2022-12-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Hon åker ditt på grovt vapenbrott och det är 100% garanterat punkt

"Jag har ju inte anställt mig själv" "Relationen var privat, men ytlig. Punkt"

Nej, hon åker inte dit för något.

Hon använde en verbal härskarteknik vid intervjun på TV4 i morse. Jag tror aldrig jag sett så tillplattade och nervösa programledare där tidigare. Synd att det inte ens någon av dem vågade ställa på lite.

Den som eventuellt får reprimander är ML.

ÖB bör för rikets och egen säkerhet omgående avsluta sin relation med LS.
Citera
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Staaf är sminkorre
Hon har 4 lager fandayshon ändå ofräsch hud och snea tänder. 4p av 10..

Tycker Staaf, Bydén och Löfving ska förklara sig själva i en talkshow med Bianca ingrooso

Jag tycker Linda Staaf ska börja använda Biancas sminkprodukter. Då kanske hon kan knulla sig ännu högre i hierarkin.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Tänk om det visar sig att hon haft sexakt med Mats och Anders samtidigt?

Det är redan klart att hon knullade båda vid separata tillfällen.
Inte menar du väl Anders Thornberg?
Citera
Avslutad
Citat:
Hon fick en pistol som hon inte hade behörighet för och som automatiskt gör henne skyldig till grovt vapenbrott.
Vågar nog lova dig att hon inte åker dit på det. Men om det ändå skulle ske, så är jag den första att be dig om ursäkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Men inget framgår att att hon varit "ekorevisor". Sen är det intressant ur det du saxar, att personen ifråga ska ha en "expertroll". Är det någon där som ansåg att nyexade Linda var expert i dessa frågor? Intressant. Hur blev hon expert så snabbt. För andra krävs juniorroller under längre tid.
Men visst, tydligen verkar revisor kunna betyda vad som helst hos myndigheter som inte kan sätta korrekta titlar som matchar arbetsuppgiften.

Hon skriver att hon var ekorevisor vid ekoroteln i Östergötland:

https://web.archive.org/web/20071026030748/http://www.rechter.se/hundarna/linda.html

Sen om det stämmer vet jag inte.

Däremot så var det nåt om att hon varit ekonomidirektör i Östergötland och det jag ser är att hon vikarierat som det 2009 enligt detta personalmeddelande:

https://www.bildtagg.se/bild/re2chae83sauqwqhn1bomr

Ja det man man instämma att hon har lite hög svansföring där. Men 2003 i Östersund var det kanske inte så många som hade koll på sånt. Som jag gissar så har hon under sina juridikstudier sprungit på Jurik och resten av skatteplanerargänget och fått lite idéer om hur hävda sig. Nu var hon ju egenföretagare en väldigt kort tid efter skolan så hon hann kanske med några deklarationer och annat innan det blev riktig redovisningsbyrå för henne på Deloitte.
Citera
2022-12-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
Alltså, LS har inte gjort något fel. Det är den som anställt henne som skall åka dit. Dock kunde hon lägga ner feministtjafset.
Ja, GW sa att av de 21 fanns det ett flertal högt meriterade kvinnor. Absolut ett integritetsproblem hos ML. Chefskap innebär att man måste ha många strängar på sin lyra.
Citera
2022-12-12, 14:29
Medlem
Mats gav privatlektioner i sängkammaren. Kan det finnas fler elever?
Citera
2022-12-12, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag tycker Linda Staaf ska börja använda Biancas sminkprodukter. Då kanske hon kan knulla sig ännu högre i hierarkin.

Det är därför jag bara är en shono och du statsminister, du ser helheten.
Undra om hennes nya kille är stolt över sitt val att lämna familj med barn för en slampa.. oddsen att han blir lämnad av henne för nån högre politiker inom 2 år är väl så låga att det blir ovärt att satsa på

Uffe skulle behöva byta upp sig från den där sopsäcken han är gift med.
Senast redigerad av ShonoZ 2022-12-12 kl. 14:33.
Citera
2022-12-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Oväntat att hon använder könet än en gång för att försöka slinka undan sitt ansvar. Det är ju alltid någon annans fel. Offerkoftan är feministernas paradgren nummer ett.

Hon använder både könet och könsorganet för att uppnå sina syften.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Inte menar du väl Anders Thornberg?

Ja, både Anders och Mats har lekt med Lindas fitta vid olika tidpunkter.

Men frågan jag ställer mig är om de har gjort det samtidigt. Det vill säga en knullar och den andre blir avsugen punkt
Senast redigerad av Shageki 2022-12-12 kl. 14:36.
Citera
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Hon är ju skvatt galen. En psykopat kommer alltid försöka väcka sympati och tycka synd om sig själv när fulspelet avslöjas. Att hon i detta läget har kort kjol och stövlar i intervjun där hon ska skadereglera sitt karriärsknullande visar ju på hur lite verklighetsförankring hon har. Läskig kvinna man styr undan.

Ja, psykopater är och kommer alltid vara ögontjänare, och det är faktiskt väldigt vanligt att de drar till med tårar när rummet krymper och dörren till deras lögner går upp på glänt.

Vad de däremot aldrig någonsin gör är att lägga sig platta, ber om ursäkt och kapitulerar.

Att Staaf inte själv känner hur patetiskt det blir när hon med sina 70 000+ i månadslön drar kvinno-kortet och spelar offer är häpnadsväckande.

Men psykopater tänker inte och agerar inte som oss normala och moraliska individer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Hon skriver att hon var ekorevisor vid ekoroteln i Östergötland:

https://web.archive.org/web/20071026030748/http://www.rechter.se/hundarna/linda.html

Sen om det stämmer vet jag inte.

Däremot så var det nåt om att hon varit ekonomidirektör i Östergötland och det jag ser är att hon vikarierat som det 2009 enligt detta personalmeddelande:

https://www.bildtagg.se/bild/re2chae83sauqwqhn1bomr

Ja det man man instämma att hon har lite hög svansföring där. Men 2003 i Östersund var det kanske inte så många som hade koll på sånt. Som jag gissar så har hon under sina juridikstudier sprungit på Jurik och resten av skatteplanerargänget och fått lite idéer om hur hävda sig. Nu var hon ju egenföretagare en väldigt kort tid efter skolan så hon hann kanske med några deklarationer och annat innan det blev riktig redovisningsbyrå för henne på Deloitte.

Intressant utveckling hur som helst. Påstår att hon är ekonom och jurist för att nu springa ute och leka polis och tjuv på låtsas med riktig pickadolla, som hon inte får lov att bära. Seriöst, detta är ju skrattretande. Ska någon intala svenska folket att den här hästsvanspolisen ska skydda folket mot buset? Hon och hennes polischefer på Potatisgrismyndigheten är ju värre gangsters än gängen ute i förorten. Snuten har inte löst några problem på decennier. Bara korrupta byråkrater och strebers hela höga utan kompetens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in