Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Bättre ha en standard som alla säljare kör med, t.ex gå tillbaka till 24h som alla andra leverantörer verkar klara av. Då slipper man ge bort 10 dagar i onödan också. Win win.

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Han skrev andra o inte alla andra leverantörer
Tack för ditt instick. 👍🏻
Citera
2022-07-18, 20:52
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Han skrev andra o inte alla andra leverantörer

Skönt att nån kan läsa iallafall.

Men det är som vanligt, man kommer med förbättringsförslag men då fokuserar säljarna på något helt annat och gör tjafs av det hela istället. Är fan ingen idé här inne.
Citera
2022-07-18, 20:55
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Tack för ditt instick. 👍🏻

Läser du i meningen ovanför så ser du att jag pratar om dom som har 24h test. Inte alla leverantörer överlag. Det verkar andra förstå också.

Du menar att 1h test är lika som 24h test för att man inte kan se stormatcher? Annars förstår jag inte alls din poäng. Helt ologiskt.
Citera
2022-07-18, 20:55
Medlem
Citat:
Skönt att nån kan läsa iallafall.

Men det är som vanligt, man kommer med förbättringsförslag men då fokuserar säljarna på något helt annat och gör tjafs av det hela istället. Är fan ingen idé här inne.

Värst vad känsligt det är att bevisa att du hade fel?

Du skrev ju "alla andra leverantörer".
Citera
2022-07-18, 20:58
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Värst vad känsligt det är att bevisa att du hade fel?

Du skrev ju "alla andra leverantörer".

Det är du som inte kan koppla ihop två meningar. Har redan förklarat. Jag kanske kunde varit tydligare men andra verkar ju fatta.

Du älskar att börja märka på ord och dra diskussionen till något annat när någon kommer med förslag för att förbättra N1. Det är ju fräscht.
Citera
2022-07-18, 20:59
Medlem
Citat:
Läser du i meningen ovanför så ser du att jag pratar om dom som har 24h test. Inte alla leverantörer överlag. Det verkar andra förstå också.

Du menar att 1h test är lika som 24h test för att man inte kan se stormatcher? Annars förstår jag inte alls din poäng. Helt ologiskt.

Du tycker det är jämförbart med att INTE kunna se hur tjänsten presterar på helgen och under stormatcher?

Det är väl då eventuella kunder vill se hur det funkar.

Har man 1 timme så kan ju kunden välja när på dagen/veckan han vill testa. Tex under en match eller under kvällstid på helger.
Citera
2022-07-18, 21:01
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Du tycker det är jämförbart med att INTE kunna se hur tjänsten presterar på helgen och under stormatcher?

Det är väl då eventuella kunder vill se hur det funkar.

Har man 1 timme så kan ju kunden välja när på dagen/veckan han vill testa. Tex under en match eller under kvällstid på helger.

Mitt test funkade iaf även om det var matcher, vet inte om det är något gammalt du skriver om? På helgerna funkar det definitivt. Varför skulle det inte funka på en helg? Dumheter
Citera
2022-07-18, 21:01
Medlem
Citat:
Det är du som inte kan koppla ihop två meningar. Har redan förklarat. Jag kanske kunde varit tydligare men andra verkar ju fatta.

Du älskar att börja märka på ord och dra diskussionen till något annat när någon kommer med förslag för att förbättra N1. Det är ju fräscht.

Dina förslag är inget jag bryr mig om.
Du får ge hur många förslag du vill. 👍🏻

Har inte problem med det.

Du som redan har abonnemang borde väl inte heller ha problem med det enorma minuset att det endast är 1 timmes test?
Citera
2022-07-18, 21:02
Medlem
Citat:
Mitt test funkade iaf även om det var matcher, vet inte om det är något gammalt du skriver om? På helgerna funkar det definitivt. Varför skulle det inte funka på en helg? Dumheter

Ditt test betyder att ALLA leverantörer har det så?

Vi vet att du vill pusha den tjänsten. 👍🏻
Citera
2022-07-18, 21:09
Medlem
Citat:

Man märker när du börjar bli grinig, då använder du dig urav tumme upp emojis.

Du fattar du gör bort dig va? Börja fan läs vad andra skriver, fattar du inte så fråga någon, du skriver för mycket skit.

Har inte testat 1 ENDA leverantör som ger ut 24h där det inte funkar på helger / under stormatcher. Tror mer på att det är en lögn.

Haloumi rövslickar ingen åtminstone. Liksom… 1 person hävda att 1 timme är för lite. Det hela dramat började ju efter din 10 dagars test lögn historia. Om andra lyckas ha 24h borde N1 också kunna. Eller 12 timmar? Men 1 timme, tycker du på riktigt att det räcker?
Citera
2022-07-18, 21:10
Medlem
Citat:
Det gör att folk får väldigt olika upplevelse av N1. Andra leverantörer kör 24h fortfarande, fast att man haft folk som missbrukat det. Dom tycker det är värt det.

Det är alltså helt beroende på vilken säljare man får, antingen får man 1h test eller 10 dagar test, beroende på vilket humör säljaren är på den dagen och vilken säljare man kontaktar. Känns inte heller riktigt stabilt. Bättre ha en standard som alla säljare kör med, t.ex gå tillbaka till 24h som alla andra leverantörer verkar klara av. Då slipper man ge bort 10 dagar i onödan också. Win win.
After N1 changed to 1h test instead of 24h, they sold more (fact), resellers therefore sold more (fact) and the customers still saved loads instead of buying all the stuff that is included.

It's not about "klara av" it's about being smart and earning money.

And if a customer really wanna test, 24h isn't enough either. 10 days are better and if you have to pay let's say 5 Euros for it, give me a break..

Btw don't really know how this became such a big topic? Somebody had to complain about something when the channels are working?

And check the bolded part in the quote, yes you are saying all other providers manage 24h.

I'm not pretending Instagam here, but i know he has so much more inside knowledge in this business than many of you others here. Yes he can write some weird stuff sometimes, but many of you do.
Senast redigerad av Bogdan79 2022-07-18 kl. 21:16.
Citera
2022-07-18, 21:11
Medlem
Haloumis avatar
Citat:

Har jag sagt att alla har det? Nä precis.

Du har pushat N1 i tråden dag som natt i åratal. Du lever i tråden dygnet runt och pushar N1. Och gnäller på att någon annan pushar en leverantör genom att skriva att det finns leverantörer med 24h test utan att ens nämna leverantören. Jag hade väl inte haft N1 också om jag tyckte den andra ska pushas och är bäst. Men på testperiod vinner dom ju. Därför kanske det vore bra att återinföra 24h test för N1.

Men du har ju själv sagt att du inte bryr dig om kunders förslag, briljant. Vet inte ens varför jag skriver med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in