Citat:
Ursprungligen postat av
StandardKamelen
Lycka till!
Tack så mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av
mongomanish
Du behöver ju för fan inte be om ursäkt för en update om hur det går
Vad glad jag blev att du kommit igång, jag önskar dig ett största lycka till och håller tummar och tår för att det ska gå vägen! Be strong!
Absolut, kommer uppdatera om hur det går! Tack så mkt du också!
Citat:
Ursprungligen postat av
slitenslav
Har vart med laro sedan 2016. hämtar varje månad 24 mg. har inga biverkningar förutom saknad av livsglädje. har jobb. den sista 0,2 mg är den värsta att sluta ta. är såpass gammal att jag ev tänkt gå kvar livet ut, vem vet. har inte behövt pissat på 2 år. jag tar en 0,1g tjack ett par ggr/år, inte ens det piggar upp längre. saknar inte brasset ett dugg. men skulle inte vilja leva om jag inte fick ta lite bärs dåochdå. ska du trappa ut buppen helt och hållet så bör du överväga att bli helt drogfri alltså helt, ingen alkohol och inget röka. men du verkar ju vilja lämna för att slippa pissproven och mysa på med andra substanser, på så sätt kommer du nog inte att finna lyckan. det kan finnas ett bättre mående långt därborta, frågan är om man orkar vara drogfri så länge att man får veta. tänk positivt, att sluta med stesolid är mycket värre.
Inga biverkningar förutom att du inte vill leva

Känns som en tillräcklig biverkning och jag känner igen mig.
Förstår att det kan låta som du säger att det bara handlar om att kunna knarka i fred eller något. Men det är inte det det handlar om. Givetvis är jag medveten om den ökade risken att falla tillbaka i gammal skit så fort jag är fri (om jag blir fri) från buprenorfinet, men ärligt talat är det en risk jag är villig att ta med tanke på att jag inte heller har någon livslust som det ser ut nu.
Du har givetvis rätt i att det vore väldigt bra att undvika alla preparat och jag hoppas på sikt att kunna sluta med min Imovane också samt att lägga ner alkohol helt. Men en sak i taget, nu ska jag börja ta tag i bupen och se om det går i hamn! ^^