Citat:
Ursprungligen postat av
Statsminister2030
Bydén och Löfving ser allt annat än sexiga ut, och det gör ju det förståeligt att de faller för Massage Staaf. Klart Staaf visste vad hon gjorde. . Korkade kåta gubbar som är så osexiga så det finns inte. Jag menar inte bara ansikte. Kolla Bydéns kropp och hållning. Man kan klä karl'n i hur många uniformer o medaljer som helst. Han kommer bara se ut som en jävla incel och ett jävla fån ändå.
Lite försiktigt vill jag föra fram tanken att hon kanske inte hade förhållanden med de här männen ENBART i karriärsyfte, eller ens i karriärsyfte. Det kan ju faktiskt vara så att det från hennes sida handlade om tycke och kärlek. Allt handlar inte om sexigt utseende; de här männen kan ju ha INRE personliga egenskaper som hon varit svag för. Tänk tanken, att det är de här männen som inledningsvis stöter på henne, men att hon inte inte alls visar intresse; men de har en inre egenskap som de förstår att utnyttja, en egenskap som hon faller för. Att hon kliver uppåt på karriärstegen är männens ansvar, inte hennes bara för att hon tackar ja till tjänsterna.
Att hon skulle inleda och sedan dagligen vara i ett förhållande som hon egentligen inte vill vara i, bara för egen vinning, tror jag PERSONLIGEN inte mycket på. Flera som skriver här utgår från att pengar och makt är allt och för de sakerna är man beredd att frivilligt gå in i ett förhållande med en person som man egentligen inte har några känslor för. Jag tror inte att det är så. Hur många av er skulle gå in i ett sådant förhållande? Jag skulle det inte.