tråden sa, det är att klä sig barnsligt att ta på sig orange (så hon blev tvångsmässigt avtänd )

Stefan & Krister hade röda och gröna byxor på sig 1989

Nja, det är väl inte alls barnsligt. Allt beror på hur man bär upp det. Nu gjorde han dock en grej av att han hade oranget vilket jag tycker var ett misstag. Han skulle inte ha nämnt att han tvekade på vad han skulle ha på sig och bara rockat det istället, gå rakryggad och bära upp det med stil. Då hade det fungerat bättre.
Citera
2022-12-05, 15:52
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Hjälp mig att sätta ord på dagens avsnitt … Mina tankar i korthet:
Senast redigerad av DerStiefelknecht 2022-12-05 kl. 15:54.
Citera
2022-12-06, 02:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Jag undrar hur många gånger Else har varit i Gambia? Hon är definitivt urtypen som åker till Afrika för att knulla av sig med unga svarta hingstar några veckor per år, för att sedan återgå till att vara frigid dam när hon kommer hem. Hela hennes utstrålning skriker Gambiaresenär.
Citera
2022-12-06, 11:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
Hjälp mig att sätta ord på dagens avsnitt … Mina tankar i korthet:

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag undrar hur många gånger Else har varit i Gambia? Hon är definitivt urtypen som åker till Afrika för att knulla av sig med unga svarta hingstar några veckor per år, för att sedan återgå till att vara frigid dam när hon kommer hem. Hela hennes utstrålning skriker Gambiaresenär.
Hon hade himmelsblå prinsessklänning, sån har alla gambiaresenärer, responsen att det var rätt fotbollslags färger avslöjar att det rörde sig om sovpotatisen hon skydde som harpesten

Hur vill du kommentera den stadiga biten i grönt (säg ett grönt fotbollslag i allsvenskan) från Malmö som hade den snuttifíerade pianobarsdejten

Att Andreas varit singel hela livet kan ju bero på hans grava läspning + svag bevågning?
Vilken tur att han fick matcha med ett annat talfel, två omedvetna personer kommer förbli omedvetna i våldsam harmoni, hon kan ha varit en ombyggd karl dessutom
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-12-06 kl. 12:03.
Citera
2022-12-06, 12:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Svt försöker inte ens få ihop det hopplöse mäster-exemplaret Andreas (ville se ut som SD's Björn Söder) med någon, utan han ska bara visas upp som ett pälsdjur (även om han var flint) på cirkus för att påvisa vilken mångfald av likadana män det finns, dom parar ihop honom med nån Pomperipossa som har pälsdjur, varför? om dom trodde att dom skulle kunna bli ett par

Det är självklart att sådana här autistiska ensamma svaga män alltid är pälsdjursallergiska också, det hade dom kunnat ta höjd för utan att behöva förhöra honom

Uppklaringsprocenten i detta dejtingprogram är det lägst av alla jävla datingprogram, utöver svenska naked attraction. Sluta håll på och skicka ut dessa färgstarka autister som aldrig dejtat, det leder ingen vart & det är bara tröttsamt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-12-06 kl. 12:42.
Citera
2022-12-06, 20:54
Medlem
Vad synd att Andreas och Anna inte gav det en chans!
Citera
2022-12-06, 22:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Vad synd att Andreas och Anna inte gav det en chans!
Varför då?
Citera
2022-12-07, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför då?
Därför att de båda så väldigt gärna vill träffa någon! Båda har dåliga erfarenheter bakom sig, och mitt intryck blev att båda tack vare sin respektive brist på bra kärleksrelationserfarenheter byggt upp en rädsla, en tveksamhet, ett skydd. Detta skydd är till hinder för dem och ökar risken att de tar det säkra före det osäkra och avstår hellre än att ta en risk. Statistiskt åtminstone så minskar det chansen att alls hitta någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in