2022-12-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Får alla deras fiskare nånting av swishpengarna eller tar de två pundarna vartenda öre?

Skickade PM till båda om redovisning av intäkterna men inga svar efter 2v

Fortfarande har dom mrs. tandlös privata nummer, vad är de som dröjer så med 123numret? Antar att dom undviker de för dom inte vill redovisa hur pengarna används öht

Skicka PM till mig och jag lovar du kommer inte få svar efter ens 222 veckor
Citera
2022-12-09, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Ok tack för tipset.

Som jag förstår dig så är du inte kritisk till dumpens arbete i sig utan det faktum att förövarna publiceras och deras familjer och anhöriga blir drabbade vilket enligt dig är ett lidande som skulle kunna undvikas.

Just nu pågår ett krig österut där ett stort land ger sig på ett litet. Applicerar du ditt tankesätt på samma sätt där så skulle då alla nyhetsredaktioner skriva X invaderar Y och sen skicka ett brev till ledaren i X att sluta kriga ...
Helt korrekt uppfattat ang min åsikt.

Nej, det går att publicera på ett sådant sätt att individen inte kan identifieras. Att man sedan kontaktar sociala myndigheter och evt polis i aktuell kommun ser jag inget fel i. Evt familj skulle nog informeras av, eller i samråd med Soc. Arbetsgivare i det fall barn berörs.
Citera
2022-12-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Helt korrekt uppfattat ang min åsikt.

Nej, det går att publicera på ett sådant sätt att individen inte kan identifieras. Att man sedan kontaktar sociala myndigheter och evt polis i aktuell kommun ser jag inget fel i. Evt familj skulle nog informeras av, eller i samråd med Soc. Arbetsgivare i det fall barn berörs.

Ja ser fram emot när Soc kontaktar Putin
Citera
2022-12-09, 15:40
Medlem
Citat:
Oj "manisk ex-pundarhora" skrivet av någon som bryr sig om lidande anhöriga
Vad i det uttrycket stämmer inte?
Citera
2022-12-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ja ser fram emot när Soc kontaktar Putin
Vet inte riktigt hur du kopplar dumpen till Putin, men det är säkert helt logiskt för dig själv...
Citera
2022-12-09, 15:45
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Lyssna på Saras debatt mot Janne Josefsson och man får säga att hon stod upp väldigt bra mot en sån rutinerad journalist. Enda jag reagerar på är Josefssons logik kring "Ja hade det varit mina barn skulle jag förmodligen kunna gå hur långt som helst" men när det gäller andras barn så ska man inte kunna gå hur långt som helst?

EDIT: Kom å tänka på det, vilka var dessa två gäddor som tagit livet av sig som dom snackar om?

Var kan jag lyssna på debatten? Hittar ingenting när jag söker utan kommer bara upp någon krönika
Citera
2022-12-09, 15:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Var kan jag lyssna på debatten? Hittar ingenting när jag söker utan kommer bara upp någon krönika
https://www.facebook.com/731352724/videos/g.776883263665426/888095288851258
Citera
2022-12-09, 16:15
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt hur du kopplar dumpen till Putin, men det är säkert helt logiskt för dig själv...

Läs tidigare meddelanden ...
Citera
2022-12-09, 16:17
Medlem
Citat:
Läs tidigare meddelanden ...
Som sagt - säkert logiskt för dig...
Citera
2022-12-09, 16:33
Medlem
Steven.badboys avatar
Tyckte Sara klarade sig bra i debatten mot Janne Josefsson igår. Har man sett Alla mot alla med Filip och Fredrik där Cecilia Frode och Janne Josefsson tävlade. Då inser man att Janne Josefsson inte har någon större intelligens. Cecilia Frode är ju dummare än tåget. Låter tufft att jag skriver så men titta själva på programmen och avgör. Så att Janne Josefsson skriver dåligt om Dumpen är ingen fara.
Citera
2022-12-09, 16:38
Medlem
Citat:
Som sagt - säkert logiskt för dig...

Om du vill kan jag göra en site där äldre män får visa sina penisar och söka efter unga tjejer.

Varför är det en dålig idé och varför finns inga sådana siter ? Svara gärna.
Citera
2022-12-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Tyckte Sara klarade sig bra i debatten mot Janne Josefsson igår. Har man sett Alla mot alla med Filip och Fredrik där Cecilia Frode och Janne Josefsson tävlade. Då inser man att Janne Josefsson inte har någon större intelligens. Cecilia Frode är ju dummare än tåget. Låter tufft att jag skriver så men titta själva på programmen och avgör. Så att Janne Josefsson skriver dåligt om Dumpen är ingen fara.

Jag hoppas du har rätt. Men nu möter ju dumpen etablissamanget både till höger och vänster i det politiska korrekta svt och sverige. Vi får helt enkelt hålla tummarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in