Citat:
Ursprungligen postat av
kobenhavnlufthavn
Har väl aldrig förnekat att otrohet sker överallt. Däremot är det ett faktum att om du exempelvis gifter dig med en tjej med invandrarbakgrund (typ asien eller mellanöstern) så är chansen betydligt lägre att den personen är otrogen mot dig jämfört med en helt vanlig svensk som gör bort sig på första firmafesten. Det är väl också bara att se hur fort svenska tjejer tappar oskulden och ridit 50 kukar och haft 5 pojkvänner redan vid 25. Och sådana tjejer väljer du gladeligen att stadga dig med och försvara med näbbar och klor. Så vem är den riktiga betan egentligen?
I sydamerika är man åtminstone öppna med att otrohet kommer att ske. Men i Sverige lovar ni varandra dyrt och heligt att vara trogna livet ut, för att sedan lämna varandra efter 1 år då ni redan tröttnat på varandra.
Du tror att jag får allt gratis i det här "välfärdssamhället"? Det finns inget som heter " jag utnyttjar" eller "gratis". Du betalar skatt varje månad och sliter till jobbet varje morgon såvida du inte är en bidragsparasit. Jag har därför all rätt att ta del av åtminstone en promille tillbaka av all skatt jag betalat.
Inte för att ryssen någonsin ändå kommer attackera Sverige (det är bara den sjuka skrämselpropagandan från västmedia du svalt enbart för att stödja ett svenskt NATO-medlemskap), om ryssen gör det så är det inte för att man bara känner för att göra det. Det finns alltid två sidor av ett mynt. Tror du verkligen väst är så perfekta själva?
De ryssar i östra ukraina som röstade på Janukovitj och gjorde honom till president är nog inte så glada över att CIA iscensatte en kupp och installerade en västvänlig regim. Se där, ytterligare en sida av myntet som du inte verkade ha så god koll på.
Du hävdade bestämt att jag endast skulle behöva ta chartern ner till sydeuropa för att slippa otrohet. Nu blir det åka av till asien för samma agenda? Ok.....
Vänligen producera lite fakta kring dessa påståenden.
Och sedan "alla svenska kvinnor rider kuk-karusell...wuäää wuäää wuäää". Seriöst, väldigt genomskinligt att du inte klarar av en kvinna. Du förstår kanske en dag....
Jag väljer gladeligen? Du har naturligtvis ingen aning om hur mitt liv och mina val sett ut. Men seriöst, endast misslyckade pojkar hänger upp sin identitet på en annan persons förmodade oskuld... Intressant det här med alla oskuldsoperationer som icke-svenska kvinnor gör i parti och minut föresten...
Å nej, svenska kvinnor och män ljuger om sin otrohet. Ve och fasa! Det var något nytt. 😄
1 år.... tröttnat..... ? Verifiera gärna, jag har själv läst helt andra siffror.
Då vi har plikt att skydda vårat land vid väpnad konflikt, kan vi enkelt konstatera att din inplanerade flykt därvid gör att du ses som en snyltare, skatt betalad eller ej.
Jag sväljer ingen propaganda och är inte det minsta orolig att ryssen tuffar förbi, säger en del om dig att du tolkar in detta i vad jag skrev... Säg mig dock, vilka skulle i så fall invadera vårat land. Jag tänker på trådens ämne.... Var i kära världen läser du att jag menar västvärlden för att vara perfekt? Jisses. 😄
Det sista förvirrade stycket glömde du kanske ta bort från copy/paste från en annan tråd?
🤣
Lycka till nu i jakten på en mjuk och skön barm att bli omhuldad av. Lille pajk!