2022-12-12, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Jag tycker faktiskt Gene Simmons verkar vara en skön gubbe, trots skitbandet han spelar i.

Det är för att han knappt spelar i det. Han låter dom andra spela, drar minimalistiskt rotnoterna, pratar och knullar.
Citera
2022-12-12, 05:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TageMockling
Bob Dylan är historiens mest överskattade artist. På andra plats kommer Neil Young.
Ett evigt jävla gnäll från båda två.

Håller med fullständigt. Bob Dylan är någon sorts folkmusikprotestsångare som tajmade in sin karriär perfekt och det är allt. Musikaliskt är han inte mycket att hänga i granen. Neil Young med sin gnälliga röst och politiska aktivism hamnar i samma fack.

Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren
Kent- är så extremt tråkiga. Men har någon oerhörd status i Sverige. Somnar när jag hör dom.

Ja herregud vilka flummare, det är bara tjejer som gillar Kent.

Citera
2022-12-12, 05:25
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageMockling
Bob Dylan är historiens mest överskattade artist. På andra plats kommer Neil Young.
Ett evigt jävla gnäll från båda två.

Hahaha älskar Neil Young, har en del vinyl, även sett honom live. Har dock aldrig tänkt på hur vansinnigt gnällig hans röst är!! Obetalbart!

Bob Dylan har jag alltid ogillat. Då är väl Woody Guthrie betydligt mer intressant. Bob Dylan kan man byta ut mot en trött citron på ett bord. Enda skillnaden är att citronen inte är så jävla pretto.
Case closed.
Citera
2022-12-12, 05:28
Avslutad
Citat:
Till Lindemann är en mycket talangfull musiker! Jag är fan äldre än du nånsin kommer kunna föreställa dig, så jag har gott om erfarenheter av vad som innebär kvalite. Godis? Det vet jag inte vart du får ifrån. Gud vet.

Jag håller med om Till, det är bara TheNarrowMargin som ständigt dissar Rammstein av någon anledning.

En offtopic fråga;

Citera
2022-12-12, 05:34
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jag håller med om Till, det är bara TheNarrowMargin som ständigt dissar Rammstein av någon anledning.
Den här tråden begs to differ. Det verkar vara en hel del som delar min åsikt.
Ge samtliga medlemmar varsin lobotomering, och släng in alla deras Ullevi-besökare också när vi ändå är igång.
Senast redigerad av TheNarrowMargin 2022-12-12 kl. 05:36.
Citera
2022-12-12, 05:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Ge samtliga medlemmar varsin lobotomering, och släng in alla deras Ullevi-besökare också när vi ändå är igång.
Så dåliga kan de väl ändå inte vara med tanke på deras fanbase? Jag menar att de är rätt mycket större än ditt favoritband Kent.
Citera
2022-12-12, 05:48
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:

Skulle det göra så mycket skillnad åt det ena eller andra hållet?
Citera
2022-12-12, 05:55
Medlem
MrsEjPKs avatar
Vince Neils röst gjorde Mötley på 80 talet.Han får så mkt skit för sin röst men han har en unik röst som funkade riktigt bra på mötleys låtar.
Citera
2022-12-12, 05:55
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Så dåliga kan de väl ändå inte vara med tanke på deras fanbase? Jag menar att de är rätt mycket större än ditt favoritband Kent.
En frän scenshow kan bevisligen hjärntvätta många människor.
Kent har aldrig intresserat mig, så om dem har jag ingen åsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Skulle det göra så mycket skillnad åt det ena eller andra hållet?
Troligen inte. De låter ju rätt hjärndöda oavsett omständigheterna.
Citera
2022-12-12, 15:56
Medlem
Adelaides avatar
Citat:

När Rammstein turnerar så har de ett 30-tal om inte 40-tal inbokade arenaspelningar bara i Europa. Så ni småglin som sågar Rammstein i denna tråd, ja your opinion is verkligen shit.
Citera
2022-12-12, 16:12
Medlem
The Beatles är det träligaste (stora) bandet av sin generation. Presley, Beach Boys, Stones mm gjorde musik man kan dansa, festa och leva till och den enda anledningen till att Beatles blev störst är att man lät oförargligast och därmed tilltalade flest, ett framgångskoncept som sedan har upprepats av Garth Brooks, Taylor Swift och Ed Sheeran och alla andra bleka och tillrättalagda genrekorsande artister som är sprungna ur beatlestraditionen.
Citera
2022-12-12, 16:17
Medlem
Citat:
När Rammstein turnerar så har de ett 30-tal om inte 40-tal inbokade arenaspelningar bara i Europa. Så ni småglin som sågar Rammstein i denna tråd, ja your opinion is verkligen shit.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gateway_Church_(Texas)

100 000 åskådare per vecka. Innehåll betyder ingenting, förpackningen är allt och där har bögarna i Rammstein lyckats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in